گوناگون

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی شما می تواند راهی مناسب برای جذب بیمارانی باشد که امروزه به دلیل وجود ویروس کرونا از این طریق،  رزور نوبت یا  به صورت آنلاین مشکلات خود را برطرف می کنند.

بیش از 50 درصد از همه افراد، قبل از اینکه با یک پزشک متخصص تماس داشته باشند، اطلاعات مربوط به پزشک مربوظه را در اینترنت جستجو می کنند.

ارائه اطلاعات پزشکی و دسترسی آسان به امکانات مطب پزشکی از طریق وب سایت شما، نه تنها خدمات بهتری را به بیماران فعلی شما ارائه می دهد، بلکه به شما این امکان را هم خواهد داد که به بیماران جدید نیز دسترسی پیدا کنید.

حوزه پزشکی یک بازار بسیار رقابتی است. بیماران شما تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری می خواهند و دوست دارند که هر چه سریع تر این اطلاعات و خدمات را در اختیار داشته باشند.

وب‌سایتی که غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسد و فعالیت کمی دارد یا اطلاعات مهمی ندارد، همگی دلایلی هستند که باعث می شود  بیماران به دنبال خدمات در جای دیگری باشد؛ بنابراین باید وب سایت پزشکی خود را در جهت جذب هر چه بهتر مخاطبان هدف، پیاده‌سازی کنید.

 

مزایا و امکانات طراحی سایت پزشکی

شما به عنوان یک پزشک برای اینکه به طراحی وب سایت پزشکی ترغیب شوید یا به علت اینکه اطلاعات جامع و کامل تری را از این مدل طراحی سایت در اختیار داشته باشید، باید از مزایا و امکانات طراحی سایت پزشکی نیز بیشتر بدانید تا بتوانید در جهت ارتقای فضای شغلیتان راحت تر قدم بردارید.

ما در این قسمت از مقاله در رابطه با مزیت ها و امکاناتی که یک وب سایت پزشکی می تواند داشته باشد، مواردی را در قالب جدول برای شما ذکر کردیم که در ادامه خواهید دید…

مزایای طراحی سایت پزشکی امکانات طراحی سایت پزشکی
پشتیبانی آسان کاربران سایت در جهت کنترل کردن آنها قابلیت دسته بندی کردن خمات و امکانات سایت
پرداخت پول ویزیت به صورت آنلاین و گردش مالی شبانه‌روزی طراحی اختصاصی صفحات “خدمات” “درباره ما” و “تماس با ما”
دسترسی 7/24 کاربران به صفحه وب سایت امکان درج گالری تصاویر
اطلاع یافتن مشتریان از ساعات کاری مطب برای مراجعه حضوری قابلیت دسترسی بیماران به پرونده های پزشکی خود
شناسایی پرسونای مخاطب با هدف جذب آنها درج خبرنامه برای آگاهی کاربران از تعطیلی ها، ساعات کاری و …
فضای تعاملی در جهت ارتباط هر چه بهتر با بازدیدکنندگان سایت امکان ثبت نوبت به صورت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز
برندسازی و بهبود و شناخته تر شدن در سطح شهر یا حتی کشور قابلیت اضافه کردن قسمت وبلاگ به صفحه سایت پزشکی

 

طراحی سایت پزشکی

مهم ترین ویژگی های طراحی سایت پزشکی

در طراحی وب سایت پزشکی، رعایت برخی از نکات، ضروری و جزو حیاتی ترین ویژگی های آن محسوب می شود.

ویژگی هایی که اگر به اندازه کافی به آنها توجه کنید و رعایت آنها را در دستور کار قرار دهید، قطعا وب سایت پزشکی شما در جهت ارتقای سطحی و پیشرفته شدن حرکت می کند.

برخی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت پزشکی به شرح زیر است:

  1. درج صفحه وبلاگ
  2. منابع بیمار
  3. اطلاعات تماس
  4. نوبت دهی آنلاین

 

درج صفحه وبلاگ

وبلاگ ها برای وب سایت های پزشکی بسیار مهم هستند؛ زیرا علاوه بر بهبود بخشیدن به سئوی وب سایت در بالا بردن ترافیک وب سایت پزشکی شما هم کاربرد دارند و شما را به عنوان متخصص در این زمینه طبقه‌بندی می کنند.

الگوریتم صفحه جستجوی گوگل به شدت به محتوای وب سایت متکی است. اگرچه نوشتن و ویرایش پست های وبلاگ بسیار زمان بر است، اما در جذب مخاطب و بالا بردن ورودی سایت یک روش هوشمندانه محسوب می شود.

منابع بیمار

منابع بیمار یکی از جنبه های حیاتی وب سایت های مراقبت های بهداشتی یا پزشکی است. منابع بیمار، شامل فرم های بیماران قابل دسترسی برای دانلود است، کاربران می توانند بیمه های مراقبت های بهداشتی پذیرفته شده، گزینه های پرداخت و دستورالعمل های اساسی برای بیماران جدید را بروز کنند.

اطلاعات تماس

مکان و اطلاعات تماس، جزو نکات ضروری و مهم در طراحی وب سایت پزشکی است؛ زیرا بسیاری از بیماران جدید و فعلی ممکن است به دنبال اطلاعات وب سایت شما باشند.

افزودن این اطلاعات می تواند به بیماران کمک کند تا در صورت داشتن هر گونه مشکل و نگرانی هنگام رزرو نوبت، رسیدن به بیمارستان یا هر گونه نگرانی دیگر، با آنها تماس بگیرند.

نوبت دهی آنلاین

رعایت این ویژگی، رزرو نوبت را برای بیماران بالقوه راحت تر و آسان تر می کند. برای مدیریت آسان قرار ملاقات، می توانید بلافاصله آنها را با یکپارچه سازی مناسب به تقویم اضافه کنید.

 

سئو طراحی سایت پزشکی چگونه است؟

سئو یا بهینه‌سازی سایت؛ نکته ای است در حال حاضر تمام حوزه های طراحی سایت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. شما برای دیده شدن و قرار گرفتن در بین نتایج برتر موتورهای جستجوگر مثل گوگل به سئو سایت نیاز دارید.

این امر می تواند به شما در جذب مخاطبان هدف و بهبود ترافیک سایت کمک کند؛ شما برای این کار به عکس هایی با حجم مناسب، اطلاعات جامع، تجربه کاربری بالا و … نیاز دارید.

هدف اول از انجام سئو در هر صفحه وب، بهینه‌سازی سایت و کسب رتبه در کلمات پررقابت است؛ بنابراین موتورهای جستجو باتوجه به نحوه سئو شما انتخاب می کنند که ایا صفحات شما ارزش بالا بودن در نتایج را دارد یا خیر؟ این موضوع، مقدار ترافیکی را که محتوای وب شما هر روز از موتورهای جستجو دریافت می کند افزایش می دهد.

 

جمع‌بندی

شاید تا سال های گذشته فکر می کردید که طراحی یک سایت در بستر وب، ویژه صاحبان فروشگاه ها و شرکت ها است و تنها این افراد باید برای طراحی یک صفحه وب سایت در جهت پیشرفت حوزه شغلی خود اقدام می کنند.

اما با گذشت زمان و در دسترس بودن اینترنت برای بسیاری، این نظریه تغییر کرد و امروزه افراد در هر زمینه شغلی در این اندیشه هستند که سایت مربوط به حرفه یا مهارت شخصی خود را در فضای وب و دنیای آنلاین راه‌اندازی کنند.

ما در این مقاله به بررسی دقیق نحوه ساخت یک وب سایت پزشکی پرداختیم؛ از این رو شما می توانید با مطالعه و تحقیق عمیق تر برای سفارش طراحی یک سایت پزشکی اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا