شبکه‌های اجتماعیمتا

ورود به تماس‌های گروهی در حال انجام واتساپ امکان‌پذیر شد

واتس‌اپ‌ به تازگی از اضافه شدن قابلیتی جدید به پلتفرم خود خبر داد که امکان پیوستن به تماس‌های گروهی پس از شروع ارتباط تصویری را برای کاربران فراهم کند.

قابلیتی که پیشتر در اپلیکیشن‌های پیام‎رسانی همچون زوم (Zoom) وجود داشت و به کاربر اجازه ‌می‌دهد تا به تماس‌های گروهی در جریان که پیشتر آغاز شده‌اند، محلق شوند. بر اساس این ویژگی جدید، دیگر نیازی نیست تا کاربر حتما قبل از آغاز تماس گروهی، حضور داشته باشد و از این پس، قادر خواهد بود تا هر زمان که بخواهد از این ارتباط خارج شده و یا دوباره به آن بپیوندد.

همچنین در این به‌روزرسانی جدید، یک صفحه اطلاعات تماس نیز برای کاربر نمایش داده ‌می‌شود که در آن جزییاتی از قبیل افراد شرکت‌کننده و افراد دعوت‌شده قابل رویت است. از طرفی دیگر، اگر کاربری گزینه Ignore یا همان رد تماس را برای یک ارتباط تصویری زده باشد، این امکان همچنان برای وی فراهم خواهد بود تا بعدا به این ارتباط گروهی محلق شود.

اضافه شدن این قابلیت و در کنار آن، ویژگی‌های جدیدی که مهندسان واتس‌اپ‌ این روزها در حال کار روی آن هستند، نشان ‌می‌دهد که اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی همچون زوم، علی‌رغم کاهش شدت همه‌گیری کرونا، همچنان از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردارند.

واتس‌اپ‌ همچنین اعلام کرد که با توجه به عادت‌های متفاوت کاربران در استفاده از قابلیت تماس تصویری گروهی، اضافه شدن این امکانات جدید ‌می‌تواند استفاده از این ویژگی را لذت‌بخش‌تر کند. به گفته واتس‌اپ‌، ویژگی مذکور برای تماس‌های تصویری گروهی و همچنین تماس‌های صوتی گروهی فعال خواهد شد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا