ال جیتکنولوژی

ال‌جی دیسپلی از نسل جدید نمایشگرهای شفاف خود رونمایی کرد

آینده از آن نمایشگرهای OLED شفاف است و ال‌جی دیسپلی به عنوان یکی از پیشگامان تولید نمایشگر در جهان، به تازگی از چند محصول جدید و مفهومی‌در این زمینه پرده برداشت.

این شرکت کره‌ای اعلام کرد که جزییات مربوط به این محصولات مفهومی‌ را در جریان نمایشگاه CES ۲۰۲۲ اعلام خواهد کرد. رویدادی که برگزاری آن با توجه به شیوع گسترده سویه اومیکرون در جهان، درهاله‌ای از ابهام قرار داد و تاکنون چندین شرکت فناوری کناره‌گیری خود از حضور در این گردهمایی را اعلام کرده‌اند.

با این حال، ال‌جی دیسپلی با رونمایی از این چند محصول مفهومی‌جدید، از حضور جدی خود در این بازار نوظهور خبر داد. از جمله محصولات جدید این شرکت، نمایشگر ۵۵ اینچی OLED با با شفافیت ۴۰ درصدی است که با بهره‌گیری از فناوری ساخت نسل هشتم تولید شده است.

محصول دیگر این شرکت OLED Shelf نام دارد که از دو نمایشگر ۵۵ اینچی شفاف تشکیل شده و نمایشگر دوم روی اولی قرار گرفته است. هدف از ساخت این نمایشگر این بوده تا افراد بتوانند در کنار نمایش یک اثر هنری در یک نمایشگر، از نمایشگر دوم برای نمایش جزییات و اطلاعات مرتبط با آن استفاده کنند.

همچنین برای این نمایشگر، یک لایه مات نیز طراحی شده که کاربر می‌تواند با باز کردن این لایه و رول کردن به پایین، نمایشگر را به غیرشفاف تبدیل کند. همچنین به محض خاموش شدن نمایشگرها، این لایه مات به بالا رول خواهد شد و افراد می‌توانند اشیای پشت صفحه نمایش را مشاهده کنند.

دیگر نمایشگرهای جدید ال‌جی دیسپلی برای مشتریان تجاری و استفاده به عنوان تابلو طراحی شده‌اند. از جمله این مدل‌ها می‌توان به Shopping Managing Showcase اشاره کرد که وقتی در مقابل یک کالا یا محصول قرار می‌گیرد، می‌تواند با استفاده از گرافیک و افکت‌های ویژه، جذابیت آنها را دوچندان کند.

محصول دیگر خانواده نمایشگرهای شفاف ال‌جی دیسپلی تحت عنوان Show Window شناخته می‌شود که با نصب در مقابل ویترین فروشگاه‌های لباس یا دیگر فروشگاه‌ها، می‌تواند جذابیت بصری بیشتری را به ارمغان آورد.

ال‌جی از نسل جدید نمایشگرهای شفاف خود رونمایی کرد

نوشته های مشابه

‫593 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا