تکنولوژیویروس کرونا

الزا‌م ارائه تاییدیه واکسیناسیون کرونا برای حضور در CES 2022

پس از برگزاری آنلاین رویداد CES 2021، اکنون برگزارکنندگان این گردهمایی بزرگ دنیای فناوری اعلام کردند که برای نمایشگاه سال بعد یعنی CES 2022 که قرار است به صورت هیبریدی برگزار شود، تما‌می‌شرکت‌کنندگان ‌می‌بایست تاییدیه واکسیناسیون خود را ارائه دهند.

این تصمیم در حالی اعلام کرد که طبق اعلام مقامات، بخشی از نمایشگاه CES سال آینده به صورت آنلاین و بخشی دیگر به صورت حضوری برگزار خواهد شد. در بیانیه منتشرشده از سوی انجمن فناوری مصرف‌کنندگان (CTA) آمده است که تما‌می‌شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران برای حضور در CES ‌می‌بایست مدارک واکسیناسیون خود را نشان دهند.

در ادامه این بیانیه بر نظارت بر دستورالعمل‌های مربوط به اقدامات ایمنی و سلامتی که از سوی مرکز پیشگیری و کنترل بیماری (CDC) آمریکا ارائه شده، تاکید و عنوان شده که با گروه‌ها و انجمن‌های مختلف در لاس وگاس، محل برگزاری این رویداد همکاری خواهد شد و در صورت ارائه هرگونه طرح یا پیشنهادی از سوی آنها، بررسی و اعمال خواهد شد.

در خصوص افرادی هم که هنوز واکسیه نشده‌اند، خواه به انتخاب خود و خواه به دلیل زندگی در کشوری که هنوز واکسن را دریافت نکرده‌اند، رویکرد دیگری اتخاذ خواهد شد. بدین معنی که اگر این افراد تمایل به حضور در این رویداد را داشته باشند، آزمایش آنتی بادی به عنوان یکی از روش‌های ارائه مجوز حضور در نظر گرفته خواهد شد.

فعلا جزییات زیادی در خصوص نحوه برگزاری این رویداد بزرگ منتشر نشده و همه چیز به شرایط پیش رو طی ماه‌های آتی بستگی دارد. از طرفی، افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا نگرانی‌ها را تشدید کرده و باید منتظر ماند و دید که جهان چگونه خواهد توانست با این همه‌گیری گسترده که همچنان یکه‌تازی ‌می‌کند و قربانی ‌می‌گیرد، مقابله خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا