هواوی

درخشش هواوی در لیست برترین کمپانی‌های دنیا در سال 2021

مجله معتبر Fortune جدیدترین لیست موسوم به Fortune 500 را منتشر کرد که موفق‌ترین کمپانی‌های دنیا در سال 2021 را نشان می‌دهد. بر اساس این لیست، هواوی موفق شده علی‌رغم برخی محدودیت‌های تجاری، جایگاه خود را ارتقا دهد و در زمره 50 کمپانی برتر دنیا از نظر حجم درآمد قرار بگیرد.

در شرایطی که بحران جهانی کرونا موجب افت 31.7 تریلیون دلاری و کاهش 4.8 درصدی درآمد آنها نسبت به پنج سال گذشته شده است، بسیاری از کمپانی‌های پیشین موجود در Fortune 500 از این لیست خارج شده‌اند و دیگر هیچ جایگاهی در آن ندارند. با این حال، هواوی توانسته با وجود همه مشکلات جایگاه خود را ارتقا دهد و موفق‌تر از گذشته باشد. طبق این لیست هواوی چهل و چهارمین کمپانی برتر دنیا از نظر حجم درآمد است.

هواوی در سال 2021 میلادی محصولات متعددی را با نوآوری‌های بی شمار عرضه کرد و شاهد معرفی لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌ها، تبلت‌ها، لوازم خانگی و لوازم هوشمند جدید از سوی این کمپانی بودیم. بسیاری از محصولات جدید هواوی با نوآوری‌های بی‌بدیلی همراه هستند و به شدت مورد متوجه کاربران و خریداران قرار گرفته‌اند.

از جمله این محصولات هواوی می‌توان به مانیتور گیمینگ، اسپیکر هوشمند، تلویزیون هوشمند، تبلت، گوشی هوشمند و سیستم عامل هارمونی 2 اشاره کرد.

درخشش هواوی در لیست برترین کمپانی‌های دنیا در سال 2021

در عین حال هوآوی توانسته در سال 2021 جوایز متعددی را کسب کند که آخرین آنها کسب عنوان برترین دوربین دنیای موبایل از سوی موسسه معتبر DXOMARK است. گوشی جدید Huawei P50 Pro توانسته بالاترین امتیاز تاریخ را از DXOMARK کسب کند و به گواه این موسسه معتبر و مشهور، بهترین گوشی دنیا برای عکاسی است.

درخشش هواوی در لیست برترین کمپانی‌های دنیا در سال 2021

بهبود چشمگیر رتبه هواوی در لیست مجله Fortune نشان می‌دهد هواوی توانسته است به خوبی از پس چالش‌های موجود برآید و در این شرایط سخت، با گسترش حوزه‌های کاری و تأکید بر نوآوری محصولات، همچنان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا