گوناگون

نصب دوربین مداربسته مخفی

نصب دوربین مداربسته در منازل و امکان مختلف با هدف نظارت بر محیط انجام می شود. دوربین های می توانند تصاویر افراد سودجو را ثبت کرده و در پیگیری های قانونی کمک کند. به همین دلیل افراد خاطی ممکن است در زمان حضور محلی که به دوربین مدار بسته مجهز است، به آن آسیب بزند. دوربین مداربسته را از جا کنده و یا بشکند. حال فرض کنید دوربین مداربسته ای نصب کرده اید که از دید پنهان است. در نتیجه سارقین و مزاحمین نمی توانند دوربین را از کار بیاندازند و دوربین تصاویر آنها را به طور کامل ثبت خواهد کرد. نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل به صورت های مختلفی قابل اجراست. نصب دوربین های سوزنی و پین هول و یا دوربین هایی که ظاهر دوربین ندارند مانند دوربین لامپی.

نصب دوربین مداربسته لامپی

یکی از ایده های نصب دوربین مدار بسته انتخاب دوربین های Wifi و بی سیم است. در انواع دوربین های بی سیم نوع لامپی است. ظاهری کاملاً مشابه لامپ دارد و حتی مانند لامپ به محیط روشنایی می دهد. به دلیل ظاهر آن، هیچ کس نمی داند که یک دوربین امنیتی بی سیم وجود دارد که آنها را تماشا می کند.

برای محافظت در فضای باز برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته گزینه جالبی است. در عین حال، برای امنیت دفتر و محل کار نیز می تواند مناسب باشد. زیرا به شما نشان می دهد که آیا افرادی برای سرقت چیزی وارد آنجا می شوند یا خیر. از آنجایی که به شکل یک لامپ است، هیچ کس سعی نمی کند یک نقطه کور در اطراف آن پیدا کند. زیرا افراد مزاحم یا سارق بعد از دیدن دوربین مداربسته به دنبال نقطه ای کور در اطراف آن می گردند تا در آن پنهان شده و به اهداف شوم خود رسیدگی کنند. در ادامه به بررسی دوربین مدار بسته لامپی وای فای نگاهی می اندازیم. 

وضوح تصویر دوربین

برای انتخاب دوربین مداربسته یکی از اولین چیزهایی که باید بررسی کنید وضوح دوربین است. چرا این مهم است؟ تصور کنید کسی را می بینید که دزدکی در محوطه منزل شما می چرخد. اما شما نمی توانید ببینید او کیست. حتی اگر کسی را دستگیر کنید، تشخیص اینکه متجاوز کیست برای پلیس نیز سخت خواهد بود. به همین دلیل حتماً دوربین مداربسته ای با وضوح HD تهیه کنید. اکثر دوربین‌های مداربسته لامپی در فضای باز با کیفیت بالا دارای این نوع وضوح هستند. اما اگر نتوانستید موردی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد، حداقل یک دوربین 720p تهیه کنید که این کار را انجام خواهد داد. 

ویژگی تشخیص حرکت

از آنجایی که ما در مورد دوربین های مداربسته صحبت می کنیم، یک ویژگی تشخیص حرکت خوب بسیار مهم است. هنگام تعیین کیفیت قابلیت تشخیص حرکت، برخی از مواردی باید مورد توجه باشد. از این موارد میزان محدوده و پوشش زاویه ای تشخیص حرکت است. از آنجایی که دوربین مداربسته لامپی شکلی گرد دارند، معمولاً دارای یک پوشش 360 درجه ای هستند. به این معنی که تمام نقاط کور را پوشش می دهند. هنگامی که دوربین مداربسته خود را خریداری می کنید، مطمئن شوید که این پوشش را داشته باشد.

مورد بعدی که باید در نظر گرفته شود محدوده است. تشخیص حرکت دوربین تا کجا می تواند حرکت را حس کند؟ اگر واقعاً می‌خواهید دوربین مدار بسته شما از ورود مهمانان ناخواسته جلوگیری کند، باید یک ردیاب حرکتی داشته باشد که حرکت را تا 30 فوت حدود 10 متر تشخیص دهد. می توانید از این رقم به عنوان استاندارد خود استفاده کنید.

حافظه

درست مانند هر دوربین دیگری، دوربین مدار بسته لامپی نیز ظرفیت حافظه مخصوص به خود را دارد. حافظه تعیین می کند که دوربین چند فیلم یا چقدر فضای ذخیره سازی می تواند داشته باشد. اکثر این دوربین ها می توانند تا 64 گیگابایت را پشتیبانی کنند.اما اگر بتوانید نوع 128 گیگابایتی را پیدا کنید، خیلی بهتر است. البته برای این کار باید کارت حافظه  تهیه کنید. این دوربین‌ بی سیم لامپی معمولاً با کارت حافظه به فروش نمی رسد. بنابراین باید جداگانه آن را خریداری کنید.

قابلیت دید در شب

تشخیص چیزهایی که در شب در کمین هستند بدون کمک بسیار سخت خواهد بود. به همین دلیل است که برخی از دوربین ها دارای ویژگی دید در شب هستند. همچنین تاریکی برای افراد مزاحم یا سارق یک فرصت محسوب می شود. ویژگی دید در شب به دوربین، در طول شب برتری می دهد. بنابراین با تاریک شدن دوربین هنوز هم می تواند به شما نشان دهد که چه کسی در شب در اطراف منزل پرسه می زند. اگر می خواهید کاملاً ایمن باشید، توصیه می کنیم به دنبال دوربینی با این ویژگی باشید. با نصب دوربین های لامپی همانند نصب دوربین مداربسته مخفی می توانید سارقان را غافلگیر کنید.

راحتی در استفاده

در نهایت، ما سهولت استفاده را در دوربین های مداربسته بی سیم لامپی داریم. سهولت استفاده به راحتی استفاده از دوربین مداربسته اشاره دارد. برخی از دوربین ها دارای کنترل از راه دور هستند در حالی که برخی دیگر از طریق تلفن همراه قابل دسترسی هستند. دوربین مداربسته ای که می توان از طریق تلفن همراه آن را کنترل کرد راحت ترین دوربین است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا