تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

افزایش ظرفیت تماس تصویری گروهی تلگرام به ۱۰۰۰ نفر

تلگرام که در ماه ژوئن امسال، قابلیت برقراری تماس‌های تصویری گروهی را در اختیار کاربران پلتفرم خود قرار داد، اکنون اعلام کرد که از این پس، شرکت‌کنندگان «بسیار بیشتری» می‌توانند در این تماس‌های تصویری حضور داشته باشند.

بر اساس جدیدترین آپدیتی که برای این اپلیکیشن پیام‌رسان عرضه شده، امکان حضور 1000 نفر در تماس‌های تصویری تلگرام فراهم شده است. البته از این میان، تنها 30 نفر امکان پخش ویدیو را خواهند داشت و 970 نفر دیگر می‌توانند با حضور در این تماس گروهی، نظاره‌گر گفت‌وگوهای این افراد باشند.

همانطور که تلگرام در زمان عرضه این قابلیت اعلام کرد، به دنبال افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در تماس‌های تصویری و صوتی گروهی خود بوده تا از این طریق بتوانند بستری را برای میزبانی از انواع رویدادهایی که به صورت زنده برگزار می‌شوند، فراهم کند. در بیانیه جدید تلگرام نیز آمده است به تلاش‌های خود برای افزایش این تعداد شرکت‌کننده ادامه خواهد داد.

از طرفی دیگر، این شرکت تغییراتی را در قابلیت تماس تصویری گروهی خود اعمال کرده که بر اساس آن، کاربران می‌توانند ویدیوها را با رزولوشن بالاتری مشاهده کنند. همچنین از این پس، کاربران می‌توانند نمایشگر خود را به همراه صدا در تماس‌های دونفره به اشتراک بگذارند.

قابلیت جدید دیگری که به این اپلیکیشن پیام‌رسان اضافه شده، امکان حذف خودکار پیام‌ها بعد از بازه‌های زمانی یک ماهه است. پیش از این، تنها گزینه حذف خودکار در بازه‌های یک روزه و یک هفته‌ای وجود داشت. همچنین تغییراتی در ویرایشگر فایل‌های رسانه‌ای اعمال شده که امکان درج تغییرات جزئی‌تر را روی تصاویر و ویدیوها فراهم می‌کند.

ناگفته نماند که اضافه شدن گزینه‌های بیشتر برای تغییر رمز عبور و ایموجی‌های انیمیشنی جدید نیز از دیگر قابلیت‌های جدید برای تلگرام است. طبق جزییات این به‌روزرسانی، از این پس کاربران نسخه اندروید تلگرام می‌توانند سرعت پخش محتوا را در یک از حالت‌های 0.5 برابری، 1.5 برابری و 2 برابری تنظیم کنند و به انیمیشن‌های جدیدی نیز دسترسی خواهند داشت.

برای کاربران آی او اس نیز علاوه بر امکان فروارد کردن پیام‌های به چند دریافت‌کننده، قابلیت دسترسی به دوربین درون برنامه‌ای فراهم شده تا بتوانند از قابلیت‌های زوم دوربین دستگاه خود استفاده کنند.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا