اپل

مک‌بوک تاشوی اپل با پنل OLED ال‌جی ساخته می‌شود

چندی پیش در خبرها آمده بود که اپل در حال تحقیق و کار روی ایده ساخت نوت‌بوک‌های تاشوست و به دنبال آن، بلومبرگ مدعی شد که این محصول احتمالا یک مک‌بوک یا آیپد هیبریدی با صفحه کلید لمسی خواهد بود.

هرچند این محصول حداقل تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار نخواهد بود اما اخیرا اطلاعات تازه‌ای به دست آمده که نشان می‌دهد شرکت ال‌جی دیسپلی، پنل‌های نمایشگر این دستگاه تاشوی اپل را تامین خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت The Elec، ال‌جی با همکاری اپل در حال توسعه پنل OLED تاشو جدید است که برای استفاده در تبلت‌ها و نوت‌بوک‌هایی مجهز به گلس فوق باریک طراحی خواهد شد.

این گزارش در حالی منتشر شد که اخیرا در خبرها آمده که ال‌جی دیسپلی امسال پنل‌های ۱۷ اینچی OLED تاشو را برای شرکت اچ‌پی تولید و تامین خواهد کرد. پنلی که اندازه بازشده آن به ۱۷ اینچ و سایز تاشده آن به ۱۱ اینچ خواهد رسید.

این نمایشگر که در جریان نمایشگر CES اخیر رونمایی شد، از زولوشن ۴K بهره می‌برد و علاوه بر لمسی بودن، از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند و برای استفاده در انواع نوت‌بوک‌ها، تبلت‌ها و نمایشگرها مناسب خواهد بود.

اگرچه در گزارش اخیر، به همکاری میان ال‌جی و اپل اشاره شده اما این محصول در آغاز راه خود قرار دارد و به این زودی‌ها وارد بازار نخواهد شد. برخی منابع خبری پیشتر عنوان کردند که اپل برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو عجله‌ای ندارد و این قضیه در خصوص مک‌بوک یا آیپد تاشوی این شرکت نیز صدق می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا