شبکه‌های اجتماعی

قابلیت جدید توییتر برای جلوگیری از منشن شدن

توییتر این روزها در حال تست قابلیتی جدید در پلتفرم خود است که بر اساس آن، کاربر می‌تواند از منشن شدن خود توسط دیگران جلوگیری و یا در صورت منشن شدن، نام خود را حذف کند.

این قابلیت که تحت عنوان Unmention شناخته می‌شود، به کاربر کمک می‌کند تا خود را از مکالماتی که در آن منشن شده، حذف کند. به گفته توییتر، این قابلیت فعلا برای کاربران وب این شبکه اجتماعی قابل استفاده شده و با انتخاب گزینه leave this conversation، منشن شدن خود را لغو کند تا دیگر نوتیفیکیشن‌های مربوط به این مکالمات برای وی به نمایش در نیاید.

قابلیت Unmention از ساعاتی پیش در اختیار تعدادی از کاربران قرار گرفته و هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه عمومی‌آن و یا عرضه آن برای نسخه موبایلی توییتر اعلام نشده است.

توییتر تاکنون قابلیت‌های متعددی را مورد تست و یا استفاده قرار داده تا منشن‌ها را به یک قابلیتی کاربردی و نه آزاردهنده برای کاربران تبدیل کند. از جمله این تلاش‌ها می‌توان به حالت Safety Mode اشاره کرد که قادر است به صورت خودکار، افرادی را که به دنبال آزار و اذیت هستند، بلاک کند.

در خصوص قابلیت جدید این شرکت نیز باید گفت که کاربران توییتر همواره در معرض منشن شدن از سوی دوستان، هرزنامه‌ها و… سروکار دارند اما با قابلیت لغو منشن، می‌توان کنترل بیشتری را روی مکالمات برای کاربر به ارمغان آورد و توجه وی را به سمت گفت‌وگوهای مورد علاقه و مدنظر او معطوف کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا