تکنولوژیسامسونگ

سامسونگ جزییات بیشتری از ورود NFTها به تلویزیون‌‌های خود منتشر کرد

سامسونگ در رویداد CES 2022 از تصمیم خود برای اضافه کردن توکن‌‌های غیرقابل معاوضه یا همان NFTها به تلویزیون‌‌های خود خبر داد و اکنون این شرکت با اعلام همکاری با وب‌سایت Nifty Gateway، این وعده خود را عملی کرد.

مجموعه Nifty Gateway طی بیانه‌ای عنوان کرد که «اکنون با پلتفرم NFT سامسونگ یکپارچه شده» و این ادغام به کاربران این امکان را ‌‌می‌دهد تا NFTها را در تلویزیون‌‌های جدید و پیشرفته سامسونگ در سال 2022 همانند مدل‌‌های QLED و Neo QLED مرور کرده، به نمایش درآورند و یا به تعامل بپردازند.

این مجموعه همچنین یک اپلیکیشن را در تلویزیون‌‌های میکرو LED و The Frame این شرکت خواهد داشت. بر اساس این همکاری، کاربران ‌‌می‌تواننند NFTها را در تلویزیون‌‌های سامسونگ خود نمایش داده و مشاهده کنند. حتی این امکان برایشان فراهم خواهد بود تا NFTها را خریداری کرده و یا بفروشند.

سامسونگ نیز در این خصوص عنوان کرد که تلویزیون‌‌های این شرکت برای نمایشگر NFTها، تنظیمات خود را برای ارائه بهترین حالت، بهینه خواهند کرد تا محتوا با بالاترین کیفیت به نمایش درآید. خبری که ‌‌می‌تواند برای آنهایی که نگرانی کیفیت پایین NFTها در تلویزیون‌‌ها بودند، خوشایند باشد.

یکپارچه‌سازی Nifty Gateway بخشی از اسمارت‌‌هاب (Smart Hub) سامسونگ خواهد بود و به نظر ‌‌می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا NFTها را به عنوان یک اثر هنری محیطی به نمایش درآورد.

دانکن کاک فاستر از بنیانگذاران Nifty Gateway گفت که این مجموعه قصد دارد تا در جریان این همکاری با سامسونگ، NFTها را به خانه‌‌های میلیاردها انسان بیاورد. وی افزود: «ما خود را متعهد ‌‌می‌دانیم که NFTها را در دسترس قرار دهیم و خرید NFTها را به فرآیندی راحت‎تر از همیشه تبدیل کنیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا