بازیموبایل

بهترین گوشی‌ها برای اجرای کالاف دیوتی در سال 2020

شاید برای بسیاری از مردم عجیب باشد اما اولین اولویت عده‌ی زیادی از افراد، موقع انتخاب تلفن همراه، کارایی‌اش در اجرای بازی‌های موبایلی است. درواقع نحوه‌ی اجرای بازی روی گوشی، مهم‌ترین ویژگی برای یک گیمر حرفه‌ای است. طبیعی است که چنین کسی وقتی درگیر خرید موبایل می‌شود، تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولی را پیدا کند که بازی‌های موبایلی را به بهترین شکل ممکن به نمایش در می‌آورند.

مجموعه بازی‌های کالاف یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم است که از سال ۲۰۰۳ تاکنون بیش از ۱۵ نسخه‌ی مختلف آن در دسترس گیمرها قرار گرفته است. بازی کالاف دیوتی موبایل Call of Duty mobile هم از سال ۲۰۱۹ منتشر شده و بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از آن دانلود و بر روی گوشی‌های اندروید و آی او اس نصب شده است.

بخش اعظم گیم پلی این بازی محبوب روی نقشه‌ها و با شخصیت‌ها و اسلحه‌هایی اتفاق می‌افتد که در طی سال‌ها در عناوین مختلف این سری ظاهر شده‌اند. در این بازی هم مثل سایر بازی‌های بتل رویال باید بجنگید و برای بقای خودتان تلاش کنید.

حالا که از اهمیت گوشی برای گیمرهای حرفه‌ای اطلاع پیدا کردیم و به معرفی مختصری از کالاف دیوتی موبایل پرداختیم، قصد داریم که در این مقاله چند گوشی باکیفیت را برای اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های ضروری گوشی‌های مخصوص بازی‌های موبایلی

در زمینه‌ی ویژگی‌های ضروری گوشی‌های مخصوص بازی‌های موبایلی، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تراشه‌ی قدرتمند
  • صفحه‌ی بزرگ و باکیفیت
  • توان بالای باتری در نگه داشتن شارژ برای مدت زیاد
  • سیستم خنک‌کننده‌ی قوی
  • برخورداری از نسخه‌ی به‌روز سیستم عامل
  • امکانات نرم افزاری ویژه‌ی بازی (به‌عنوان‌مثال محدود کردن اپلیکیشن‌های در حال اجرای گوشی)

چند نمونه از بهترین گوشی‌ها برای اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل

بدیهی است که با پیشرفت روزانه‌ی تکنولوژی و رقابت کمپانی‌های بزرگ دنیا، روزبه‌روز تعداد عاشقان بازی‌های موبایلی بیشتر می‌شود و به تبع این اتفاق، گزینه‌های خرید گوشی هم برای آن‌ها بیشتر می‌شود. با وجود این تنوع در موبایل گیمینگ‌ها، انتخاب دقیق و درست یکی از دغدغه‌های اساسی افراد است.

در ادامه چند نمونه از بهترین گوشی‌ها را برای اجرای کالاف دیوتی موبایل به شما معرفی می‌کنیم

ایسوس Asus ROG Phone 5

گوشی گیمینگ حرفه‌ای ایسوس Asus ROG Phone ۵ برای Call Of Duty ایده‌آل است. با کمک این گوشی می‌توانید بازی‌های شگفت‌انگیزی را درحد کنسول‌های گیمینگ تجربه کنید. این گوشی جذاب به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED، نرخ تازه سازی صفحه نمایش (Peak Refresh Rate) ۱۴۴ کیلوهرتز و چیپ ست Snapdragon ۸۸۸ مجهز است.

ایسوس ROG Phone 5
ایسوس ROG Phone 5

ایسوس ROG Phone ۵ دارای عملکردی عالی، صفحه نمایشی با کیفیت، باتری‌ای با طول عمر بالا و اسپیکرهای پرقدرتی است.

سه مدل از پوکو

پوکو دومین زیربرند شیائومی است که بعد از «رد می»، از این برند جدا و به یک برنده مستقل تبدیل شده است. در ادامه سه مدل از این برند را که برای اجرای کالاف دیوتی مناسب هستند، معرفی می‌کنیم.

پوکو F3

این مدل از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۷۰ قدرت می‌گیرد؛ تراشه‌ای که قدرت بیشتری از اسنپ دراگون ۸۶۵ پلاس دارد و این مدل را پرتوان‌تر از مدل‌های مشهور سال گذشته‌ی این برند شیائومی (از جمله می‌۱۰ و سری وان پلاس ۸) کرده است.

این مدل گوشی دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی است که بازی‌های با نرخ بیشتر از ۶۰ فریم بر ثانیه را هم پشتیبانی می‌کند.

پوکو X3

دومین عضو این گروه،  پوکو X۳ است با تراشه اسنپ دراگون ۷۳۲G  که می‌تواند بازی‌های سنگین با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را به راحتی اجرا کند.

پوکو X۳ از بلندگوهای استریو و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ی هیجان‌انگیزی برای گیمرهای حرفه‌ای تبدیل کرده است.

پوکو X۳ پرو

این گوشی، مدل پیشرفته‌ی پوکو X۳ مدل NFC است که به جای تراشه اسنپ دراگون G۷۳۲ دارای تراشه اسنپ دراگون ۸۶۰ است که در اجرای بازی‌های موبایلی، دو تا دو و نیم برابر سریع‌تر است. یعنی بازی‌ها را با نرخ حدوداً ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کند.

گوشی موبایل پوکو مناسب برای کالاف دیوتی
گوشی موبایل پوکو مناسب برای کالاف دیوتی

همچنین دارای بلندگوهای استریو است و از باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

سامسونگ  Samsung Galaxy Note ۲۰ Ultra

موبایل سامسونگ Galaxy Note ۲۰ Ultra نه تنها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بازی‌های آنلاین شوتر مثل کالاف دیوتی است بلکه یک موبایل هوشمند ایده‌آل هم هست. صفحه نمایش ۶.۹ اینجی AMOLED، چیپ ست Snapdragon ۸۶۵ Plus، عمر باتری بالا و قابلیت زوم تا ۵۰ بار از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی این موبایل هستند.

گوشی سامسونگ مناسب کالاف دیوتی
گوشی سامسونگ مناسب کالاف دیوتی

اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند و کارآمد برای بازی‌های آنلاینی مثل کالاف دیوتی و استفاده‌ی روزمره‌ی ایده‌آل هستید، سامسونگ Samsung Galaxy Note ۲۰ Ultra یک انتخاب بسیار مناسب است.

نوبیا رد مجیک ۵جی   (Nubia Red Magic 5G)

گوشی Nubia Red Magic ۵G اوایل سال ۲۰۲۰ توسط شرکت ZTE معرفی شد و از اسم آن هم می‌شود فهمید که جادویی است و خاص.

این گوشی سبک فقط ۲۱۸ گرم وزن دارد و دو سیم‌کارت می‌خورد. دارای صفحه نمایشگر ۶.۶۵ اینچی است که نسبت نمایشگر به بدنه آن ۸۲.۵ درصد است؛ یعنی یک صفحه نمایش عالی برای بازی. پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ در این مدل قرار گرفته و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد.

Red Magic باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری نسبتاً قدرتمندی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت دارد که تنها در ۴۰ دقیقه به صورت صد درصد شارژ می‌شود.

وان‌پلاس  OnePlus ۹ Pro

وان پلاس پرو ۹ یعنی یک موبایل ایده‌آل برای کالاف دیوتی موبایل. پس اگر به دنبال گوشی موبایل اندرویدی هستید که ضمن حفظ کیفیت دوربین و عملکرد سخت افزاری، قیمت کمتری داشته باشد، موبایل هوشمند OnePlus ۹ Pro  را خریداری کنید.

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED، نرخ تازه سازی صفحه نمایش (Peak Refresh Rate) ۱۲۰ هرتز، چیپ ست Snapdragon ۸۸۸، دو نسخه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و عمر باتری بسیار خوب از مهمترین ویژگی‌های این تلفن همراه هستند.

تصویر شارپ و پررنگ، ریفرش ریت داینامیک ۱۲۰ هرتزی و همچنین نرخ تاچ سمپلینگ ۳۶۰ هرتز به دلیل تکنولوژی جدید Hyper Touch، این موبایل که آلترناتیو دقیقی از سامسونگ Galaxy Note ۲۰ Ultra است را در لیست پیشنهادی این مقاله قرار می‌دهد.

هواوی لایت پی40  (Huawei P۴۰ lite)

این مدل  هوآوی، در اوایل سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد که دارای صفحه نمایشگری بزرگ و پردازنده قدرتمند کایرین ۸۱۰ (Kirin ۸۱۰) است.

گوشی Huawei P۴۰ lite با امکانات خود،  محبوب گیمرهاست؛ این گوشی تنها ۱۸۳ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۸.۷ میلی متر است. ظرفیت باتری این مدل گوشی معادل ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است.

امکانات بالا و عملکرد قوی این گوشی دوسیمکارته، باعث شده یک گوشی مناسب بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای باشد.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که گفتیم گوشی باکیفیت برای گیمرها از اهمیت زیادی برخوردار است و از آنجایی که کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی است، در این مقاله تلاش کردیم تا چند گوشی مناسب برای اجرای این بازی را به شما پیشنهاد کنیم.

یک نکته‌ی بسیار مهم دیگر برای موفقیت در بازی کالاف دیوتی موبایل، تهیه‌ی سی پی است؛  واحد پولی درون برنامه که شما می‌توانید با استفاده از آن بهترین تجهیزات و آیتم‌ها را تهیه کنید، سطح بازی را ارتقا بدهید و از محدودیت‌های زیادی خلاص شوید.

ما در وبسایت game30t ، بهترین و آسان‌ترین روش را برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به شما ارائه می‌دهیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا