گوناگون

مدیرعامل نتفلیکس: فصل دوم «بازی مرکب» در راه است

فصل دوم به آغاز دنیای بازی مرکب می‌پردازد

پس از استقبال کم‌نظیر مخاطبان از سریال بازی مرکب (Squid Game)، مدیرعامل نتفلیکس رسما از تولید و پخش فصل دوم این سریال کره‌ای در آینده نزدیک خبر داد.

تد سارادوس، مدیرعامل و مدیر ارشد محتوای نتفلیکس در جریان ارائه گزارش مالی این شرکت در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که این مینی سریال محبوب بار دیگر به این پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال بازخواهد گشت. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بینندگان فصل دوم محبوب‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس را مشاهده خواهند کرد، پاسخ داد: کارهای وحشتناک‌تری در راه است.

وی در ادامه عنوان کرد که قطعا فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد و جهان بازی مرکب تازه آغاز شده است. پیش از این هوانگ دونگ هیوک، کارگردان بازی مرکب نیز از بازگشت فصل دوم این سریال خبر داد و اعلام کرد که او فعلا در حال برنامه‌ریزی فرآیند ساخت فصل دوم بازی مرکب است.

با این حال، مدیرعامل نتفلیکس توضیح بیشتری را در خصوص زمان بازگشت این سریال و همچنین اتفاقاتی که در جهان بازی مرکب رقم خواهد خورد، ارائه نداد.

اما اگر این محصول کره‌ای بخواهد راه سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) را ادامه دهد، بیشتر روی بازی متمرکز خواهد بود. نتفلیکس در گذشته بارها اعلام کرد که بازی، هسته اصلی استراتژی تجاری این پلتفرم را تشکیل می‌دهد.

سریال بازی مرکب در اواخر شهریور ماه امسال از نتفلیکس پخش شد و توانست در ۱۷ روز نخست پخش خود، توسط بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده در سراسر جهان مشاهده و به پربیننده‌ترین سریال تاریخ این پلتفرم تبدیل شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا