اپل

اپل به دنبال ساخت مک بوک ایر ۱۵ اینچی

چند وقتی است که شنیده‌های زیادی در خصوص نسل جدید مک بوک ایر اپل که قرار است با طراحی جدید عرضه شود، به گوش می‌رسد.

محصولی که اخیرا اطلاعات تازه‌ای از آن به بیرون درز کرده و طبق گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر دنیای فناوری، در دو سایز ۱۳ و ۱۵ اینچی روانه بازار خواهد شد. بنابر اعلام این کارشناس مرکز تحقیقاتی TF International Securities، تولید انبوه مک بوک ایر جدید در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

کو همچنین مدعی شد که این لپ‌تاپ مجهز به آداپتور ۳۰ واتی عرضه خواهد شد که از لحاظ مصرف برق، پایین‌تر از جدیدترین مدل مک بوک پرو اپل خواهد بود. در بخش دیگری از پیش‌بینی‌های این تحلیلگر آمده که این محصول شاید تحت عنوان دیگری غیر از مک بوک ایر معرفی شود و احتمالا اپل از برند دیگری برای این عضو جدید استفاده خواهد کرد.

بلومبرگ در اوایل سال گذشته نیز طی گزارشی از تصمیم اپل برای عرضه مک بوک ایر ۱۵ اینچی در کنار مدل ۱۳ اینچی خبر داده بود که این پیش‌بینی محقق نشد و تنها شاهد معرفی مدل ۱۳ اینچی بودیم.

زمان زیادی است که اپل لپ‌تاپی ارزان‌قیمت را با نمایشگری بزرگ وارد بازار نکرده و عرضه آخرین نمونه‌ها از این خانواده به سال ۲۰۰۶ و مدل‌های آی‌بوک جی۴ و پاوربوک جی۴ برمی‌گردد.

حال عرضه محصولی در کلاس مک بوک ایر و با نمایشگر بزرگ قطعا با استقبال خوبی از سوی خریدارانی که تمایل چندانی برای انتخاب مک بوک پرو ۱۶ اینچی این شرکت ندارند، مواجه خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا