ارز دیجیتال

قوی‌ترین پلتفرم سیگنال‌دهی ارز دیجیتال

سیگنال تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال چیست؟

این محتوا توسط تیم تحریریه آي‌تی‌‌‌ایران تهیه نشده و مسولیت بررسی صحت و سقم ادعاهای مطرح شده بر عهده شخص مخاطب است.

سیگنال‌های ارز دیجیتال در حقیقت نقشه خرید و فروش قیمتی ارزهای دیجیتالی میباشند که این سیگنال‌های ارز دیجیتال توسط متخصصین تحلیل ارز دیجیتال ارائه میشوند و در قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال شمارا راهنمایی مینمایند.

توسعه فناوری‌های دیجیتال امروزه باعث شده است که ما به‌جای ارزهای معمول و حتی بین‌الملل، از واحدهای پولی استفاده کنیم که نه پشتیبانی بانکی دارند و نه متمرکز هستند. بله دنیای ارزهای دیجیتال و سیگنال ارز دیجیتال چند سالی است که حتی در ایران هم محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. وقتی در مورد آن صحبت می‌کنیم اولین کلمه‌ای که به ذهنمان می‌رسید بیت‌کوین است. بیت‌کوین یکی از محبوب‌ترین، قوی‌ترین و البته گران‌ترین ارزهای دیجیتال موجود در دنیاست که در بازار با قیمت نجومی خریدوفروش می‌رسد. البته در طول چند سال اخیر و با ورود تمرکز به این بازار ارزهای دیجیتال دیگری نیز نظیر دوج‌کوین، اتریوم و… نیز فراگیر شده‌اند.

بحث ما البته معرفی ارزهای دیجیتال نیست اما به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهیم.

از جمله مهم‌ترین پرسش‌ها در مورد سیگنال ارز دیجیتال:

  • سیگنال ارز دیجیتال چیست؟
  • چگونه می‌توان از سیگنال به ثروت رسید؟
  • منظور از تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال چیست؟
  • بازار سیگنال ارز بیت‌کوین چگونه است؟
  • تفاوت سیگنال و تحلیل سیگنال چیست؟
  • انواع سیگنال‌های ارز دیجیتال کدام‌اند؟

سیگنال ارزهای دیجیتال به زبانی ساده

سیگنال‌ها در واقع پیشنهادات و همین‌طور نظریه‌هایی است که بر اساس تحقیق، تجربه و تخصص از سوی یک معامله‌گر قدیمی و حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود و معمولاً اگر از آن پیروی کنید به سوددهی خوبی می‌رسید. تصور کنید یک شخص در بازار خودرو فعالیت می‌کند و می‌داند که هر ماشین در چه مدت زمانی ممکن است به چه قیمتی برسد.

در نتیجه به شما پیشنهاد می‌دهد ماشین X را خریداری کنید. در این وضعیت وقتی به زمان مقرر می‌رسید و می‌بینید که ماشین X به این قیمت رسیده است. حتماً به فکر فروشش خواهید افتاد و در نتیجه متوجه هوش، تجربه و تخصص شخصی که به شما پیشنهاد داده است. می‌شوید. عموماً سیگنال‌های ارز دیجیتال دارای حد مشخصی از ضرر و سود هستند. همه ارزها چنین سیستمی را دارا هستند. البته امروزه پلتفرم‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه‌ای ایجاد شده‌اند که به‌واسطه آن‌ها می‌توانید حتی معامله دیگران را کپی کنید و درست مثل آن‌ها به سوددهی برسید. البته که امروزه این پلتفرم‌های معاملاتی به فروش هم می‌رسند.

سیگنال‌ها درست مثل تابلوهای رانندگی هستند و به شما کمک می‌کنند تا در معامله خود درست مثل خودرویی که در مسیر است به‌سلامت و با موفقیت عمل کنید.

سیگنال‌های ارز دیجیتال دکتر سیگنال از بهترین سیگنال‌های ارائه شده در بازار ارز‌های دیجیتال میباشند که شما با مراجعه به بخش نتایج سیگنال کانال تلگرام این پلتفرم میتوانید با اطمینان بیشتری نسبت به این تیم قدرتمند در مسیر استفاده از سیگنال خرید ارز دیجیتال قدم بردارید و به درآمد از این سیگنال‌ها برسید.

انواع سیگنال‌های ارز دیجیتال در دنیا

استفاده بهینه، در وقت مناسب و درست از سیگنال ارز دیجیتال می‌تواند موجب موفقیت ۸۰ درصدی شود. همین‌طور هر نشانی، مشخصه و علامتی که در بازار رمزارزها وجود دارد می‌تواند به‌خودی‌خود یک سیگنال باشد. ازاین‌رو نمی‌توانیم به تفکیک در مورد سیگنال‌ها صحبت کنیم. اما یک دسته‌بندی کلی وجود دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

اصلی‌ترین سیگنال‌های ارز دیجیتال به دو قسم تقسیم می‌شوند:

  1. سیگنال تکنیکال
  2. سیگنال فاندامنتال

حال در ادامه به‌صورت دقیق درمورد هرکدام صحبت می‌کنیم و به پاسخ یکی از مهم‌ترین پرسش‌های افراد تازه‌وارد دست پیدا خواهیم کرد. بر اساس نظرات منتقدین کل سیگنال‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال را می‌توان به دودسته بندی مشخص تقسیم کرد. هیچ دسته‌بندی یا رفرنس مشخصی برای این‌گونه دسته‌بندی‌ها وجود ندارد و در هیچ منبع موثقی در مورد آن صحبت نشده است. ازاین‌رو برای تفکیک بهتر اطلاعات و همین‌طور آشنایی عموم مردم با این سیستم‌ها ما هم در ادامه سعی می‌کنیم به تعریف جامع، کامل و مشخصی در مورد انواع سیگنال ارز دیجیتال دست پیدا کنید.

سیگنال ارز تکنیکال

تکنیکال در واقع به سیستمی گفته می‌شود که در اثر مطالعه نمودارهای مختلف کریپتوکارنسی و ابزارهای آن به دست می‌آید. این سیستم در واقع به آنالیز روند پیش و روی بازارمی پردازد و در مورد آینده آن صحبت می‌کند. همین‌طور برای درک اولیه مفاهیم این سیستم شما نیازی به دانش آکادمیک یا دوره‌ای خاص ندارید. در یک مثال باید عرض کنیم که نمودارهای شمعدانی که در این سیستم به کار می‌رود برای قیمت، حجم فروش و همین‌طور مقدار کل معاملات انجام شده خواهد بود. از طرفی در زمان تعیین شده این نمودار قابلیت سفارشی‌سازی به شما می‌دهد.

اما وقتی این اطلاعات را به دست آوریم. چه تأثیری روی روند پیش و رو خواهد داشت؟ چطور می‌توانیم در مورد سیگنال ارز دیجیتال آینده‌نگری کنیم. مثلاً یک ارز را بخریم و به‌جای آن ارز دیگری را بفروشیم. در این مورد باید گفت که نشانه‌هایی در این سیگنال‌ها وجود دارد. این نشانه‌ها را افراد مختص به‌خوبی درک می‌کنند. از طرفی اگر به دانش تفسیر این داده‌ها روی نمودار دست پیدا کنید. شما می‌توانید به‌عنوان تحلیل‌گر ارز تکنیکال فعالیت کنید. حتی قادر خواهید بود به کسب درآمد بپردازید.

منظور از سیگنال فاندامنتال چیست؟

تیم‌ها و وب‌سایت‌های زیادی هستند که درب خش سیگنال فاندامنتال فعالیت می‌کنند و اطلاعات مفیدی را نیز به شما ارائه می‌دهند. بسیاری از آن‌ها با پرداخت هزینه پنلی را در دسترس شما قرار داده و برخی نیز به‌صورت رایگان این کار را در کانال‌های رسمی خود انجام می‌دهند. این نوع از تحلیل وابسته به اتفاقات، مصاحبه‌های افراد مشهور، پست ها، توییت‌ها و همین‌طور ویدئوهایی است که در سطح اینترنت با محوریت و حتی هشتگ‌های ارز دیجیتال منتشر می‌شود.

مثلاً ایلان ماسک یکی از اشخاص تأثیرگذار در دنیای سیگنال ارزهای دیجیتال است و بیشتر افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین و… فعالیت می‌کنند. این شخص را دنبال می‌کنند. در مقابل شما با بررسی رفتاری‌های انسانی در شبکه‌های اجتماعی و حتی رسانه‌های تلویزیونی و اینترنتی می‌توانید نشانه‌های مناسبی را برای ترید کردن پیدا کنید. این تحلیل در واقع علم بررسی متغیرهایی می‌باشد که به‌صورت مالی نشانه‌گذاری می‌شوند و شما می‌توانید با بررسی دقیق جزئیات محصول ارزش آن را درک کنید. همین طور در این آنالیز لازم است که شما بتوانید سرنوشت قیمت یک ارز خاص را پیش‌بینی کنید. در این صورت قادر خواهید بود که روی آن سرمایه‌گذاری انجام دهید.

نکات مهم خریدوفروش سیگنال‌های ارز دیجیتال

شما با بررسی اینترنت وب‌سایت‌های زیادی را پیدا می‌کنید که سیگنال ارز دیجیتال می‌فروشند. تصور کنید که قصد سرمایه‌گذاری را دارید. خوب سایت‌ها و پنل‌های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. مثلاً شما قادر خواهید بود بر اساس نیاز خود ارز دیجیتالی که مد نظرتان است را جستجو کرده و تحلیل سیگنال آن را مطالعه فرمایید. البته در هنگام خرید سیگنال ارز دیجیتال به چند موضوع توجه داشته باشید.

نکات مهم خرید سیگنال‌های ارز دیجیتال

  • بهترین کار پیداکردن یک تحلیلگر با کمترین خطا است. این کار با جستجوی تاریخچه فعالیت‌های او در دنیای ارز دیجیتال امکانپذیر است.
  • در دنیای ارزهای دیجیتال شرایط غیرقابل‌پیش‌بینی بسیار به وجود می‌آید. در نتیجه شما نمی‌توانید این علم را یک شبکه به دست بیاورید و همواره بدون مطالعه و بروز شدن از آن استفاده کنید.
  • درصورتی‌که به هر دلیل پشتیبانی تحلیل‌گر شما قطع شود با مشکل مواجه می‌شوید. در نتیجه تحلیل‌گر سیگنال ارز دیجیتال معتبری را انتخاب کنید.

در واقع سیگنال‌های ارز دیجیتال نشانی و مشخصه‌ای هستند که به‌واسطه آن شما می‌توانید در تصمیم‌گیری بهتر عمل کنید. همین‌طور برای درک علائم، نشانه‌ها و نمودارها شما نیاز به علم تحلیل تکنیکال و فاندامنتال خواهید داشت. این بازار هیجان خود را دارد و قطعاً به همان اندازه حساس و خطرناک است. در نتیجه اگر به تازی وارد این دنیا شده‌اید حتماً باید از سیگنال‌ها استفاده کنید.

منظور از سیگنال اتوماتیک و دستی چیست؟

به‌طورکلی از دو روش برای تحلیل سیگنال ارز دیجیتال استفاده می‌شود. در نوع اول یک شخص با استفاده از تجربه و تخصصی که دارد نمودارها را بررسی کرده و سپس با اطلاعاتی که به دست آورده است. تحلیل خود را در این باره توضیح می‌دهد. این آنالیز در واقع نمونه دستی یا همان سیگنال دستی است.

نمونه دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از توسعه فناوری‌های حوزه دیجیتال، برنامه‌نویسی و همین‌طور ربات‌ها انجام می‌شود. در این حالت اطلاعات مرتبط با داده و یا متغیرهایی خواهد بود که برنامه‌نویس‌ها از آن استفاده می‌کنند. ورودی موردنیاز اطلاعات خام و جدول است و پس از آن خروجی به شما باتوجه‌به شرایط روز یک سری داده‌های پیش‌بینی‌شده خواهد بود. معمولاً وقتی افراد مشهور در حوزه گیک و تکنولوژی در مورد ارزهای دیجیتال صحبت می‌کنند. این سیستم‌های برنامه‌نویسی شده با استفاده از هوش مصنوعی به آن واکنش نشان می‌دهند. در نتیجه با آنالیز این توییت‌ها این ربات‌ها ممکن است قیمت یک ارز دیجیتال خاص را گران‌تر پیش‌بینی کنند.

چه زمانی و از چه کسی سیگنال بخریم؟

تفاوتی ندارد که قصد خرید سیگنال بیت‌کوین، دوج‌کوین یا هر ارز دیگری را دارید. باید به سه قانون کلی بیندیشید: سابقه، اعتماد و تخصص. این که بتوانید هر سه این شروط را در یک فروشنده سیگنال ارز دیجیتال بیابید. احتمالاً می‌تواند کمک شایانی به شما کند. همین‌طور بسیاری از مراجع خرید قیمت، آموزش و تحلیل مشخصی در مورد ارزهای دیجیتال به شما شرح می‌دهند.

در مقابل سیگنال رایگان خریدوفروش ارز دیجیتال نیز وجود دارد که بازهم اعتماد کردن به آن کمی سخت است. اما اگر گاهی بادقت انتخاب شود می‌تواند نتیجه خوبی برای شما داشته باشد. ارائه سیگنال‌های حرفه‌ای صرافی‌های ارز دیجیتال یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان در این حوزه است. از طرفی خیلی از این سرویس دهندگان ازروی دست هم تقلب می‌کنند. برخی نیز واقعاً فعالیت‌های مفیدی در معاملات سیگنال‌های ارز دیجیتال خواهند داشت و با رعایت اصول آن‌ها می‌توانید به نتایج خوب و سوددهی برسید.

در نهایت شما با خرید یک سیگنال ارز دیجیتال حرفه‌ای و هوشمند به نتیجه خوب و سوددهی برسید. البته به شرطی که تمامی اصولی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را به‌خوبی رعایت کنید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا