اپلخودرو الکتریکی

همکاری طراح سابق اپل با شرکت فراری

جانی آیو، طراح سابق اپل که چندی پیش به همراه مارک نیوسن، طراح و دوست قدیمی خود شرکتی به نام LoveFrom را راه‌اندازی کرد، اخیرا با فراری و شرکت مادر آن یعنی Exor وارد همکاری شده است.

بر اساس این توافق، این دو طراح بزرگ قرار است روی پروژه‌های طراحی مرتبط با صنعت خودروسازی برای برند فراری و بررسی تجارت خودروهای لوکس کار کنند. شرکت LoveFrom پس از جدایی جانی آیو از اپل و آغاز فعالیت خود در سال ۲۰۱۹، به سرعت بر سر زبان‌ها افتاد و چندی پیش نیز با شرکت بزرگ Airbnb وارد همکاری شد.

هنوز جزییاتی در خصوص محصولاتی که قرار است LoveFrom برای این تولیدکننده خودروهای لوکس طراحی کند، منتشر نشده است. هلدینگ Exor در واکنش به این قرارداد عنوان کرد که حاصل این همکاری جدید، ترکیبی از عملکرد افسانه‌ای فراری و تجربه بالا و خلاقیت بی‌نظیر LoveFrom است که می‌تواند به خلق محصولات خارق‌العاده و تحول‌آفرین در جهان ختم شود.

نشریه فایننشال تایمز اما در گزارش خود مدعی شد که این در دل این همکاری، جانی آیو و شرکت تحت هدایت وی به تولید اولین خودروی الکتریکی فراری کمک خواهند کرد که قرار است در سال ۲۰۲۵ وارد فاز تولید شود.

فراری همچنین با یکی از مدیران ارشد فعلی اپل به نام ادی کو نیز همکاری نزدیکی دارد؛ وی در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره فراری در این شرکت فعالیت دارد.

جانی آیو و مارک نیوسن، ایده‌های متنوعی را در عرصه خودروهای مدرن دارند و باید دید که چگونه می‌توانند این افکار را در روی خودروهای الکتریکی نسل جدید پیاده کنند. همانند رویکردی که برای Airbnb در نظر گرفته شده، فراری و Exor نیز به طراحی‌های خاص آیو و نیوسن چشم دوخته‌اند تا بتوانند نگاه‌ها را به سمت خود جلب کنند.

این همکاری مشترک، می‌تواند در بالا بردن اعتبار و شهرت شرکت LoveFrom نیز تاثیرگذار باشد و آن را در جمع مجموعه شرکت‌های بزرگ طراحی در جهان جای دهد.

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا