تکنولوژی

لنوو از تبلت اندرویدی یوگا تب 13 رونمایی کرد

شرکت لنوو به تازگی از تبلت جدید 679 دلاری خود تحت عنوان یوگا تب 13 پرده برداشت.

این تبلت در واقع، نسخه جهانی یوا پد پرو این شرکت محسوب می‌شود که اوایل امسال در کشور چین عرضه شد و حال قرار است با نامی‌جدید یعنی یوگا تب 13 وارد بازارهای جهانی شود. این تبلت به گونه‌ای طراحی شده که به لطف برخورداری از درگاه HDMI، می‌توان از آن به عنوان یک نمایشگر ثانویه برای لپتاپ (یا کنسول نینتندو سوییچ و هر دستگاه مجهز به درگاه HDMI) تبدیل شود.

در کنار این تبلت، لنوو از چند مدل تبلت جدید اندرویدی خود نیز رونمایی کرد که قرار است در اواخر امسال وارد بازار شوند. از جمله این محصولات می‌توان به یوگا تب 11، تب پی11 پلاس، تب ام7 و تب ام8 اشاره کرد.

در خصوص یوگا تب 13 باید گفت که این تبلت با قلم هوشمند Precision Pen 2 سازگار است و این یعنی کاربر می‌تواند کارهایی همچون طراحی و یادداشت‌نویسی را با کمک آن انجام دهد. در این تبلت، از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت حذف صداهای مزاحم اطراف در حین برقراری تماس‌های تصویری تعبیه شده است.

به گفته لنوو، تب 13 از رزولوشن نمایشگر 1080p و حداکثر میزان روشنایی 400 نیت بهرع می‌برد و قادر است با یک بار شارژ تا 12 ساعت دوام بیاورد. تمامی‌این تبلت‌ها از قابلیت Entertainment Space شرکت گوگل بهره می‌برند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به انواع ویدیوها، کتاب‌ها و بازی‌ها در اپلیکیشن‌ها مختلف و در دل یک‌هاب دسترسی داشته باشند.

لنوو در طی سال‌های اخیر، تبلت‌های اندرویدی متعددی را با تمرکز روی قابلیت‌های سرگرم‌کننده طراحی و عرضه کرده است. تبلت جدید تب پی11 پرو این شرکت نیز که از نمایشگر OLED و اسپیکرهای دالبی اتموس بهره می‌برد، به عنوان یکی از بهترین تبلت‌های بازار برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم شناخته می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا