کافه بازار

بررسی تخصصی تبلیغات در استورها در سومین رویداد تبلیغات در بازار

در این رویداد بازار رسما وب‌سایت «تبلیغات بازار» را معرفی کرد

سومین رویداد تبلیغات در بازار امسال هم به صورت آنلاین برگزار شد و این شرکت در کنار آمار و ارقام و همچنین ارایه‌های مختلفی که داشت٬ رسما از وب‌سایت تبلیغات بازار با نشانی ads.cafebazaar.ir رونمایی کرد.

به گفته بازار این وبسایت به افراد کمک می‌کند هر اطلاعاتی که درباره تبلیغات در بازار نیاز دارند کسب کنند. این وبسایت در حال حاضر دارای سه بخش وبلاگ٬ آکادمی و سوالات متداول است که بخش وبلاگ با هدف ارایه محتوا و اخبار دسته اول برای مخاطبین راه‌اندازی شده است. بخش آکادمی نیز آموزش‌های مورد نیاز برای انجام تبلیغات در بازار گردآوری شده است.

ارایه‌ها و تجربیات

در بخش‌های بعدی این رویداد مدیرانی از سه استارتاپ دیجی‌کالا٬ اسنپ و بیت‌پین به ارایه پرداختند و تجربیات خود را در زمینه مارکتینگ٬ جذب کاربر٬ افزایش نصب اپلیکیشن و همچنین مزیت‌های کار با سرویس تبلیغات در بازار با روش‌های مختلف به اشتراک گذاشتند. پژمان امیری مدیر مارکتینگ پلتفرم مبادله ارز دیجیتال «بیت‌پین»٬ دانا عنایتی مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپ و صادق محسن‌نیا مدیر پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا به ارایه در این بخش پرداختند.

همچنین در این رویداد مدیران استودیو بازی‌سازی نوا گیم٬ استارتاپ ترب و برترین‌ها نیز تجربه‌های خود را از کار با سرویس تبلیغات بازار به اشتراک گذاشتند. به گفته این افراد با استفاده از سرویس تبلیغات در بازار این مجموعه‌ها توانستند با کمترین هزینه ممکن بیشترین جذب کاربر را داشته باشند و نرخ تبدیل بالایی را کسب کنند.

در بخش پایانی نیز بازار به ارایه آمارهایی از فعالیت ۱ سال اخیر سرویس‌های تبلیغات خود پرداخت. به گفته بازار طی ۱ سال گذشته بیش از ۲ میلیارد آگهی از طریق تبلیغات در جست‌وجو در معرض دید کاربران قرار گرفته و ۲۵ میلیون نصب موفق را به همراه داشته است که این به معنی ۵.۵ میلیون بازدید و ۷۵ هزار نصب در روز است. جدیدترین سرویس بازار هم تبلیغات هوشمند است که به توسعه دهندگان کمک می‌کند با استفاده از هوش مصنوعی و صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند کمپین راه‌اندازی کنند و از طریق این ویژگی بیش از ۶۰۰هزار نصب در ماه صورت گرفته است. همچنین به گفته بازار تبلیغات در گشت‌وگذار به بیش از ۲۰ هزار نصب روزانه طی یک سال اخیر دست پیدا کرده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا