کافه بازار

قابلیت «AB Test» تا پایان سال به پلتفرم بازار اضافه می‌شود

با این قابلیت توسعه‌دهندگان می‌توانند نرخ تبدیل بازدید به نصب را در برنامه خود افزایش دهند

به گفته پلتفرم بازار، این استور اندرویدی قصد دارد تا پایان سال ۱۴۰۰ قابلیت «AB Test» را برای توسعه‌دهندگان خود فراهم کند.

به گفته مدیر محصول تیم تجربه توسعه‌دهندگان بازار، توسعه‌دهندگان با استفاده از این امکان می‌توانند روی اجزای کلیدی صفحه جزئیات برنامه‌ی خود، از جمله اسکرین‌شات‌ها و توضیحات برنامه، AB Test اجرا کنند. قابلیت AB Test به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا نرخ تبدیل بازدید به نصب را در برنامه خود افزایش دهند.

تغییرات در فرآیند ایجاد برنامه و ارائه آمارهای جدید

«بهبود فرایند ایجاد برنامه» در پیشخان توسعه‌دهندگان از دیگر بروزرسانی‌های آینده‌ی بازار خواهد بود. تکلّو با اشاره به این‌که این بهبود با درنظرگرفتن بازخوردهای توسعه‌دهندگان صورت گرفته است، می‌گوید: «فرایند ایجاد برنامه در پیشخان به‌زودی دچار تغییراتی خواهد شد. این اصلاحات با هدف بهبود تجربه‌ی کاربری صورت خواهد گرفت. به‌عبارت‌دیگر، قصد داریم توسعه‌دهندگان فرایند ایجاد برنامه در پیشخان را بدون هرگونه ابهام و به‌آسانی طی کنند.»

همچنین به گفته مدیر محصول تجربه‌ی توسعه‌دهندگان بازار، قرار است آمارهای جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان این استور قرار بگیرد. وی در این‌باره عنوان می‌کند: «ما در بازار همواره در تلاش برای بهبود آمار خود و ارائه‌ی آمارهای مورد نیاز به توسعه‌دهندگان هستیم. در راستای تحقق این هدف، به‌زودی آمار conversion بازدید به نصب صفحه‌ی برنامه و داده‌های دموگرافیک، مانند توزیع سن، جنسیت و موقعیت کاربران، را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهیم داد. توسعه‌دهندگان با دیده‌بانی و ارزیابی پیوسته‌ی این داده‌‌ها می‌توانند تصمیم‌‌های دقیق‌تری برای ارتقاء محصول خود بگیرند.»

تکلّو ضمن درخواست از توسعه‌دهندگان برای مشارکت در سرویس بوف و ثبت درخواست‌ قابلیت جدید برای بهبود خدمات بازار اضافه کرد: «با مشارکت هرچه بیشتر توسعه‌دهندگان در سرویس بوف و ثبت درخواست‌های بیشتر، تیم‌های فنی درمورد برنامه‌ریزی‌های آینده‌ی خود و پیاده‌سازی قابلیت‌های مختلف، دید دقیق‌تری پیدا خواهند کرد و نیاز توسعه‌دهندگان بیشتری را پوشش خواهند داد.»

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا