سامسونگ

گلکسی تب اس8 اولترا با ناچ عرضه می‌شود

چند وقتی است که اخبار و شایعات زیادی پیرامون تبلت پرچمدار جدید سامسونگ به نام گلکسی تب اس۸ اولترا به گوش می‌رسد و اخیرا نیز تصاویری منتسب به این محصول در فضای وب منتشر شده که طراحی ظاهری این دستگاه را فاش می‌کند.

این تصاویر که توسط منابع افشاگر OnLeaks و 91Mobiles منتشر شده، نشان می‌دهند که گلکسی تب اس۸ اولترا به نمایشگر بزرگ ۱۴.۶ اینچی مجهز خواهد بود و دوربین جلویی دستگاه نیز در بریدگی بالای نمایشگر یا همان ناچ جای خواهد گرفت.

این طراحی ظاهری امروزی‌تر را برای تبلت جدید سامسونگ به ارمغان آورده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین دوگانه در قسمت پشتی و فضایی برای قرارگیری قلم S Pen اشاره کرد. منابع افشاکننده این اطلاعات یادآور شد که این تصاویر، «به طور ۱۰۰ درصد کامل نیستند» و این احتمال وجود دارد که تعییراتی جزیی را در ظاهر کلی دستگاه شاهد باشیم.

اما طبق آخرین اطلاعات، در مدل‌های گلکسی تب اس۸ و گلکسی تب اس۸ پلاس، خبری از ناچ نخواهد بود و از طراحی همیشگی تبلت‌های سامسونگ استفاده خواهد شد. در این طراحی، دوربین جلویی در حاشیه نمایشگر جای می‌گیرد.

هنوز زمان دقیقی برای معرفی و عرضه گلکسی تب اس۸ اولترا اعلام نشده اما 9Mobiles پیش‌بینی کرده که این تبلت احتمالا در یکی از ماه‌های نوامبر یا دسامبر معرفی خواهد شد. با این حال، این روزها شرکت‌های فناوری با کمبود تراشه در جهان دست‌وپنجه نرم می‌کنند و باید دید که این بحران چه تاثیری در عرضه محصولات سامسونگ به ویژه این تبلت پرچمدار برجای خواهد گذاشت.

گلکسی تب اس8 اولترا سامسونگ همراه با ناچ عرضه می‌شود

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا