اپل

مک بوک ایر جدید بدون پردازنده M2 عرضه می‌شود

اپل همچنان از نمایشگر مینی LED استفاده خواهد کرد

اپل این روزها در حال کار روی نسخه به‌روز شده‌ای از مک بوک ایر است که گفته می‌شود در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

اما مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته فناوری معتقد است که خبری از پردازنده M۲ و یا نمایشگر مینی LED در این محصول نخواهد بود. اما با فناوری شارژ مگ‌سیف و شاسی به‌روز شده و رنگ‌های جدید عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید اپل در رویداد Peek Performance ماه مارس خود، از چند محصول سخت‌افزاری جدید از جمله مک استودیو، دسکتاپ مک با پردازنده M۱ اولترا و نمایشگر استودیو دیسپلی رونمایی کرد و حال طرفداران این برند محبوب، چشم به راه آمدن نسخه آپدیت شده مک بوک ایر هستند.

اگرچه پیشتر در برخی منابع خبری آمده بود که اپل احتمالا از پردازنده جدید M۲ در مک بوک ایر جدید استفاده خواهد کرد، اما مینگ-چی کو معتقد است که این محصول مجهز به نسخه ارتقایافته‌ای از پردازنده M۱ با توان پردازشی و گرافیکی بالاتر عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به معرفی M۱ اولترا در رویداد مارس اپل، احتمال استفاده از این پردازنده در مک بوک ایر جدید بعید نیست.

این تحلیلگر همچنین اعلام کرد که در مک بوک ایر جدید از نمایشگر مینی LED استفاده نخواهد شد. فناوری نمایشگر جدیدی که می‌تواند محتوا را با کیفیت بالاتری ارائه دهد.

طبق آخرین شنیده‌ها، تولید انبوه مک بوک ایر از سه ماهه دوم یا سه ماهه سوم امسال آغاز خواهد شد و اواخر سال به دست مشتریان خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا