ارز دیجیتال

استیبل کوین تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

محتوای این رپورتاژ توسط تحریریه آی‌تی‌ایران تهیه نشده است و مسئولیت بررسی صحت و سقم داده های فوق با مخاطب است.

این روزها بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است به طوری که اکثر ما اسم ارزهای دیجیتال به گوشمان خورده است ارزهایی همچون بیتکوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و …

میخواهیم درباره ی خرید تتر صحبت کنیم. تتر از دسته ارزهای دیجیتال ثابت است شاید برایتان سوال شود ارز دیجیتال ثابت یا stable coin دیگر چیست؟ باید گفت به ارزهای دیجیتالی که همواره ارزش ثابتی دارند و این ارزش نوسانی ندارد ارزهای دیجیتال ثابت میگویند. تتر یکی از معروف ترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال ثابت است.

تتر و کاربرد آن

تتر دو کاربرد اصلی دارند یکی اینکه شما را از نوسانات بازار حفظ میکنند. و دو اینکه با کمک آن میتوانید به سادگی پول خود را انتقال بدهید. این دو مزیت مهم باعث شده است تا تتر به محبوب ترین ارز دیجیتال ثابت تبدیل شود البته تتر دارای مزیت های دیگری نیز هست همچون سرعت بالا انتقال و کارمز کم، کارمز خرید تتر و فروش آن بسیار کم است به همین علت این ارز دیجیتال برای تاجران بسیار محبوب شده است. البته در کنار این قابلیت ها نباید از سرعت بالا انتقال آن هم غافل شد تتر به علت سرعت بالا انتقال بسیار کار انتقال پول های سنگین را راحت کرده است.

گفتنی است در مواقعی که تریدر های بازار ارز دیجیتال احتمال ریزش کوین مورد نظر خود را بدهند میتوانند به سادگی توکن های خود را تبدیل به تتر کنند و از ریزش ارز مورد نظر در امان بماند و دوباره در زمان رشد آن توکن با تبدیل توکن تتر به ارز مورد نظر دوباره به سادگی به معاملات خود بپردازند.

تتر به علت ثبات قیمتی که دارد به انتخاب مناسبی برای مصارف تجاری نیز بدل شده است. زیرا با کمک این ارز دیجیتال به سادگی میتوان مبالغ سنگین را به سرعت و کمترین کارمزد ممکن جا به جا کرد.

البته به جز تتر میتوان با خرید پرفکت مانی هم پول جا به جا کرد و یا برای کسی در خارج کشور پول ارسال کرد و بلعکس.

علت ثبات قیمت تتر

شاید برایتان سوال شود که چرا قیمت تتر ثابت است و نوسانی ندارد. به طور کلی ارزهای دیجیتال ثابت از راه ماینینگ به دست نمی آیند. و برای آنها پشتوانه مالی وجود دارد. شرکت تتر ادعا میکند که تمامی توکن های این شرکت دارای پشتوانه 100 درصدی است یعنی به ازای هر یک توکن 1 دلار در حساب شرکت موجود است.

چگونگی نگهداری تتر

شما میتوانید به سادگی با کمک کیف های پول ارز دیجیتال تتر را بر روی کامپیوتر شخصی خود و یا گوشی موبایل خود نگهداری کنید و در صورت لزوم به سادگی از آن استفاده کرده و یا آن را انتقال دهید. همچنین شما میتوانید تتر را در حساب کاربری مربوط به صرافی ارز دیجیتال خود هم نگه دارید و در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

کدام صرافی ها از تتر پشتیبانی میکنند؟

یکی از معروف ترین صرافی هایی که تتر را پشتیبانی میکند صرافی بایننس است از دیگر صرافی هایی که این ارز دیجیتال محبوب را پشتیبانی میکنند میتوان به Bitfinex، Bittrex  و Poloniex  اشاره نمود.

نحوه خرید تتر چگونه است؟

شما میتوانید از صرافی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم ارز مورد نظر خود را تهیه کنید اما به دلیل تحریم بودن ایران این کار کمی دشوار و با ریسک همراه است بنابراین برای رفع این مشکل در این زمینه سایت های گوناگونی وجود دارد که یکی از سایت های معتبر در این زمینه صرافی ارز دیجیتال بیت مهر است شما میتوانید با مراجعه به سایت بیت مهر به آدرس bitmehr.com تتر خود را تهیه کنید در ابتدا وارد سایت شده و در سایت ثبت نام کنید سپس پس از طی کردن مراحل احراز هویت میتوانید به سادگی و با سرعت تتر مورد نظر خود را با پرداخت ریالی بخرید.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا