تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

توییتر امکان ضبط گفت‌وگوها در Spaces را فراهم کرد

توییتر اخیرا اعلام کرد که تمامی‌کاربران نسخه اندروید و آی او اس اپلیکیشن توییتر می‌توانند در مواقعی که میزبان سرویس چت Spaces هستند، محتوای صوتی این گفت‌وگوها را ضبط و ذخیره کنند.

بر اساس گفته توییتر، این قابلیت به صورت دکمه Record Space عرضه شده و میزبانان می‌بایست قبل از شروع گفت‌وگو، این دکمه را فعال کنند. سپس این محتوای صوتی تا ۳۰ روز پس به پخش اولیه، برای عموم قابل شنیدن و اشتراک‌گذاری خواهد بود.

همچنین میزبانان Spaces می‌توانند هر زمان که بخواهند این گفت‌وگوهای ضبط‌شده را حذف کنند. با این حال، توییتر اعلام کرده که به منظور بررسی این محتواها و بررسی رعایت یا نقض قوانین این شبکه اجتماعی، فایل‌های صوتی را تا ۱۲۰ روز نگه خواهد داشت.

اضافه شدن این قابلیت جدید می‌تواند برای تولیدکنندگان محتوا که جلساتی را به صورت منظم از طریق قابلیت Spaces برگزار می‌کنند چرا که سایر کاربران نیز می‌توانند به این فایل‌های صوتی و محتوای جلسات دسترسی داشته باشند.

همچنین قابلیت مذکور به توییتر کمک می‌کند تا رقابت خود با کلاب‌هاس را به طور جدی‌تر دنبال کند. کلاب‌هاوس در ماه نوامبر گذشته، امکان ضبط محتوای صوتی روم‌های خود را برای کاربران فراهم کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. پیگیری کاربران به جایی رسیده؟

    تعدادی از مخاطبان برای تجارت‌نیوز نوشتند که برای پیگیری سرعت اینترنت همراه اول با پشتیبانی‌های این اپراتور تماس گرفتند، اما پشتیبانی اعلام کرده که مشکلی در سرعت اینترنت شبانه همراه اول وجود ندارد.

    «متاسفانه منم اینترنت شبانه همراه اول گرفتم و سرعت بصورت ثابت چه داخلی و چه خارجی تقریبا روی 280 کیلو بایت ثابته. وقتی هم تماس گرفتم گفتن که زمانی مشکل محسوب میشه که شما نتونسنته باشید چیزی دانلود کنید. حالا برای دانلود یه بازی باید 2 هفته هر شب لپ تاپ روشن بذاریم.»

    «من هم از اینترنت نامحدود شبانه استفاده می کردم. سرعت به 256 کیلوبایت رسیده بود. دوبار شکایت کردم. پیام دادند که بررسی کردیم مشکلی مشاهده نشد!»

    «سرعت روی یک مگابایت قفل شده .مثلا حد مصرف منصفانه 450 گیگ بود . حداقل قبلش اطلاع بدن که هزینه بیخود نکنیم. جالبه اپراتور اصلا اطلاع نداشت و می‌گفت سیم کارتت رو ببر مخابرات تست بشه.»

    «دقیقا اینترنت شبانه همراه اول سرعتش داغون شده، زنگ که زدم به اپراتور اصلا گردن نمی‌گرفت که مشکل از طرف اوناست!»

    با توجه به کافی نبودن ظرفیت پهنای باند کشور و عدم توسعه شبکه‌های ثابت در چند سال اخیر که باعث شد کاربران به سوی اینترنت موبایل و اپراتورهای موبایل هجوم ببرند؛ دلیل مشکل سرعت اینترنت است.

    این احتمال نیز وجود دارد، چون تعرفه‌های اینترنت موبایل در دو سال اخیر ثابت باقی مانده، فروش بسته اینترنت نامحدود شبانه برای اپراتورها به صرفه نیست و آن‌ها اقدام به کاهش سرعت اینترنت کرده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا