موبایل

شیائومی ۱۲ پرو با سنسور دوربین خیلی بزرگ عرضه می‌شود

شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو از امروز در چین عرضه می‌شوند

شیائومی بار دیگر از یک سنسور دوربین بسیار بزرگ و عالی روی یک پرچمدار استفاده کرد. این‌بار «شیائومی ۱۲ پرو» با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عظیم استارندارد واید با دیافراگم f/۱.۹ قرار است به بازار رقابت وارد شود. البته شاید این سنسور بزرگترین سنسوری نباشد که شیائومی در گوشی‌های خود استفاده کرده اما ترکیب یک لنز واید با یک چیپ بزرگ تصویربرداری آن را بسار بزرگ نشان می‌دهد.

در بخش فنی، چیپ استفاده شده برای این سنسور در واقع چیپ سونی مدل IMX707 است که شیائومی می‌گوید برای اولین بار در یک گوشی از آن استفاده شده. به گفته سایت گیزموچاینا این سنسور نسخه جدید و پیشرفته سنسور IMX700 است. در کل این یک سنسور ۱/۱.۲۸ اینچی است که به  نوبه خود بزرگ محسوب می‌شود.

شیائومی ۱۲ پرو به دو سنسور دیگر هم مجهز شده است: یک سنسور اولتراواید و یک سنسور تله. شیائومی ۱۲ پرو به یک سنسور کوچکتر ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی مجهز است که در مقایسه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی کوچک به نظر می‌آیند. جدا از این ویژگی ها، دو پرچمدار جدید شیائومی شامل یک سری بهبودهای نرم افزاری از جمله کاهش لگ شاتر، بهبود عملکر Burst Shooting و همچنین تشخیص سوژه پیشرفته‌تر برای چهره انسان‌ها و حیوانات است.

شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو هردو به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی محهز هستند. در کنار آن شیائمی ۱۲ از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری نیز بهره می‌برد و ۱۲ پرو هم نمایشگر ۶.۷۳ اینچی با حداثر روشنایی ۱۵۰۰ نیتی و باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری در کنار شارژ سریع ۱۲۰واتی را به کاربر ارائه می‌کند.

قرار است دو پرچمدار جدید شیائومی از امروز در چین عرضه شوند. شیائومی ۱۲ پرو با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۷۳۷ دلار و شیائومی ۱۲ با همین مشخصات با قیمت ۵۸۰ دلار عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا