گوناگون

شرکت نصب دوربین مدار بسته

وجود دوربین مدار بسته استفاده از سیستمهای حفاظتی و نظارتی یکی از راههای افزایش امنیت برای تمامی ساکنان شهرهای بزرگ مانند تهران می‌باشد بنابراین در صورتی که شما می‌خواهید امنیت را برای منزل و یا محل کار خود را افزایش دهید می‌بایست با استفاده از خدماتی که شرکت‌های نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به شما ارائه می‌دهند بتوانید بهترین بهره را از وجود دوربین‌های مدار بسته و همچنین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را داشته باشید.

بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران، شرکت چشمان بیدار آریا می‌باشد که علاوه بر دارا بودن چندین تیم در حوزه تخصصی نصب دوربین مدار بسته خدماتی مانند نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن نصب و راه اندازی کرکره برقی نصب جک‌های برقی را نیز بر عهده دارد.

هزینه نصب دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته مانند سایر تجهیزات الکترونیکی علاوه بر هزینه‌ای که برای خرید این تجهیزات لازم است پرداخت کنید هزینه‌ای نیز برای نصب و راه‌اندازی آن می‌بایست به نصاب دوربین مداربسته پرداخت شود.

در این بین استفاده از بهترین دوربین‌های مداربسته که کیفیت بالا و هزینه قابل قبولی برای شما داشته باشند باعث خواهد شد که هزینه خرید تجهیزات دوربین مداربسته کاملاً به صرفه بوده و شما کیفیت مورد نیاز خود را با یک هزینه معقول به دست خواهید آورد، از طرفی شما با انتخاب یک نصاب دوربین مداربسته حرفه‌ای که تجربه کافی در در خصوص راه اندازی دوربین مدار بسته و یا دزدگیر اماکن را داشته باشد می‌توانید هزینه‌ای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را نیز کاهش دهید، همچنین وجود نصاب حرفه‌ای باعث خواهد شد که شما خدمات و سرویسهای پس از فروش و نیازهای خود به آموزش را نیز به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 نصب دوربین مدار بسته در منزل
نصب دوربین مدار بسته در منزل

 نصب دوربین مدار بسته در منزل

نصب دوربین مدار بسته در منزل اغلب برای کنترل پرستار کودک و یا افراد میان سال می‌باشد که در منزل تنها می‌باشد و والدین و یا فرزندان می‌خواهند با نصب دوربین مدار بسته در منزل بتواند عملکرد این پرستار را به صورت کامل تحت کنترل داشته باشند.

برای این منظور از دوربین‌های مداربسته بیسیم که نیاز به دستگاه‌های ذخیره ساز و سیم کشی‌های متعارف برای دوربین مداربسته را نداشته و به راحتی می‌توان این مدل از دوربین‌های مدار بسته را برای منزل نصب کرد.

از آنجایی که این مدل از دوربین‌های مداربسته پیچیدگی خاصی برای نصب و راه اندازی ندارد شما می‌توانید بدون نیاز به نصاب دوربین مداربسته برای منزل خودتان دوربین بیسیم نصب کنید.

یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته برای منزل دوربین‌های مدار بسته V۳۸۰ می‌باشد که به شما این قابلیت را دارید که برروی موبایل خود نیز تصاویر دوربین مداربسته را داشته باشید.

از مهم‌ترین محل‌هایی که باید دوربین مداربسته در آن نصب شوند عبارتند از:

  • درب ورودی و خروجی ساختمان
  • درب پارکینگ
  • پارکینگهای ساختمان
  • پشت بام
  • ورودی به آسانسور
  • ورودی به انباری ها
  • محل قرارگیری تاسیسات ساختمان

انتقال تصویر دوربین مدار بسته

همه کسانی که دوربین مداربسته را نصب می‌کنند می‌خواهند بتوانند دوربین را از طریق گوشی خود به صورت کاملاً زنده مشاهده کند به این انتقال تصویر دوربین مداربسته به روی گوشی گفته می‌شود.

انتقال تصویر دوربین مداربسته عملاً کار بسیار پیچیده و شگفت انگیزی نیست و تنها کافیست شما مطابق با دستورالعمل‌های دستگاه دی وی آر خود و با استفاده از اتصال به اینترنت انجام یک سری از تنظیمات بسیار ساده بتوانید عملیات انتقال تصویر دوربین بر روی گوشی را به راحتی انجام دهید.

انتقال تصویر روی موبایل

انتقال تصویر بر روی گوشی موبایل که دارای سیستم عامل‌های آندروید و یا IOS می‌باشند به راحتی با استفاده از نرم افزار مربوطه دستگاه دی وی آر به راحتی قابل انجام می‌باشد تنها کافیست که شما نرم افزار مربوطه را بر روی گوشی خود نصب کنید،  تنها با استفاده از تنظیماتی که در داخل نرم‌افزار وجود دارد و با استفاده از اینترنت گوشی موبایل خود به راحتی تصاویر دوربین مداربسته را بر روی گوشی خود مشاهده نمایید، برای این کار لازم است که حتماً دستگاه دی وی آر شما نیز از طریق مودم به اینترنت متصل شود.

این کار به دو روش استفاده ازP۲P و یا استفاده از آی پی ثابت که توسط دستگاه مودم شما از سرویس دهنده مورد نیاز خود تهیه کرده‌اید انجام شود هر کدام از این روشها دارای یک سری از اصول‌های فنی تنظیمات خاصی می‌باشد که بهتر است انجام کار انتقال تصویر روی گوشی موبایل خود را به یک نصاب دوربین مداربسته حرفه‌ای بسپارید زیرا نصاب دوربین مدار بسته با تمامی جزئیات و زیر و بم این نرم‌افزارها آشناس و شما دیگر نیاز به انجام کارهای بسیار عجیب و غریب ندارید و تنها می‌توانید بعد از نصب نرم افزار و انجام تنظیمات توسط نصاب دوربین به راحتی خودتان تصاویر دوربین مداربسته مشاهده کنید.

انتقال تصویر با آنتن بیسیم

در بعضی از محل‌ها ممکن است شما دسترسی به اینترنت نداشته باشید در این صورت می‌توانید انتقال تصویر دوربین مداربسته خود را بدون اینترنت و با استفاده از آنتن بی‌سیم انجام دهید.

برای انجام انتقال تصویر دوربین مداربسته با استفاده از آنتن بیسیم لازم است که شما دستگاه دی وی آر خود را از طریق آنتن نانو استیشن به یک بسیار دورتر حداقل یک فاصله بیش از ۱۰ کیلومتری انتقال داد داده و در محل مورد نیاز خود با استفاده از یک آنتن دیگر تصاویر دوربین مداربسته را دریافت نموده و در آنجا با استفاده از اینترنت و یا سایر تجهیزات ارتباطی می‌توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که استفاده از آنتن بیسیم باعث می‌شود که شما یک شبکه کامپیوتری بین دستگاه دی وی آر خود و یک محل دیگر که بسیار زیادی با یکدیگر دارند را ایجاد نمایید این شبکه تنها برای انتقال تصاویر دوربین مداربسته شما به کار برده می‌شود و در صورتی که بخواهید از طریق اینترنت این تصاویر را نگاه بکنید باید از من از تمهیدات ویژه دیگری استفاده کنید.

انجام عملیات فوق بسیار کار فنی و نیازمند یک تیم تخصصی می‌باشد که لازم است شما حتماً از یک نصاب دوربین مداربسته حرفه‌ای برای این قضیه استفاده کنید که علاوه بر تجربه تخصص و دانش کافی نسبت به شبکه کامپیوتری و نحوه راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری ویژه دوربین مداربسته را نیز داشته باشد.

ساختار کلی سیستم دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری و کیفیت و همچنین کاربرد و دسته بندی‌های متفاوتی تقسیم می‌شود، در این قسمت می‌خواهیم انواع دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار دهیم تا بدانید که در زمان خرید دوربین مداربسته و یا اینکه برای نصب دوربین مداربسته نسبت به انجام عملیات شناسایی بهترین دوربین و مناسبترین برای محل‌های مورد نیاز شما با یک انتخاب دقیق همراه باشد.

به صورت کلی ساختار دوربین مداربسته متشکل از خود دوربین، دستگاه ذخیره ساز تصاویر دوربین مداربسته، بستر ارتباطی بین دوربین و دستگاه ذخیره ساز و سایر تجهیزات جانبی برای نصب دوربین مدار بسته می‌باشد.

انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری و کیفیت تصاویر به صورت دسته بندی زیر می‌باشد که به صورت کامل توضیح داده شده است اما در نظر بگیرید که می‌توان دوربین‌ها را از از نظر ساختار عملکردی  و سایر فاکتورهای فنی دیگر نیز در دسته بندی‌های متفاوت قرار داد که با توجه به حرفه‌ای بودن این موارد لازم است از یک نصاب دوربین مداربسته کاربر در خصوص این موارد بهره ببرید.

انواع شکل دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته از نظر شکل ظاهری به دو دسته کلی دام (دوربین مداربسته سقفی) که مناسب برای نصب دوربین در زیر سقف‌ها و شیروانی منازل و یا محل کار می‌باشد که اصولاً بهتر است در  فضای بیرونی از این مدل دوربین مداربسته استفاده شود، و یک دسته‌ای دیگر دوربین مداربسته بولت یا همان دوربین مداربسته دیواری است که بر روی دیوار نصب می‌شود که از آنجایی که امکان سرقت این مدل دوربین‌های مداربسته بیشتر و بهتر از این مدلها را یا در ارتفاع بالاتر و یا اینکه در داخل یک محیط که امکان سرقت آن کمتر است نصب شود.

انواع کیفیت دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته از نظر کیفیت به دو دسته کلی آنالوگ و HD تقسیم می‌شود، دوربین‌های مدار بسته HD دارای کیفیت‌های مختلفی از ۱.۳ مگاپیکسل تا ۸ مگاپیکسل تشکیل می‌شود که هر کدام از آنها دارای کیفیت‌های متفاوت و تکنولوژی تشکیل تصاویر مختلفی را دارا هستند و برخی از دوربین‌های با کیفیت بالا توانایی شناسایی چهره افراد و برخی دیگر حتی توانایی خواندن پلاک خودرو در حال حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر را نیز دارا می‌باشد که به راحتی شما می‌توانید بر اساس نیاز پروژه خود در زمان نصب دوربین مداربسته و مشاوره از نصاب خود می‌توانید بهترین کیفیت دوربین مداربسته را برای خود تامین کنید.

نصاب دوربین مدار بسته شرکت چشمان بیدار آریا

با توجه به توضیحات ارائه شده در قسمت‌های بالا کاملا مشخص است که در زمانی که احتیاج به نصب دوربین مداربسته داری لازم است که از یک شرکت که در حوزه تجهیزات دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی دارای تجربه و تخصص کافی از استفاده کنید.

بهترین شرکت دوربین مداربسته در تهران که دارای تعداد زیادی نصاب دوربین مداربسته با تجربه و با کیفیت کاری بالا هستند شرکت چشمان بیدار آریا میباشد.

شرکت چشمان بیدار آریا علاوه بر راه اندازی دوربین‌های مداربسته دارای یک تیم با تخصص بالا و تجربه در حوزه ارائه خدمات پشتیبانی فنی و آموزش به منظور استفاده بهینه از تجهیزات دوربین مداربسته می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از تخصص و تجربه شرکت چشمان بیدار آریا از ابتدای پروژه دوربین مداربسته خود را زمانی که می‌خواهید این سیستم حفاظتی و نظارتی به کار خود ادامه دهد می‌توانید بهره ببرید.

شرکت چشمان بیدار آریا واقع در تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ پاساژ امجد ط۴ واحد ۱۲، است و دارای دپارتمان‌های فنی زیر است:

  • دپارتمان تولید دوربین مدار بسته
  • دپارتمان نصب دوربین مدار بسته
  • دپارتمان فروش دوربین مدار بسته
  • دپارتمان تعمیر دوربین مدار بسته
  • دپارتمان پشتیبانی و آموزش ۲۴ ساعته

با داشتن همچنین شرکت قدرتمند و حرفه‌ای به راحتی می‌توانید از سیستم‌های حفاظتی و نظارتی با کیفیت تولید شده توسط این شرکت که با برند INFINITY در بازار دوربین مداربسته ایران ارائه می‌شود استفاده نمایید.

تلفن تماس با شرکت جهت دریافت خدمان نصب دوربین مدار بسته عبارت است: ۰۲۱۶۶۷۶۲۴۴۹.

دوربین

در صورتی که میخواهید بهترین کیفیت از دوربین مداربسته را داشته باشید و منزل یا محل کار خود را از نظر ایمنی در برابر سرقت آنچان بالاببرید که هیچ سارقی جرات نزدیک شدن به منزل شما را نداشته باشد، حتما از مشاوره رایگان بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران یعنی شرکت چشمان بیدار آریا استفاده کنید، راهکارهایی که نتیجه بیش از ۲۰ سال سابقه کار در ایران را به همراه دارد و تمام جزئیات و نکات حرفه‌ای در زمینه انتخاب، خرید و نصب و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته را به شما ارائه میدهد که دیگر نگران امنیت منزل و محل کار خود حتی در زمانهایی که در آن حضور ندارید نباشید.

ادرس وب سایت شرکت: www. infinity-cctv. ir  و شماره تلفن ۶۶۷۶۲۴۴۹  به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می‌باشد. به امید روزی که هیچ سرقتی در شهر عزیزمان تهران صورت نگیرد.

منبع: سایت شرکت چشمان بیدار آریا

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. بازتاب: 무료웹툰
  2. بازتاب: fuck google
  3. بازتاب: rich89bet
  4. بازتاب: meritking giriş
  5. بازتاب: meritking
  6. بازتاب: meritking

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا