گوناگونلپ‌تاپموبایل

معرفی برترین محصولات شیائومی

در سال‌های اخیر پیشرفت سریع تکنولوژی و رقابت بسیار نزدیک برند‌های مختلف در تولید گجت‌های هوشمند و تجهیزات و لوازم جانبی این گجت ها، سبب شده تا هر روز با محصولات تازه و پیشرفته‌تری در بازار رو به رو شویم. در این بین شیائومی توانسته با عرضه ی محصولات با کیفیتی در لاین‌های مختلف، با برند‌های معتبر و معروفی مانند سامسونگ و اپل رقابت کند. اگر بخواهیم که میزان فروش گوشی‌های هوشمند مختلف را در ایران بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که خرید گوشی شیائومی بخش بزرگی از این بازار را به خود اختصاص داده است.

تولیدات موفق شیائومی تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود و کالا‌های دیگری مانند ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند، لپ تاپ‌های مختلفی برای مصارف متفاوتی چون بازی کردن، استفاده معمول روزانه، کار کردن با اپلیکیشن‌های حرفه‌ای و حتی لوازم جانبی‌ای چون،  پاور بانک ، شارژر و… توانسته‌اند در بازار جای خوبی برای خود باز کنند و با جلب رضایت کاربران میزان فروش چشم گیری داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم برای این که با محصولات شیائومی بیشتر آشنا شوید چند کالای برتر و پرفروش را به اختصار معرفی کنیم، اما پیش از آن بد نیست که بدانید این برند در لاین‌های متفاوتی چون لوازم خانگی، ابزارآلات و تجهیزات، لوازم صوتی و تصویری، لوازم نظافتی و بهداشتی، سبک زندگی و زمینه‌های متنوع دیگری محصولات با کیفیت، زیبا و کاربردی تولید می‌کند.

لپ تاپ Redmi G شیائومی، بهترین انتخاب برای گیمیر ها

اگر قدری با دنیای لپ تاپ‌ها آشنا باشید، می‌دانید که این روز‌ها اگر کسی قصد خرید لپ تاپ را داشته باشد، ابتدا باید حوزه ی فعالیت خود را مشخص کند تا با توجه به آن بتواند بهترین مدل لپ تاپ را انتخاب نماید. زمانی که مشخص شد به چه لپ تاپی با چه ظرفیت‌ها و ویژگی‌هایی نیاز است، با توجه به بودجه انتخاب‌های مختلفی وجود دارد.

یکی از حوزه‌هایی که لپ تاپ‌ها به طور تخصصی برای آن تولید می‌شود، گیمینگ است و اصولا لپ تاپ‌های گیمینگ به جهت پکیج سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایش‌های رده بالایی که در آن‌ها استفاده می‌شود، قیمت بالایی دارند، اما شیائومی یکی از برند‌هایی است که لپ تاپ‌های گیمینگی با برچسب قیمتی معقول تولید می‌کند و توانسته رضایت علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری را تا حد زیادی جلب کند.

این برند چینی در سال ۲۰۲۱ با رونمایی از لپ تاپ Redmi G که به صورت تخصصی برای بازی طراحی شده است، گیمیر‌های بسیاری را هیجان زده کرد. اولین جذابیت این لپ تاپ ظاهر ماورائی و متفاوت آن است، طرح‌های سایبرپانکی آن طوری است که گویی این دستگاه از دل فیلم‌های علمی تخیلی بیرون آمده است.

این لپ تاپ جوان پسند و مدرن، دارای یک نمایشگر ۱۶.۱ اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک است که سبب شده نسبت نمایشگر به بدنه ۸۱ درصد باشد.   بازی کردن با لپ تاپی که رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی دارد و روشنایی آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد، حتما تجربه ی بی‌نظیری است. تصاویر در این لپ تاپ بسیار روان و با رنگ‌های واقعی و جذاب نمایش داده می‌شوند.

این لپ تاپ در دو نسخه  AMd و Intel به بازار عرضه شده که پردازنده مرکزی در اولی ۸ هسته‌ای و در دومی ۶ هسته ایست و پردازنده ی گرافیکی نسخه AMD نیز قوی‌تر است، پس مشخص می‌شود که نسخه ی AMD  حتما قوی‌تری است و کیفیت  و سرعت بالا‌تری نیز دارد.

یکی از ویژگی‌های جذاب این لپ تاپ که در طول بازی بسیار به کار می‌آید مکانیسم خنک کننده اختصاصی Hurricane Heat Dissipation ۳.۰  است که جهت مقابله با گرمای سیستم تعبیه شده تا در طول بازی آسیبی به دستگاه نرسد. کیبورد جذاب با نور پردازی زیبا و امکان اتصال موس وکیبورد‌های دیگر به لپ تاپ Redmi G از دیگر ویژگی‌های خوب این دستگاه است.

تامین انرژی این وسیله به عهده ی یک باتری ۵۵ وات ساعتی است که در نسخه AMD  با یک شارژر ۲۳۰ واتی و در نسخه Intel با یک شارژر ۱۸۰ واتی، شارژ می‌شود.

در زمان رونمایی، شرکت تولید کننده ادعا کرده بود که علاقه مندان به بازی را با ویژگی‌های منحصر این لپ تاپ که با قیمت بی‌نظیری هم وارد بازار شده، غافلگیر می‌کند، که گویا این هدف تحقق پیدا کرده و این محصول در دسته ی محصولات محبوب در بازار قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند شیائومی Mi ۱۱ بهترین پرچمدار ۲۰۲۱ شیائومی

با توجه به رضایت کاربران از برند شیائومی، افراد بسیاری در هنگام تعویض تلفن هوشمند خود قصد خرید گوشی شیائومی را دارند. در سال ۲۰۲۱ شاهد رونمایی از گوشی mi ۱۱ شیائومی بودیم، این گوشی ۵G در دسته ی پرچمداران قرار می‌گیرد و به جرئت می‌توان گفت هیچ چیز از پرچمداران تولید کننده ی بزرگی مثل سامسونگ، کم ندارد.

ظاهر این گوشی هوشمند، بسیار ساده و شیک است و طراحی آن سبکی مینیمال دارد، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این پرچمدار که  در ظاهر جذاب آن تاثیر فراوانی دارد، پنل پشتی دارای پوشش شیشه‌ای مات است. از آن جایی که در بسیاری از پرچمداران می‌بینیم که پنل‌های پشتی هنوز پلاستیکی هستند، چنین ویژگی‌ای در پرچمدار شیائومی آن را یک پله بالا‌تر می‌برد.

نمایشگر این گوشی یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی از نوع امولد است که با حاشیه‌های بسیار باریک و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ که ارائه می‌دهد، تجربه ی بی‌نظیری از کار با یک نمایشگر فوق العاده را به مخاطبان هدیه می‌کند. کنتراست خوب، روشنایی بالا، گستره ی رنگی بی‌نظیر و اللخصوص رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، ثابت می‌کند که این نمایشگر با بهترین کیفیت طراحی و تولید شده است.

در قسمت سخت افزاری حضور تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ که لقب بهترین تراشه ی گوشی‌های اندرویدی تا امروز را به خود اختصاص داده در کنار پردازنده ی گرافیکی Adreno ۶۶۰ سبب شده تا سرعت و قدرت این گوشی مثال زدنی باشد.

فضای ذخیره اطلاعات برای این گوشی هوشمند در نسخه‌های مختلف با رم‌های ۸ و ۱۲ گیگابایتی با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

اسپیکر‌های بی‌نظیر، عملکرد سریع حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شارژر فست شارژ ۵۵ واتی از دیگر ویژگی‌های خوب MI ۱۱ شیائومی است. پس اگر قصد خرید یک پرچمدار با برچسب قیمتی مناسب را دارید، پیشنهاد می‌شود که مزیت‌های خرید گوشی شیائومی Mi ۱۱ که محصول جدید این شرکت در سال ۲۰۲۱ است را بررسی کنید.

پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی۲C  شیائومی

پاوربانک ها در دسته ی محصولات پر فروش شیائومی قرار دارند، پاوربانک ۲C نسخه ی جدیدی از اولین پاوربانک‌های ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پرفروش این برند است.

این پاوربانک از انواعی است که می‌توان به وسیله آن دو گجت هوشمند را همزمان شارژ کرد و دارای دو درگاه شارژ USB به همین منظور است.

برای شارژ کردن خود این وسیله نیز یک پورت Micro USB  در نظر گرفته شده که به وسیله یک شارژر سریع از نوع QC3.0 در مدت زمان ۸ ساعت فول شارژ می‌شود.

پاوربانک ۲C شیائومی دارای مکانیسم امنیتی در برابر تغییر دما و یا بالا و پایین شده ولتاژ است تا از آسیب رسیدن به گجت‌هایی که به وسیله آن شارژ می‌شوند، جلوگیری شود.

لیست محصولات محبوب و پرفروش شیائومی بسیار طولانی است، سه محصول فوق از جدیدترین و به روز‌ترین محصولات این برند هستند که با توجه به تجربه ی کاربران امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده اند. توجه داشته باشید که برای خرید محصولات شیائومی بهتر است به مرکز تخصصی فروش محصولات شیائومی مراجعه نمایید. در این مرکز کارشناسان بهترین محصولات را مطابق با نیاز و بودجه ی افراد به آن‌ها معرفی می‌کنند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا