تکنولوژیعکاسی

دوربین جعبه‌ای پاناسونیک BS1H با قیمت ۳۵۰۰ دلار معرفی شد

پاناسونیک در سال ۲۰۲۰، از اولین دوربین جعبه‌ای خود به نام BGH1 پرده برداشت و اکنون در سال ۲۰۲۱، نسل جدید و پیشرفته‌تری از این دوربین با نام DC-BS1H معرفی شد.

این دوربین به یک سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی CMOS مجهز شده که از قابلیت ضبط فیلم با رزولوشن ۶K بهره می‌برد. به طور دقیق‌تر، BS1H قادر است ویدیوهای ۶K را با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه، ویدیوهای ۵.۴K را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و نسبت ابعاد ۳:۲ و ویدیوهای ۵.۹K را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و فریم‌بندی ۱۶:۹ ثبت کند.

به گفته پاناسونیک، سنسور این دوربین از دامنه دینامیکی ۱۴ استامیک برخوردار است و از فیلتر Low Pass اپتیکال و قابلیت Dual Native ISO برای کاهش نویز دیجیتال بهره می‌برد.

در خصوص قابلیت‌های ارتباطی این دوربین نیز باید گفت که روی بدنه BS1H، یک درگاه USB ۳.۱ Type-C، درگاه HDMI Type A و یک رابط دیجیتال ۳G تعبیه شده است. همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده تا ۱۲ دوربین BS1H را به هم متصل و از حالت چند دوربینی در فیلمبرداری استفاده کنند.

همچنین درگاه ۳.۵ میلمتری، ورودی XLR میکروفون و درگاه LAN نیز در این دوربین جدید شرکت پاناسونیک جای گرفته است. خوشبختانه به لطف برخورداری از دو درگاه کارت حافظه SD، دیگر نگرانی بابت کمبود فضای ذخیره‌سازی وجود نخواهد داشت.

به گفته پاناسونیک، دوربین BS1H با قیمت ۳۵۰۰ دلار و از ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا