اپلپوشیدنی هوشمند

اپل واچ سری ۷ به تاچ آیدی مجهز می‌شود؟

اگرچه اپل واچ در طی سال‌های اخیر با انواع قابلیت و ویژگی‌های مختلف به‌روزرسانی شده، اما هنوز هم می‌تواند چند قابلیت جدید دیگر را نیز در خود جای و به کاربران ارائه دهد.

یکی از این قابلیت‌ها، پشتیبانی از تاچ آیدی است که انتظار می‌رود مهندسان اپل، آن را به نسل جدید این ساعت که همان اپل واچ سری ۷ خواهد بود، اضافه کنند. با استفاده از تاچ آیدی، می‌توان امنیت دستگاه را بیش از پیش ارتقا داد و در کنار آن، فرآیند باز شدن قفل ساعت (آنلاک کردن) را نیز سرعت بخشید.

اما به نظر می‌رسد که حداقل در نسل جدید اپل، خبری از اضافه شدن تاچ آیدی نخواهد بود. مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ با انتشار گزارشی مدعی شد که اپل واچ سری ۷ بدون تاچ آیدی عرضه خواهد شد.

گورمن که اغلب پیش‌بینی‌هایش درباره محصولات هوشمند به واقعیت تبدیل می‌شود، عنوان کرد اضافه شدن حسگر اثر انگشت به اپل واچ، می‌تواند این ساعت را به ابزاری کاربردی‌تر به ویژه برای استفاده از سرویس اپل پِی تبدیل کند.

او معتقد است که اپل هیچ تصمیم برای اضافه کردن تاچ آیدی به اپل واچ سری ۷ ندارد و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این ویژگی در مدل‌های بعدی این ساعت نیز استفاده و تعبیه نشود. در عوض، برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که اپل امسال تمرکز خود را روی ارتقای طول عمر باتری این ساعت معطوف خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، اپل واچ از ضخامت بدنه بیشتری به نسبت مدل‌های قبلی بهره می‌برد که البته این تفاوت جزیی است و به سختی قابل تشخیص خواهد بود. گفته می‌شود که از فضای جدید ایجادشده در اپل واچ سری ۷ برای تعبیه سنسورهای جدید و همچنین باتری بزرگ‌تر استفاده خواهد شد.

با استناد به آخرین شنیده‌ها، اپل واچ جدید اپل با اندک تغییراتی در طراحی و همچنین اضافه شدن رنگ سبز به رنگ‌های موجود عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا