ارز دیجیتال

شرکت‌هایی که از ارز دیجیتال به‌عنوان روش‌پرداخت استفاده می‌کنند

امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام ارز دیجیتال را نشنیده باشد. ارز‌های دیجیتال در مدت کوتاه توانستند به صدر اخبار روز برسند. البته بیشتر افراد بیت کوین را بیشتر از دیگر انواع ارز دیجیتال می‌شناسند؛ بیت کوین اولین رمز ارز معرفی شده است که طی بازه ی زمانی کوتاه توانست رکورد‌های قیمتی را جابجا کند. هم اکنون نیز بیشترین ارزش و حجم معاملات در بازار را دارد.

حدود ۱۰ هزار کوین و توکن هم اکنون در صرافی‌های بین المللی مانند کوینکس و بایننس در حال معامله هستند. وقایع متعددی باعث استقبال جهانی از رمز ارز‌ها شده که در ادامه به معرفی تعدادی از این وقایع می‌پردازیم:

  • تمایل افراد به دسترسی به بازار آزادی که دولت‌ها امکان کنترل آن را نداشته باشد.
  • دسترسی به بازاری که امکان کلاهبرداری و دو بار فروختن سهم در آن کم باشد.
  • امکان استفاده از آن برای خدمات پرداخت ممکن باشد (سرمایه گذاری در بازاری که این امکان را فراهم کرده این که هر گاه بخواهید می‌توانید سهام خود را به صورت مستقیم مانند ارز‌های فیات خرج کنید)
  • بازاری که نیاز به مراجعه ی حضوری در هیچ یک از مراحل نداشته باشد.
  • بازاری که امکان دسترسی به آن برای تمامی افراد فارغ از موقعیت جغرافیایی امکان پذیر باشد.

پذیرش رمز ارزها به عنوان راهی برای پرداخت

یکی از مزیت‌های بزرگ ارز‌های دیجیتال پذیرش آنها به عنوان روشی برای پرداخت است. از ده سال پیش که یک فرد برای خرید ۲ عدد پیتزا توانست فروشنده را متقاعد کند که از او بیت کوین بگیرد تاکنون که شمار پذیرندگان بیت کوین رو به شدت افزایش یافته است و شرکت‌های بزرگ شروع به پذیرش رمز ارز‌ها کرده اند، پذیرش رمز ارز‌ها برای پرداخت همواره توانسته است به محبوبیت بازار ارز دیجیتال کمک کند.

در ادامه به معرفی از تعدادی از پذیرندگان عمده ارز‌های دیجیتال می‌پردازیم.
تسلا یکی از بزرگترین پذیرندگان ارز‌های دیجیتال است، تسلا با تولید خودرو‌های برقی یکی از بزرگترین تولید کنندگان برتر خودرو است. علاوه بر این ایلان ماسک مدیر عامل تسلا به صورت شخصی به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال می‌پردازد. همچنین در ماه‌های گذشته شرکت تسلا به صورت مستقل دست به خرید ارز دیجیتال بیت کوین زده بود و در پاسخ به پرسش مبنی بر فروش بیت کوین خریداری شده اعلام کرد فعلا قصد فروش ارز دیجیتال بیت کوین خود را ندارد.
همچنین شرکت‌هایی مانند expedia که خدمات فروش آنلاین بلیط را انجام می‌دهد طی قراردادی با صرافی کوین بیس اعلام کرده از مشتریان بیت کوین می‌پذیرد.

پذیرش رمز ارزها به عنوان راهی برای پرداخت
پذیرش رمز ارزها به عنوان راهی برای پرداخت

Paypal (پی پال) نیز که یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت است اعلام کرد اجازه ی خرید و فروش و نگه داری رمز ارزها را به صورت مستقیم در حساب کاربری کاربرانش فراهم می‌کند.
تعداد زیادی از افراد مشهور نیز اعلام کرده‌اند قسمتی از دارایی‌های خود را به صورت ارز دیجیتال نگه داری خواهند کرد.

نحوه خرید ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال از صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال امکان پذیر است، شما پس از ایجاد یک کیف پول برای نگه داری دارایی‌هایی که قصد خرید آن را دارید، در حساب صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر اقدام به افتتاح حساب و احراز هویت می‌کنید سپس معادل قیمت ارز دیجیتال مطلوب خود را در حساب صرافی شارژ می‌کنید و درخواست خرید خود را در پنل مربوط به خرید ارز‌های دیجیتال وارد کرده و منتظر می‌مانید تا رمز ارز مطلوب به حساب شما واریز شود. زمان واریز ارز دیجیتال به کیف پول شما بسته به شلوغی شبکه و نوع ارز دیجیتال مورد نظر متغییر است.

خرید ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال

فروش رمز ارزها به چه شکل انجام می‌شود؟

فروش بیت کوین یا فروش هر نوع ارز دیجیتال با استفاده از واسطه‌هایی به نام صرافی آنلاین ارز دیجیتال امکان پذیر است. صرافی‌های آنلاین امکان فروش مستقیم ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند. فروش ارز دیجیتال بدون نیاز به احراز هویت و تنها با ثبت نام در وبسایت صرافی‌ها امکان پذیر است. انتقال وجه نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. صرافی آنلاین ارز دیجیتال داماهی پی با قدمت طولانی خدمات مربوط به خرید و فروش ارز دیجیتال و خرید انواع ووچر مانند خرید ووچر پرفکت مانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند. وبسایت این صرافی به آدرس https://damahipay.com در دسترس فعالان بازار ارز‌های دیجیتال است.
داماهی پی خدمات متنوع دیگری را نیز به مشتریان ارائه می‌کند این خدمات شامل خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، وب مانی، پی اس ووچرز و مانند است. همچنین داماهی پی با خدمات مشتریان فعال، رسیدگی به درخواست‌ها را در کمترین زمان ممکن به انجام می‌رساند. مشتریان این صرافی در صورت معرفی دوستان خود می‌توانند از خرید دوستان خود کسب درآمد کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا