نرم‌افزار

طراحی لباس با نرم افزار جذاب کلو‌تری‌دی

نرم افزار کلو‌تری دی یک برنامه طراحی سه بعدی لباس است که فرآیند طراحی لباس را شبیه‌سازی می‌کند. نرم افزار کلو‌تری دی قطعات الگوی دوبعدی را ایجاد می‌کند و آنها را برای ایجاد طرح‌های سه بعدی بکار می‌گیرد. امروزه یادگیری و آموزش نرم افزار کلو‌تری دی برای هر طراح لباسی ضروری است و اگر با این نرم افزار آشنا نیستید، ما به شما دوره آموزش کلو‌تری دی را پیشنهاد می‌کنیم.

آموزش نرم افزار کلو‌تری‌دی

امروزه ایجاد طرح لباس سه بعدی تبدیل به یک مهارت ضروری برای طراحان مد و لباس شده است و با افزایش تقاضا برای بهره‌وری بهتر در صنعت مد، نرم افزار کلو‌تری دی به یک نرم افزار محبوب تبدیل شده است. دوره آموزش کلو‌تری دی برای طراحان همه چیزهایی را که برای شروع ساخت طرح‌های لباس‌های سه بعدی نیاز دارند، فراهم می‌کند و با شرکت در این دوره، همه اصول لازم را در کوتاه‌ترین زمان و کارآمدترین روش ممکن می‌توانید فرابگیرید.

با شرکت در دوره آموزش کلو‌تری دی شما به هیچ دانش قبلی در مورد نرم افزارهای مدل‌سازی سه بعدی نیاز ندارید، زیرا این دوره شما را از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته پیش می‌برد. با شرکت در این دوره، شما تمام دانش لازم را برای توسعه طرح‌های خود، انجام اتصالات، ایجاد رندر، انیمیشن و موارد دیگر بدست خواهید آورد. در پایان دوره آموزش کلو‌تری دی شما همچنین مجموعه‌ای از چندین پروژه را انجام خواهید کرد که می‌توانید آنها را به رزومه خود اضافه کنید.

مزایای نرم افزار کلو‌تری‌دی (Clo3d)

  • طراحی نامحدود

موتور شبیه‌سازی نرم افزار کلو‌تری دی به شما این امکان را می‌دهد که یک طرح با لایه‌های بی‌شمار و جزئیات پیچیده ایجاد کنید. همچنین با این برنامه می‌توانید انواع لباس‌ها از بلوز ساده گرفته تا لباس‌های بیرونی با طرح‌ها و ساختار پیچیده را طراحی کنید. نرم افزار کلو‌تری دی تنها به طراحی لباس محدود نمی‌شود و هر چیزی را که با پارچه ساخته شده است، می‌توانید با آن طراحی کنید، از جمله کلاه، کیف زنانه و مردانه، کیف پول، لباس زیر زنانه، لباس شنا و غیره.

  • ایجاد تغییرات در لحظه

با شرکت در دوره آموزش کلو‌تری دی هر گونه تغییر در الگوهای دو بعدی، رنگ‌ها، بافت‌ها و را می‌توانید، شبیه‌سازی کنید و تغییرات در این نرم افزار در لحظه قابل رویت است.

  • رابط کاربری ساده

با یادگیری و آموزش نرم افزار کلو‌تری به راحتی می‌توانید، طرح‌های دلخواه خود را تنها با چند کلیک ساده طراحی کنید. افراد در هر سطح مهارت یا تخصصی می‌توانند به راحتی با رابط کاربری ساده و بصری این نرم افزار آشنا شوند و با آن ارتباط برقرار کنند. برای شرکت در دوره آموزش کلو‌تری دی همین الان می‌توانید به صفحه کلاس کلو‌تری دی تصویرگران پویااندیش مراجعه کنید.

  • طراحی و شبیه سازی دقیق

نرم افزار کلو‌تری دی می‌تواند به طور دقیق طرح‌های موردنظر شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبیه سازی کند.

  • کیفیت بالا طرح نهایی

با استفاده از نرم افزار کلو‌تری دی می‌توانید، طرح‌های ساخته شده خود را با بهترین کیفیت ممکن از نرم افزار خروجی بگیرید.

  • کاهش زمان طراحی

با استفاده از این نرم افزار، امکان ایجاد هرگونه تغییر در الگوهای دو بعدی و سه بعدی در سریعترین زمان ممکن وجود دارد. بنابراین، طراحی با نرم افزار کلو‌تری دی زمان توسعه را به شدت کاهش می‌دهد.

  • بلوک‌های از پیش طراحی شده

نرم افزاری کلو‌تری دی به شما این امکان را می‌دهد که از بلوک‌های از پیش آماده برای ترسیم الگوها یا طرح‌های جدید استفاده کنید و در نتیجه این امر باعث کاهش زمان فرایند طراحی می‌شود.

ویژگی‌های نرم افزار کلو‌تری‌دی

  •  شبیه سازی سه بعدی

با شرکت در دوره آموزش کلو‌تری دی می‌توانید، شبیه‌سازی بلادرنگ، حرکت لباس با باد، تولید الگو، لایه‌های دوخت، تاشدن خطوط درز و غیره را انجام دهید. همچنین نرم افزار کلو‌تری دی یک ابزار ویرایش برای ایجاد خطوط سه بعدی، مسطح کردن الگو، برش، انتخاب مش (تک و چندتایی) و سایر موارد مشابه است.

  • چیدمان سه بعدی

ابزار چیدمان سه بعدی به کاربر این امکان را می‌دهد تا تکه‌های لباس، چین‌ها و سایر موارد را برای ایجاد الگوها یا قطعات انتهایی مرتب کند. همچنین امکان قرار دادن، چیدمان هوشمند، موقعیت یابی مستقیم و سایر ابزارهای پیشرفته را نیز فراهم می‌کند.

  • مولد الگوی دوبعدی

نرم افزار Clo3d از تولید الگوی دو بعدی با ابزارهای منحنی هوش مصنوعی، ابزارهای طراحی متقارن، ردیابی، خطوط مرجع، نمادها، بریدگی، تاشو و غیره پشتیبانی می‌کند و این موارد به شما در طراحی الگوهای دوبعدی بسیار کمک خواهد کرد.

  • شبیه سازی پارچه

شبیه ساز پارچه به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌ها را با رندر پارچه به راحتی ایجاد کنید. شما می‌توانید رنگ‌ها را ویرایش کنید، ویژگی‌های فیزیکی اضافه کنید، ضخامت را تنظیم کنید و یک شبیه‌سازی غیرخطی عالی داشته باشید. همچنین نرم افزار CLO3D یک کیت پارچه‌ای نیز دارد که در شبیه سازی پارچه بسیار کاربرد دارد.

  • دارا بودن جزئیات فراوان

یک لباس فقط پارچه نیست و با شرکت در کلاس کلو‌تری دی تصویرگران پویااندیش شما می‌توانید، عناصر اضافی مانند زیپ، تریم سفارشی، تریم مقیاس، دکمه‌ها، سوراخ دکمه‌ها و موارد دیگر را اضافه کنید.

  • چاپ و نمایش

نرم افزار کلو‌تری دی به شما اجازه می‌دهد تا الگو و طرح نهایی را چاپ کنید. برای دریافت خروجی باکیفیت می‌توانید، ویژگی‌های نور و سایر ویژگی‌های رندر را نیز اضافه کنید. همچنین برای همکاری با سایر کاربران و تیم‌ها، این نرم افزار گزینه‌های آپلود و اشتراک گذاری و ابزارهای ارتباطی مبتنی بر وب را نیز ارائه می‌دهد.

  • ایجاد رنگ‌های متنوع

با شرکت در دوره آموزش کلو‌تری دی می‌توانید رنگ‌های متنوعی ایجاد کنید، بافت‌ها را ویرایش کنید و عوامل محیطی سه بعدی مانند پس‌زمینه سه بعدی، تنظیمات نور و باد، تنظیمات دوربین و غیره را نیز تغییر دهید.

نرم افزار مارولوس

نرم افزار مارولوس
نرم افزار مارولوس

نرم افزار مارولوس یک برنامه شبیه‌سازی است که برای ایجاد لباس‌های سه بعدی، طراحی بازی‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های سه بعدی استفاده می‌شود. با شرکت در دوره آموزش نرم افزار مارولوس می‌توانید، پارچه‌های لباس را بر اساس الگوها دلخواه برش دهید و سپس الگوها را به هم بدوزید.

آموزش نرم افزار مارولوس

نرم افزار مارولوس یک برنامه اختصاصی شبیه‌سازی لباس سه بعدی است که به طراحان لباس اجازه می‌دهد لباس‌هایی از یک پیراهن ساده گرفته تا لباس‌های ویکتوریایی پیچیده را طراحی کنند. این نرم افزار تنها به طراحی لباس محدود نمی‌شود و شما با شرکت در دوره آموزش نرم افزار مارولوس می‌توانید چیزهای مختلفی را مانند کیف، فرش، مبلمان، پرده و غیره که با پارچه سروکار دارند، طراحی کنید. با شرکت در کلاس مارولوس تصویرگران پویااندیش، یاد می‌گیرید که چگونه الگوها و شبیه‌سازی لباس‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

برای افرادی که نحوه خیاطی و طراحی الگوها را نمی‌دانند، ایجاد الگوهای لباس در نرم افزار مارولوس می‌تواند چالش برانگیز باشد. با شرکت در کلاس مارولوس تصویرگران پویااندیش می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تسلط کافی در کار با این نرم افزار دست پیدا کنید. در کلاس مارولوس تصویرگران پویااندیش، شما اصول طراحی لباس با نرم افزار مارولوس را یاد می‌گیرید که در آن فرآیند ایجاد لباس‌ها را بررسی می‌کنیم، ابزارهای اساسی در برنامه و نحوه استفاده صحیح از آنها را یاد می‌گیرید. پس از درک اصول اولیه نحوه ایجاد الگو برای لباس‌های مختلف، می‌توانید به راحتی هر لباسی را که می‌خواهید در این نرم افزار ایجاد کنید. در دوره آموزش نرم افزار مارولوس، فراگیران به طور کامل یاد خواهند گرفت که چگونه طراحی سه بعدی یک لباس را انجام دهند.

مزایای نرم افزار مارولوس

نرم افزار مارولوس یک برنامه شگفت‌انگیز است که برای مدل‌سازی سه‌بعدی لباس‌ها استفاده می‌شد. مارولوس یک انتخاب ایده آل برای طراحان مد و لباس سه بعدی است. اگر علاقه‌مند به تسلط بر هنر طراحی لباس هستید، ابتدا باید اصول کار با این نرم افزار را بیاموزید و این امر با شرکت در دوره آموزش کلو‌تری دی تصویرگران پویااندیش به راحتی امکان‌پذیر است.

برخی از مزایای نرم افزار مارولوس عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید طرح‌های دلخواه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایجاد کنید.

  • کاربردی در صنعت مد

این نرم افزار کاربردهای بسیاری زیادی در صنعت مد و طراحی لباس دارد که با شرکت در دوره آموزش نرم افزار مارولوس می‌توانید تمامی این امکانات را به کار بگیرید.

  • شبیه سازی دقیق لباس

نرم افزار مارولوس به شما کمک می‌کند تا شبیه‌سازی کاملاً دقیقی را از لباس‌ها موردنظر خود ایجاد کنید.

  • درون‌ریزی و برون‌ریزی آسان

درون‌ریزی و برون‌ریزی داده‌ها بین نرم افزارهای مختلف طراحی سه بعدی لباس با استفاده از این نرم افزار به سادگی امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های نرم افزار مارولوس

نرم افزار مارولوس در دنیای مدل سازی سه بعدی و طراحی پارچه دارای ویژگی‌های بسیاری است که در اینجا لیستی از برخی از ویژگی‌های مهمی که این نرم افزار طراحی را محبوب کرده، آورده شده است:

  • طراحی آسان الگو

تا پیش از به وجود آمدن نرم افزار مارولوس، ساخت طرح‌های پارچه‌ای بسیار دشوار بود. در گذشته مدل‌سازی چروک‌های پارچه باید با دست انجام می‌شد و این کار بسیار خسته‌کننده و زمان‌بر بود. اما امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلف مانند مارولوس این کار بسیار ساده شده است. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانید الگوها را سفارشی کنید و الگوهای جدید مناسب برای مدل خود ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از این نرم افزار چین و چروک‌های سه بعدی واقعی ایجاد کنید که وقتی در مدل شما قرار می‌گیرد، ظاهری طبیعی به محصول نهایی می‌دهد.

  • سازگاری بالا

این نرم افزار مدل سازی با سیستم عامل‌های ویندوز و مک سازگار است. سیستم عامل‌های پشتیبانی شده عبارتند از ویندوز ۷.۸، ۸.۱، ۱۰، macOS Sierra، Mavericks، Mac OS X Mountain Lion، Yosemite

  • صرفه جویی در زمان

نرم افزار مارولوس برای ایجاد یک لباس از رویکردی مبتنی بر الگو پیروی می‌کند که کار بسیار راحتی است و زمان اندکی را از طراح می‌گیرد. رویکرد مبتنی بر الگو یک فناوری مدرن در طراحی لباس سه بعدی است که به شما امکان می‌دهد الگوها یا قالب‌های پارچه‌ای را انتخاب کنید و آن‌ها را به هم بپیوندید تا لباسی برای مدل خود ایجاد کنید. این نه تنها در زمان زیادی صرفه جویی می‌کند، بلکه می‌تواند در آینده در صورت نیاز مجدداً مورد استفاده قرار گیرد یا مجدداً اصلاح شود.

  • شبیه سازی پارچه

این نرم افزار دارای یک موتور قدرتمند شبیه سازی پارچه است و انواع مختلفی از پیش تنظیم‌ها را ارائه می‌دهد که امکان یک فرآیند بسیار سریع و عالی را فراهم می‌کند.

  • سایر ویژگی‌ها

این نرم افزار می‌تواند ماکت‌هایی از طرح‌ها و الگوهای مختلف مانند تاک، پلیسه، جمع، چین و غیره ایجاد کند. این برنامه از فرمت‌های مختلف فایل مانند OBJ، Maya Cache، File MDD، LXO، FBS و غیره پشتیبانی می‌کند که به انتقال آسان فایل‌ها و داده‌ها از یک نرم افزار به نرم افزار دیگر کمک می‌کند. علاوه بر این، به شما این امکان را می‌دهد که جزئیات کوچکی مانند دکمه‌ها، زیپ‌ها، دکمه‌های سرآستین را به لباس خود اضافه کنید که ظاهری واقع بینانه به لباس شما می‌دهد. همچنین این نرم افزار یک کتابخانه برای شما می‌سازد که در آن می‌توانید تمام پروژه‌های طراحی لباس سه بعدی خود را ذخیره کرده و مجدداً در آینده از آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از الگوهای مختلف پایگاه داده الگوی خود استفاده کنید و آنها را با طرح‌های لباس فعلی که روی آن کار می‌کنید، مطابقت دهید.  با شرکت در کلاس مارولوس تصویرگران پویااندیش خیلی راحت می‌توانید با کمک این نرم افزار، چیدمان لباس‌ها را روی مدل‌های خود به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

آموزشگاه تخصصی هنرهای تجسمی تصویرگران پویااندیش

آموزشگاه تخصصی هنرهای تجسمی تصویرگران پویااندیش با دارا بودن ۳۰ سال سابقه در زمینه‌های آموزشی مختلف مانند آموزش‌های تخصصی هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، طراحی لباس، طراحی داخلی، عکاسی و تصویربرداری، جواهرسازی و غیره فعالیت دارد. برای شرکت در دوره آموزش کلو‌تری دی و آموزش مارولوس و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هم اکنون می‌توانید به وب سایت تصویرگران پویااندیش به آدرس اینترنتی https://pouyaandish. com/clo3d/  و https://pouyaandish. com/marvelous/ مراجعه کنید و از آموزش‌های رایگان طراحی لباس دیدین فرمایید و در این دوره‌ها یا سایر دوره‌های مشابه ثبت نام نمایید.

با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۵۸۰۵۰۵ و ۰۲۱۲۲۵۸۷۵۸۷ یا ۰۲۱۲۸۱۱۱۱۱۰ تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا