بازیتکنولوژی

ماوس گیمینگ XPG Vault با حافظه یک ترابایتی معرفی شد

شرکت XPG که در زمینه تولید محصولات جانبی فعالیت دارد، اخیرا از یک ماوس جدید به نام XPG Vault رونمایی کرد که از حافظه اس‌اس‌دی یک ترابایتی بهره می‌برد.

این ماوس که قرار است در رویداد CES ۲۰۲۲ به صورت رسمی‌معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد، از نوع سیمی‌بوده و از طریق کابل USB-C به سیستم‌های مختلف متصل خواهد شد. به گفته شرکت سازنده، کاربران می‌تواند انواع بازی‌ها را روی حافظه این ماوس ذخیره کنند و «مجموعه‌ای حاوی انواع بازی‌ها را زیر دست خود داشته باشند.»

این ماوس از حافظه یک ترابایتی با پهنای بایند ۹۸۵ مگابیت بر ثانیه‌ای برخوردار است و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن گیمینگ XPG که تحت عنوان Gaming Launcher شناخته می‌شود و روی رایانه قابل نصب است٬ این حافظه را مدیریت کنند.

اگرچه هنوز جزییات دقیقی در خصوص مشخصان ماوس XPG Vault اعلام نشده اما از لحاظ طراحی بسیار نزدیک به دیگر ماوس‌های این شرکت و موجود در بازار طراحی شده است. دکمه مشکی اسکرول نیز با هایلات‌های آبی و سبز همراه شده که جذابیت بصری خاصی را به این ماوس بخشیده است. حتی لوگوی XPG با همین الگوی رنگی روی بدنه درج شده است.

این شرکت اعلام کرده که در جریان CES ۲۰۲۲، علاوه بر اعلام مشخصات این ماوس، چند محصول دیگر را نیز برای معرفی در این رویداد تدارک دیده که از جمله آنها می‌توان به درایوهای PCIe Gen5.۴، حافظه DDR5 DRAM، پاور Cybercore و شاسی پی‌سی Battlecruiser Pro اشاره کرد. البته احتمال رونمایی از یک لپ‌تاپ گیمینگ و دو اولترابوک نیز دور از ذهن نیست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا