سرگرمیگوناگون

«اهل جهنم»، شگفتی‌ساز جدید سینمای کره در نتفلیکس

پس از Squid Game، اینبار سریال جدید Hellbound پربیننده‌‎ترین سریال نتفلیکس شد

پس از موفقیت چشمگیر سریال بازی مرکب (Squid game)، حالا نوبت به سریال کره‌ای دیگری رسیده تا مجددا توجه جهانیان را به خود جلب کند و رکوردهای نتفلیکس را جابجا کند. سریال «اهل‌جهنم» (Hellbound) که اخیرا در برنامه پخش نتفلیکس قرار گرفته، موفق شد تا با کسب تعداد قابل توجهی بیننده از سراسر جهان، رکورد پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس را که چندی پیش از آن سریال اسکویید گیم شده بود از آن خود کند. این سریال کره‌ای جدید که در ژانر وحشت قرار دارد، در ۲۴ ساعت اول نمایش، به پربیننده‌ترین سریال ۸۰ کشور تبدیل شد.

داستان سریال «اهل جهنم»

این سریال کره‌ای که درون مایه فانتزی و خشنی دارد، داستان موجوداتی فرازمینی را روایت می‌کند که فرود آنها به زمین، با فرستادن افراد به جهنم و تشکیل یک فرقه دینی بر پایه ایده برقراری عدالت الهی همزمان می‌شود.

سریال اهل جهنم
نمایی از سریال ترسناک «اهل جهنم»، ساخت کشور کره جنوبی

براساس داده‌های شرکت تحلیل داده فلیکس پترول (FlixPatrol)، سریال اهل جهنم در روز ۲۰ نوامبر (شنبه، ۲۹ آبان) در عرض ۲۴ ساعت از آغاز پخش، با پیشی گرفتن از سریال بازی مرکب به محبوبترین سریال نتفلیکس در بیش از ۸۰ کشور جهان تبدیل شد.

سریال اهل جهنم که اولین بار ماه سپتامبر (مهر- شهریور ۱۴۰۰) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد، ساخته یان سنگ-هو، کارگردان فیلم ترسناک «قطار بوسان» است.

رکوردهای «بازی مرکب»

سریال بازی مرکب از ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) که پخش شد به مدت ۴۶ روز غیرمتوالی در صدر فهرست سریال‌های نتفلیکس قرار گرفت و به پربیننده‌ترین سریال اورجینال تاریخ این سرویس تبدیل شد. موفقیت بازی مرکب تا جایی ادامه داشت که نتفلیکس روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) اعلام کرد این سریال ضدآرمانشهری با ۱۱۱ میلیون بیننده تمام رکوردها را جابه‌جا کرده است. رکورد بیشترین بیننده پیش از این در اختیار سریال عاشقانه بریجرتون بود که در ۲۸ روز اول پخش ۸۲ میلیون بیننده داشت.

سریال بازی مرکب (Squid game)
سریال بازی مرکب (Squid game)

بازی مرکب همچنین در نزدیک به ۹۴ کشور جهان در جمع ۱۰ سریال برتر نتفلیکس قرار گرفت و به اولین سریال کره‌ای تاریخ تبدیل شد که در صدر پربیننده‌ترین سریال‌های آمریکا قرار می‌گیرد.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا