ارز دیجیتال

خرید ووچر پرفکت مانی در یک دقیقه و تحویل آنی به صورت قانونی

با توجه به محدودیت‌هایی که روش‌های پرداخت بین‌المللی از جمله ویزاکارت و مسترکارت دارند، روش‌های پرداخت جایگزینی در دنیا معرفی شدند تا بتوانند به محدودیت‌ها غلبه کرده و علاوه بر آن، کارمزد خدمات را کاهش دهند. پرفکت مانی یکی از روش‌های جایگزینی است که توانسته دسترسی به خدمات پرداخت الکترونیک را برای همگان ارائه کرده و در عین حال، کارمزد آن بسیار کمتر باشد. پرفکت مانی یا همان Perfect Money، مجموعه‌ای است که فعالیت خود را از سال 2007 میلادی شروع کرده و دفتر اجرایی آن در شهر زوریخ سوییس قرار گرفته است.

مهمترین خدمت پرفکت مانی چیست؟

اگرچه پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیک شامل حساب بانکی و کارت‌های بانکی بوده و خدمات رایج نگهداری از سرمایه و انتقال آن را انجام می‌دهد، اما خدمات مجزایی نیز به کاربرانش ارائه می‌کند. اول اینکه حساب پرفکت مانی محدود به ارز (یورو/دلار) نبوده و مالک می‌تواند طلا و بیتکوین نیز در آن ذخیره کرده و یا انتقال دهد. علاوه بر آن، خدمات پرفکت مانی بدون احراز هویت برای تمامی کاربران باز بوده و این به معنای این است که کاربران ایرانی می‌توانند با خیال راحت از خدمات آن استفاده کنند. در نقطه‌ی مقابل، صدور ویزاکارت و مسترکارت برای کاربران ایرانی ممنوع بوده و همواره امکان بسته شدن آن وجود دارد.

خدمت دیگری که از طرف پرفکت مانی ارائه شده، چیزی به نام ووچر PM است. ووچرها همانند گیفت کارت هستند، با این تفاوت که برای استفاده از آن‌ها، کافی است فقط کد 10 یا 16 رقمی آن را در وبسایت وارد کرده تا مبلغ مورد نیاز، از ووچر کم شود. این ووچرها در هر مبلغی بین 1 تا 1،000 یورو قابل ایجاد بوده و در صرافی‌های دیجیتال معتبر، در کمتر از یک دقیقه پس از ثبت سفارش و پرداخت، به دست شما خواهد رسید. بنابراین، به صورت خیلی خلاصه، مزایای پرفکت مانی در جهان و به خصوص ایران، به شرح زیر است:

  • امکان افتتاح حساب و استفاده از خدمات بدون احراز هویت
  • شارژ ووچر پرفکت مانی به مبلغ دلخواه
  • خرید آنی ووچر
  • انتقال موجودی سریع
  • کارمزد کم
  • بدون نیاز به هزینه‌ی اولیه (برای ایجاد ووچر)
  • نگهداری از طلا و بیتکوین (علاوه بر دلار و یورو)

قیمت پرفکت مانی چقدر است؟

پرفکت مانی یک حساب پرداخت الکترونیک (همانند حساب بانکی است). عموما منظور از قیمت پرفکت مانی، قیمت دلار برای شارژ ووچر پرفکت مانی است. برای خرید ووچر پرفکت مانی ابتدا مبلغ مد نظر مشخص شده و صرافی ارز دیجیتال معتبر، تنها با دریافت کارمزد اندکی، ووچر را به شما تحویل می‌دهد. بنابراین، قیمت ووچر پرفکت مانی، همان قیمت دلار در بازار آزاد بوده که درصد کوچکی کارمزد به آن اضافه شده است. بهترین قیمت برای خرید ووچر پرفکت مانی در این صرافی ارائه شده است.

پرفکت مانی
پرفکت مانی

آیا افتتاح حساب در Perfect Money اجباری است؟

اگر هدف شما، استفاده از پرفکت مانی برای پرداخت‌های بین‌المللی است، خیر. برای انجام پرداخت‌های خارجی، کافی است که ووچر پرفکت مانی خریداری کنید. اما اگر قصد دارید که از خدمات حساب‌های پرفکت مانی استفاده کرده و ارز ذخیره کنید یا انتقال دهید (استفاده همانند حساب بانکی)، می‌توانید حساب پرفکت مانی افتتاح کنید. در حال حاضر، چهار مدل حساب توسط شرکت Perfect Money ارائه شده که به شرح زیر است:

  • حساب معمولی
  • حساب پرمیوم (حداقل یکسال پس از افتتاح حساب یا گردش حساب بالا)
  • حساب پارتنر (مخصوص صاحبان کسب و کار و کسانیکه قصد استفاده از درگاه پرفکت مانی در سایت خود را دارند)
  • حساب تایید شده یا همان وریفاید

در حساب معمولی، تمامی خدمات در اختیار شما قرار گرفته، اما با بالا رفتن سطح حساب، میزان کارمزد تراکنش‌ها کاهش خواهد یافت. حال انتخاب میان معمولی، پرمیوم و تاییدشده، بر مبنای نیاز شما انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که تایید کردن حساب با آی پی ایران و آمریکا امکان پذیر نیست.

آیا پرفکت مانی در ایران نمایندگی دارد؟

پرفکت مانی یک مجموعه پرداخت الکترونیک بین‌المللی بوده که خدمات خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهد. این مجموعه نماینده مستقیم و دائم در ایران نداشته، اما خدمات آن برای همگان در دسترس است. اگر قصد خرید پرفکت مانی دارید، می‌توانید با کلیک برروی لینک، به صرافی دیجیتال معتبر مراجعه کرده و با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن، PM خود را دریافت کنید. بهتر است بدانید که تمامی صرافی‌های معتبر دیجیتال، ملزم به احراز هویت مشتریان خود هستند، اما این کار تنها با دریافت یک تصویر از کارت ملی و شماره حساب بانکی به نام فرد، انجام شده و فرآیند زمانبری نخواهد بود.

آیا امکان فروش ووچر پرفکت مانی وجود دارد؟

بله. ووچر پرفکت مانی از مبلغ 1 تا 1،000 دلار وجود داشته و می‌توانید هر تعداد که دلتان بخواهد با آن تراکنش داشته باشید. اما اگر مبلغی در آن باقی بماند، می‌توانید نسبت به نقد کردن و دریافت معادل ریالی آن در حساب بانکی خود نیز اقدام کنید. برای این کار، کافی است به یک صرافی دیجیتال معتبر (برای مثال: کارتی شو) مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. فروش دلار ووچر پرفکت مانی به صورت اتوماتیک انجام شده و معادل ریالی آن در کمترین زمان ممکن، به حساب شما واریز خواهد شد.

کاربرد پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی تا کنون توانسته اعتماد بیش از 20 میلیون نفر در سرتاسر دنیا را جلب کرده و سامانه‌ی پرداخت جامعی را ایجاد کند. از حساب پرفکت مانی می‌توان برای نگهداری ارز، طلا و بیتکوین استفاده کرده و علاوه بر آن، می‌توان موجودی حساب را به افراد دیگر (به حساب پرفکت مانی دیگران)، انتقال داد. علاوه بر آن، با افتتاح حساب، کارت‌های مجازی در اختیار شما قرار گرفته که می‌توانید با آن، خریدهای خود را از بسیاری از وبسایت‌های دنیا انجام دهید. در کنار آن نیز از ووچر PM می‌توانید برای شارژ بسیاری از پنل‌های کاربری در وبسایت‌های مختلف استفاده نمایید.

در حال حاضر، رایج‌ترین کاربرد این سیستم پرداخت الکترونیک، محافظت از موجودی اصلی فرد و اختصاص بخش‌های کوچک دارایی (کمتر از 1،000 دلار) به کارتی است که با آن تراکنش را انجام می‌دهند. این کار، برای بالا بردن امنیت سرمایه‌ی افراد در سطح دنیا انجام شده و در حقیقت، حساب اصلی را از حساب پرداخت الکترونیک جدا می‌کنند. با این کار، فرد همواره مطمئن است که موجودی وی امن بوده و حتی در صورت هک شدن حساب، تنها بخش کوچکی از آن در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

در ایران، علاوه بر مزایای فوق، مزایای دیگری نیز وجود دارد که باعث افزایش استفاده از این مدل پرداخت آنلاین شده است. از آنجاییکه بانک‌های ایران تحریم بوده و ایرانیان نمی‌توانند به سادگی تراکنش مالی با سایر نقاط دنیا داشته باشند و همچنین امکان استفاده از ویزاکارت، مسترکارت و پی پل برای ایرانیان فراهم نبوده و یا بسیار گران است، پرفکت مانی توانسته بهترین راهکار پرداخت آنلاین باشد. ایرانیان عموما از این روش برای جابجایی پول به خارج از کشور، خرید از وبسایت‌های فروشگاهی، شارژ و برداشت از بروکرها و صرافی‌های دیجیتال و نهایتا شارژ پنل کاربری در وبسایت‌های پیشبینی ورزشی استفاده می‌شود.

بهترین وبسایت برای خرید پرفکت مانی کدام است؟

با توجه به کاربردهای گسترده پرفکت مانی، خصوصا در بخش پیش بینی ورزشی، وبسایت‌های متعددی در حال فروش آن هستند. اما برای انتخاب وبسایتی که بتوانید با خیال راحت از آن خرید کرده و در صورت نیاز، در کمترین زمان ممکن ووچر را فروخته و تبدیل به ریال کنید، بهتر است ملاک‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • امنیت وبسایت (داشتن نماد تجارت الکترونیک)
  • طول عمر ارائه‌ی خدمات (قدیمی باشد)
  • پنل کاربری تمام اتوماتیک داشته باشد (درخواست‌ها به صورت آنی انجام شود)
  • پرفکت مانی را با هر میزانی ارائه کند (محدود به رقم‌های بالا نباشد)
  • پشتیبانی آنلاین و دائمی داشته باشد
  • قیمت‌ها را به صورت رقابتی تعیین کند
  • کارمزد آن کم باشد
  • امکان نقد کردن درآمد ارزی را داشته باشد (فروش PM و تبدیل به ریال)

هر زمان که تصمیم به خرید پرفکت مانی گرفتید، ابتدا پارامترهای فوق را بررسی کرده و بهتر است در انتخاب خود، دقت لازم را به عمل آورید. متاسفانه بسیاری از وبسایت‌هایی که با شعار “بهترین قیمت” و “کمترین زمان” خدمات خود را ارائه می‌کنند، صرفا در حد حرف بوده و از لحاظ کیفیتی، هیچ تعریفی ندارند. حتما مطمئن شوید که وبسایت، صرافی معتبر دیجیتال بوده و خدمات آن محدود به پرفکت مانی نباشد. صرافی‌های معتبر دیجیتال، علاوه بر PM، از روش‌های دیگر پرداخت الکترونیک همانند پی سیف، پی ام ووچر و … نیز پشتیبانی کرده و شما می‌توانید تنها با یکبار افتتاح حساب کاربری، به تمامی خدمات دسترسی داشته باشید.

کارتی شو

ووچر پرفکت مانی
کارتی شو

یکی از معتبرترین صرافی‌های دیجیتال برای خرید و فروش Perfect Money، صرافی کارتی شو است که بیش از سه سال در این زمینه به صورت قانونی فعالیت می‌کند. این صرافی، از پنل تمام اتوماتیک استفاده کرده و به همین جهت، به محض پرداخت معادل ریالی، کد ووچر پرفکت مانی با مبلغی که سفارش داده بودید، برای شما ارسال (پیامک و ایمیل) خواهد شد. علاوه بر آن، با مقایسه‌ی قیمت‌ها و کارمزدها به سادگی متوجه خواهید شد که این صرافی معتبر، بهترین خدمات را با رقابتی‌ترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا