اپل

زمان برگزاری مراسم رونمایی از آیفون ۱۳ اعلام شد

اپل رسما تایید کرد که مراسم رونمایی از محصولات سخت‌افزاری جدید این شرکت از جمله آیفون ۱۳ در تاریخ ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) برگزار خواهد شد.

رویدادی که انتظار می‌رود در آن، شاهد معرفی سری جدید محصولات هوشمند این شرکت از قبیل مدل‌های آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷، ایرپاد ۳ و شارژر مگ‌سیف ارتقایافته باشیم. این رویداد به صورت زنده از «اپل پارک» پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق گوشی یا رایانه‌های خود، این مراسم را که به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، مشاهده کنند.

همانطور که اشاره شد، بخش اصلی توجه این رویداد روی گوشی‌های آیفون ۱۳ معطوف خواهد بود. طبق آخرین شنیده‌ها، اپل در این مراسم مدل‌های آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را برای طرفداران برند خود معرفی خواهد کرد.

گفته می‌شود که در این گوشی‌ها از پردازنده قدرتمند A۱۵، ناچ باریک‌تر، دوربین پیشرفته‌تر و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی (در مدل‌های پرو) استفاده خواهد شد. اگرچه پیشتر برخی از منابع خبری از بازگشت تاچ آیدی به این گوشی‌ها خبر دادند اما اپل با رد این شایعه، اعلام کرد که از فیس آیدی بهبودیافته در آیفون‌های جدید استفاده کرده است.

در خصوص لوازم جانبی مورد انتظار نیز باید گفت که احتمالا از یک شارژر مگ‌سیف جدید و ارتقایافته رونمایی خواهد شد. هدفون بی‌سیم ایرپاد ۳ نیز از دیگر محصولات پیش‌بینی شده برای این رویداد است.

از آنجایی که احتمال برگزاری چند رویداد در ماه سپتامبر توسط اپل وجود دارد، گفته می‌شود که این شرکت رونمایی از آیپدهای جدید خود را یک هفته بعد از مراسم معرفی آیفون ۱۳ برگزار خواهد کرد. برای این رویداد نیز آیپد مینی ۶ پیش‌بینی شده است.

 

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا