گوناگون

معرفی سریال و راهکار دانلود

ساخت سریال ها، که همان فیلم‌های چند قسمتی ادامه دار هستند از قرن بیستم آغاز شد و پس از آن تبدیل به یک سبک جهت ساخت یک فیلمنامه شد. اگر کمی فکر کنیم متوجه می‌شویم که سریال‌ها همان فیلم‌های ادامه دار هستند. در سریال وصف‌ها زیادتر می‌شود، صحبت کردن کاراکترها و صحنه‌های مهیج فیلم بیشتر و بیشتر خواهد شد. شاید دیده باشید که بارها از تلویزیون یک سریال را در قالب یک فیلم سینمایی پخش کرده باشند، این مهم‌ترین گواه برای این موضوع است. می‌توان سریال‌ها را چکاند، وقفه‌ها را کمتر کرد و خیلی راحت یک فیلم ۲ ساعتی از یک سریال ۱۰ ساعتی در آورد. با این وجود بسیاری از مخاطب‌ها تمایل دارند مورد علاقه‌هایشان را ریز به ریز با جزییات کامل ببینند. سریال‌های مانند بازی تاج و تخت، برکینگ بد، چرنوبیل و خیلی دیگر از این دست سریال‌ها چنان مهیج‌اند که باید آنها را بطور ادامه دار دید، حتی زمان‌هایی که دوربین دقیقه‌ها قدم زدن، حمام کردن و حتی خیره شدن شخصیت به پنجره را به نمایش می‌گذارد نیز برای فیلمبازان اتلاف وقت نیست. باتوجه به تعداد قسمت‌های یک سریال و حجم مورد نظر، دانلود سریال با ترافیک داخلی و حجم کم می‌تواند یک پیشنهاد شگفت انگیز باشد.

معرفی ۴ سریال مهیج پیشنهادی

  • دانلود مستند سریالی مردگان متحرک: ریشه ها

سریال واکینگ دد: اوریجینز (The Walking Dead: Origins) اثری مهیج، مستندگونه و ترسناک ساخت ۲۰۲۱ آمریکا به کارگردانی آنجلا کانگ می‌باشد که در چهار قسمت توسط کمپانی American Movie Classics (AMC) تولید و منتشر شد. این سریال اسپین آفی از سریال مردگان متحرک محسوب می‌گردد. این اثر در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۲۱ منتشر و قسمت نخست به شخصیت داریل، قسمت دوم به مگی، قسمت سوم به شخصیت نیگان و قسمت چهارم به کارول پرداخته و هر بخش از مهمترین لحظات سفرهای این ۴ شخصیت سریال مملو شده است.

دانلود مستند سریالی مردگان متحرک: ریشه ها
دانلود مستند سریالی مردگان متحرک: ریشه ها

مردگان متحرک بر اساس کتاب‌های کمیک به همین نام نوشته رابرت کرکمن ساخته شده است. اولین فصل این مجموعه پر طرفدار ۱۰ سال پیش بود و همچنان با انتشار فصل‌های بعدی آن یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه AMC می‌باشد. فصل ۱۱ این سریال هم اکنون پخش شده است. در این اسپین آف ۴ قسمتی هنرمندانی همچون؛ نورمن ریداس، لورن کوهان، ملیسا مک براید، جفری دین مورگان حضور دارند. امتیاز این مستند در imdb برابر ۷.۸ از ۱۰ می‌باشد.

  • دانلود سریال میراث ها (Legacies)

مجموعه سریال میراث‌ها (Legacies) ساخت ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ آمریکا با زانری فانتزی، ماجراجویی و درام به کارگردانی جولی پلک می‌باشد. در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۸ در شبکه CW به نمایش درآمد. این مجموعه‌ای از The Originals است و دارای شخصیت‌هایی از آن سریال و سریال قبلی آن، The Vampire Diaries است. دانیل رز راسل در نقش هوپ میکائلسون ۱۷ ساله ایفای نقش می‌کند و نقشی را که در فصل پنجم و آخر سریال The Originals آغاز کرد، ادامه می‌دهد. مت دیویس نیز نقش برجسته‌ای در این سریال دارد و در نقش آلاریک سالتزمن از The Vampire Diaries بازی می‌کند.

فصل سوم در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ برای اولین بار پخش شد. در فوریه ۲۰۲۱، CW سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد که اولین بار در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۱ پخش شد. دنیل رز راسل، کوئینسی فوس، متیو دیویس در این سریال ایفای نقش می‌کنند. امتیاز imdb این سریال ۷.۴ می‌باشد.

  • دانلود سریال از میان تاریکی Through the Darkness-2022

سریال‌های کره‌ای اخیرا پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و دانلود سریال کره ای جدیدا مورد توجه کاربران قرار گرفته است. سریال کره‌ای و جدید Through the Darkness محصول ۲۰۲۲ کره جنوبی با ژانری جنایی و ترسناک به کارگردانی پارک بو رام و نویسندگی سول یی نا است. بازیگران این سریال کیم نام گیل، جین سون-کیو و کیم سو-جین می‌باشند. این سریال بر پایه یک کتاب ناداستان با همین نام به نویسندگی کوان ایل یونگ و یک خبرنگار بنام کو نا مو می‌باشد و تجربیات واقعی کوان ایل یونگ را وصف می‌کنند. این سریال در تاریخ ۱۴ ژانویه از اس بی‌اس پخش شد. هم اکنون قسمت نخست این سریال در سایت ناب مووی جهت دانلود با زیرنویس فارسی و زبان اصلی قرار گرفته است.

  • دانلود سریال مانی هیست (سرقت پول) (Monet heist)

سریال مهیج و برگ ریزون مانی هیست (Monet heist)، اثری است که این محبوبیت و دوام خود را مدیون نت فلیکس است که روح مجدد در آن دمید. پس از پخش چند قسمت و افت این سریال در اسپانیا، قرار بود ساخت ادامه آن به دلیل کاهش بیننده منتفی شود اما کمپانی نت فلیکس تولید ادامه آن را بر عهده گرفت و شد یکی از پرهوادارترین سریال‌های چند دهه اخیر غیرانگلیسی زبان دنیا، این سریال در اسپانیا به نام La casa de papel‎ خانه کاغذی و در آمریکا بنام سرقت پول شناخته می‌شود. این مجموعه ۵ فصلی، دو سرقت گروهی با برنامه‌ریزی دقیق و طولانی مدت را به رهبری پروفسور (آلوارو مورته)، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا به نمایش درمی آورد.

دانلود سریال مانی هیست
دانلود سریال مانی هیست

این مجموعه در ابتدا به عنوان یک مجموعه محدود در نظر گرفته شده بود که در دو بخش باید پخش می‌شد. پخش اولیه این مجموعه، در ۱۵ قسمت در شبکه اسپانیایی آنتنا ۳ از ۲ می‌۲۰۱۷ تا ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ انجام شد. شبکه نتفلیکس در اواخر سال ۲۰۱۷ حق پخش جهانی سریال را به‌دست آورد و این سریال را دوباره در ۲۲ قسمت کوتاه‌تر بارگذاری و آن را در سراسر جهان منتشر کرد، فصل ۱ در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ و به دنبال آن فصل ۲ در ۶ آوریل ۲۰۱۸ منتشر شد. در آوریل ۲۰۱۸، نتفلیکس پخش این سریال را با بودجه قابل توجه و افزایش یافته برای ۱۶ قسمت جدید از سر گرفت. فصل ۳، با هشت قسمت، در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۹ و فصل ۴، با هشت قسمت، در ۳ آوریل ۲۰۲۰ منتشر شد. فصل ۵ این سریال در سال ۲۰۲۱ به صورت ۲ بخش ۵ قسمتی در دسترس عموم قرار گرفت.

این سریال جوایز مختلفی از جمله بهترین سریال درام را در چهل و ششمین دوره جوایز بین المللی امی و همچنین تحسین منتقدان برای طرح پیچیده آن، درام‌های بین فردی، کارگردانی و تلاش برای نوآوری تلویزیون اسپانیا را دریافت کرد. آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، پدرو آلنسو، پاکو توس، آلبا فلورس، میگل هران برخی از بازیگران این سریال هستند. برای دانلود فصل ۵ مانی هیست به سایت ناب مووی (naabmovie. ir) مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا