ارز دیجیتال

معرفی بهترین کیف پول ایرانی ارز کاردانو | Cardano – ADA

این محتوا توسط تیم تحریریه آي‌تی‌‌‌ایران تهیه نشده و مسولیت بررسی صحت و سقم ادعاهای مطرح شده بر عهده شخص مخاطب است.

خرید ارز کاردانو نیاز به بررسی‌های دقیقی دارد و در این راستا نیز باید بتوانید یک کیف پول معتبر را تهیه نموده و مورداستفاده قرار دهید. ارز کاردانو در واقع سیستمی مبتنی بر فناوری بلاکچین است که امروزه توانسته است به جایگاه‌های قابل‌توجهی دست یابد. این سیستم دارای ارز دیجیتال خاصی است که با نام ارز ADA شناخته می‌شود. شما با بهره‌مندی از سیستم کاردانو قادر خواهید بود تا عمل دریافت و یا انتقال ارز را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام داده و با ثبت قراردادهای هوشمند به اطمینان خاطر بالایی در این حوزه دست یابید.
امروزه پلتفرم‌های مختلفی بر اساس فناوری بلاکچین وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به کیف پول اتریوم و ایاس اشاره نمود که هر کدام ساختار و ویژگی‌های خاص خود را دارند. در اینجا این پرسش مطرح می‌گردد که ارز کاردانو چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه این نوشتار ضمن بررسی چگونگی خرید ارز کاردانو به معرفی بهترین کیف پول‌های ایرانی برای این ارز نیز خواهیم پرداخت تا با اطلاعات بیشتری فرآیند خرید این ارزها را انجام دهید. از شما می‌خواهیم جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتها ما را مهمان نگاه‌های زیبای خود کنید.

خرید ارز کاردانو

در راستای بررسی چگونگی خرید ارز کاردانو باید بگوییم بهترین راه برای خرید این نوع ارزها مراجعه به صرافی‌های معتبر دیجیتال است. در حال حاضر در سراسر دنیا صرافی‌های بسیاری وجود دارند که در این زمینه فعالیت داشته و ارزهای مختلفی را به فروش می‌رسانند. راهکارهای مختلفی برای خرید این ارزها وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می توان موارد زیر را نام برد.
خرید کاردانو از سایت‌های عرضه‌کننده این ارز
خرید ارزهای دیگری همچون بیت کویین یا تتر از سایت‌ها و تبدیل نمودن آن‌ها به ارز دیجیتال کاردانو

امروزه وب‌سایت بسیاری وجود دارند که شما با مراجعه به آن‌ها می‌توانید اقدام به خرید ارز دیجیتال ADA نمایید. در گام اول از این خریدها باید پروسه ثبت‌نام و احراز هویت خود را انجام دهید اما قبل از هر چیز باید نسبت به اعتبار بالای سایت به اطمینان خاطر لازم دست یابید. صرافی‌هایی همچون بایننس می‌توانند در این مسیر به شما کمک‌های شایانی نمایند.

این صرافی به عنوان بهترین صرافی فروش ارز دیجیتال کاردانو شناخته می‌شود که فعالیت‌های قابل‌توجهی نیز در سراسر دنیا دارد. زمانی که خرید خود را در این صرافی‌ها ثبت نمودید بهترین کار این است که ارزهای خریداری شده به یک کیف پول دیجیتال انتقال دهید تا به این طریق امنیت آن‌ها را حفظ نموده و به‌خوبی از آن‌ها نگهداری کنید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

در این قسمت از نوشتار خود قبل از معرفی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال کاردانو لازم است تا به بررسی چیستی کیف پول‌ها پرداخته و اطلاعات مهمی را نیز در این راستا به شما انتقال دهیم. همان‌گونه که می‌دانید زمانی که بخواهید پول‌های خود نگهداری کنید نیاز به کیف پول یا حساب‌های بانکی دارید زیرا به این طریق می‌توانید امنیت پول‌های خود را حفظ کنید. ارزهای دیجیتال نیز به همین صورت هستند شما برای استفاده باید آن‌ها داخل یک کیف پول امن قرار دهید تا بتوانید به‌راحتی آن‌ها را ذخیره، نگهداری، دریافت، ارسال و یا جابه‌جا کنید.
به بیان ساده‌تر می توان کیف پول‌ها را شبیه به کارت‌های بانکی دانست به این معنا که همانند کارت‌های بانکی شما به پول فیزیکی خاصی دسترسی ندارید بلکه سرمایه شما داخل کارت بانکی شما قرار دارد. امروزه نمونه‌های مختلفی از کیف پول‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری را می توان شاهد بود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند با تکیه بر قابلیت‌های بی‌نظیر خود به شما کمک کنند تا پس از خرید ارز کاردانو آن را در فضای امن نگهداری نمایید.

کلید‌های عمومی کیف پول

کلید خصوصی کیف پول یک مجموعه از حروف انگلیسی و اعداد به شمار می‌رود که منحصربه‌فرد است در واقع می توان گفت شما هیچ دو کیف پولی را نمی‌توانید بیابید که کلیدهای عمومی و خصوصی آن‌ها شبیه به هم باشد. این کلیدها پیوند قابل‌توجه ای با کلیدهای خصوصی دارند و برای استفاده از ارزهای دیجیتال خود لازم است از کلیدها نگهداری کنید. افشای این کلیدها اهمیت چندانی نداشته و شما می‌توانید آن‌ها را در اختیار افراد مختلفی قرار دهید زیرا با استفاده از این کلیدهاست که ارزهای مختلف برای کیف پول شما ارسال می‌شوند.

کلید خصوصی کیف پول

این کلیدها همچون یک حساب بانکی برای شما عمل می‌کنند و در واقع می توان گفت برای خرج کردن دارایی‌های خود به این کلیدها نیاز دارید. نگهداری از این کلیدهای خصوصی بسیار اهمیت بوده و نباید آن‌ها را در دسترس دیگران قرار دهید زیرا با استفاده از همین کلیدها می توان به‌راحتی ارزها را به کیف پول دیگری انتقال داد. بر اساس مطالبی که بیان شد بهتر است در این زمینه دقت عمل لازم را به کار گرفته و از هرگونه سهل‌انگاری بپرهیزید تا در ادامه با مشکلات متعددی مواجه نشوید. این کلیدها طولانی بوده و پیچیدگی خاص خود را دارند به همین دلیل است که هکرها نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی چندانی داشته باشند.

انواع کیف پول‌های ارز کاردانو

در حال حاضر دسته‌بندی‌های خاصی برای کیف پول‌ها از نظر نوع دسترسی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.
• کیف پول موبایلی
• کیف پول تحت وب
• کیف پول دسکتاپ
• کیف پول سخت‌افزاری
• کیف پول کاغذی
هر کدام از این کیف پول‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم نمود.

قابلیت‌های کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس

نگهداری از ارزهای دیجیتال امر بسیار مهمی بوده و باید در این راستا از هرگونه سهل‌انگاری پرهیز نمود. همان‌گونه که بیان نمودیم در حال حاضر کیف پول‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خاصی داشته و با ساختار متفاوت خود می‌توانند شرایط ویژه‌ای را برایتان رقم بزنند. یکی از نمونه کیف پول‌های ارز کاردانو با نام لجر نانو اس شناخته می‌شود که امروزه محبوبیت بسیاری میان کاربران داشته و توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا مورداستفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول‌ها نقاط ضعف و قوت خاص خود را داشته و با استفاده از آن‌ها می توان به‌راحتی با امنیت بالا ارزهای دیجیتال خود را ذخیره نمود.

از مهم‌ ترین نقاط قوت این کیف پول‌ها می توان به بهره‌مندی از گواهینامه CSPN، امنیت بسیار بالا، پشتیبانی از ارزهای مختلف از جمله ارز کاردانو، دارا بودن تیم پشتیبانی و تیم توسعه قدرتمند و وزن پایین اشاره نمود که دانستن آن‌ها می‌تواند به شما در انتخاب درست کمک‌های شایانی نماید. شما به‌واسطه این کف پول‌ها قادر خواهید بود تا به‌صورت آفلاین ارزهای خود را ذخیره نمایید زیرا این ارزها نیازی به اتصال اینترنت ندارند.

نکات مهم استفاده از کیف پول‌های لجر نانو اس

افرادی که به‌تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند لازم است در این راستا نکات مهمی را رعایت کنند تا بتوانند خریدی برحسب نیازهای خود انجام دهند. کیف پول دیجیتال لجر دارای رابط نرم‌افزاری قدرتمندی با نام لجر لایو است که اپلیکیشن آن در حال حاضر برای برخی از کاربران ایرانی قابل‌استفاده نیست. از دیگر نکات مهم در این زمینه باید به دانلود نرم‌افزارهای این کیف پول از طریق سایت‌های رمی اشاره نمود زیرا این سایت‌ها بخش دانلود را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند تا به طریق بتوانند به نسخه رسمی آن دست یابند.

کیف پول ترزو یک کیف پول سخت‌افزاری قدرتمند برای ارز کاردانو

کیف پول سخت‌افزاری ترزو نیز از جمله کیف پول‌هایی به شمار می‌رود که در حال حاضر استفاده گسترده‌ای داشته و به دلیل سخت‌افزاری بودن می‌تواند امنیت بالایی را برای شما فراهم سازد. این کیف پول قابلیت‌ها و ویژگی‌های بارزی در راستای نگهداری از ارز CARDANO دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می توان پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال، بهره‌مندی از صفحه‌نمایش لمسی، بهره‌مندی از تیم توسعه قدرتمند، متن باز بودن، برخورداری از اسلات های کارت حافظه دو امنیت بسیار بالا را نام برد که هر کدام اهمیت خاصی دارند.

این کیف پول ارز کاردانو توسط شرکت ساتوشی لبز تولید و به بازار عرضه می‌شود و در حال حاضر نیز می‌توان نمونه‌های مختلفی از آن‌ها را در سطح بازار مشاهده نموده و خریداری کرد. این کیف پول علاوه بر ارز دیجیتال CARDANO می‌تواند از ارزهای دیگری همچون بیت کویین، تتر و … پشتیبانی نموده و عمل ذخیره‌سازی و نگهداری از آن‌ها را نیز به بهترین شکل ممکن انجام دهد. لازم است بدانید این کیف‌ها قیمت بالاتری نسبت به کیف‌های هم‌رده خود داشته و برای خرید آن‌ها باید متحمل هزینه بالاتری شوید.

اتصال مستقیم به بلاک چین کاردانو با کیف پول‌های ددالوس

سومین کیف پولی که قصد داریم تا در این نوشتار به بررسی آن بپردازیم کیف پول ددالوس است که یک کیف کاملاً رسمی برای ارزهای کاردانو است که امروزه با توجه به روی کار آمدن کیف پول‌هایی با ویژگی‌های خاص خود توانسته است به محبوبیت قابل‌توجهی در سراسر دنیا دست یابد. این کیف پول از نوع دسکتاپ بوده و لازم است آن‌ها را از طریق رایانه دانلود نموده و بر روی سیستم خود نصب کنید.
این کیف پول نیز توسط تیم سازنده پشتیبانی شده و قادر است تا به بهترین حالت ممکن عمل ذخیره‌سازی ارزها را برای شما انجام دهند. از نقاط ضعف این ارزها باید به عدم پشتیبانی آن‌ها از سایر ارزها اشاره نمود. در واقع می توان گفت این ارزها جز کاردانو نمی‌توانند ارز دیگری را پشتیبانی کنند. تیم توسعه‌دهنده کیف پول ددالوس بر این باور است که در نسخه‌های آینده خود قصد دارد تا این امکان را برای کاربران خود فراهم سازد که بتوانند کیف‌های خود را به سلیقه خود توسعه دهند.

کیف پول ارز کاردانو
کیف پول ارز کاردانو

مدیریت ساده ارز ADA با استفاده از کیف پول نرم‌افزاری یورویی

این نسخه از کیف پول کاردانو مدیریت بسیار ساده‌ای و با سرعت بالایی می توان از مجموعه امکانات آن‌ها استفاده نمود. این کیف پول نرم‌افزاری بوده و افزونه‌های خاص خود را برای مرورگرهایی همچون کروم و موزیلا دارد. کیف پول یورویی نیز همچون ددالوس فقط از ارز کاردانو پشتیبانی می‌نماید و لازم است بدانید که فاقد نسخه دسکتاپ است. این دسته از کیف پول‌ها گزینه بسیار خوبی برای افرادی به شمار می‌روند که حوصله دانلود کل بلاکچین را نداشته و قصد دارند تا از نرم‌افزاری مطمئن برای انجام عمل ذخیره‌سازی استفاده کنند.
کیف پول یورویی کاملاً رایگان بوده و ما به‌راحتی می‌توانید آن را از طرق گوگل پلی دانلود نموده و بر روی گوشی‌های خود نصب کنید. در این کیف‌ها نیز می توان کلیدهای تخصصی خاصی را شاهد بود که تنها در دسترس کاربر بوده و افراد دیگر نمی‌توانند به این کلیدها دست یابند. لازم است بدانید که این سری از کلیدهای خصوصی به‌هیچ‌عنوان روی سرورها ذخیره نمی‌شوند به همین دلیل که امنیت بسیار بالایی دارند.

کیف پول نرم‌افزاری اتمیک

رابط کاربری ساده، پشتیبانی نمودن از ارزهای مختلف، ارائه شده در نسخه‌های دسکتاپ و موبایل، قابلیت تبدیل نمودن ارزها و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم پشتیبانی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول‌ها به شمار می‌روند که موجب شده‌اند تا افراد بسیاری به استفاده از آن‌ها ترغیب گردند. کیف پول نرم‌افزاری اتمیک بر سه اصل مهم امنیت، ناشناس بودن و تمرکززدایی توسعه داده می‌شود تا به این طریق بتواند تمام نیازمندی‌های کاربران را برآورده نموده و بهترین‌ها را برای آن‌ها در راستای ذخیره‌سازی ارز کاردانو رقم بزند.

سخن آخر

وب‌سایت کیف پول من این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به‌راحتی بتوانید کیف پول‌های مربوط به ارز cardano را دانلود نموده و مورداستفاده قرار دهید. این سایت اعتبار بالایی داشته و با استفاده از آن می‌توانید با سرعت بالایی به تمام کیف پول‌های موردنیاز خود دست یابید، برای ورود به کیف پول ایرانی کیف پول من و مطالعه قوانین و امتیازات آن میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید :

https://kifpool.me/wallet/bitcoin-BTC

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا