پوشیدنی هوشمندهواوی

طراحی خاص ساعت‌های هوشمند هواوی WATCH 3 ؛ تلاقی زیبایی ساعت‌های کلاسیک و هوشمند

روزگاری نه چندان دور ساعت‌های کلاسیک نماد شیک‌پوشی و بیانگر جایگاه اجتماعی افراد بودند. اما امروزه ساعت‌های هوشمند توانسته‌اند با قیمتی بسیار کمتر جای آن‌ها را بگیرند. در بین ساعت‌های هوشمند، سری HUAWEI Watch 3 توانسته است مورد توجه افرادی قرار بگیرد که به زیبایی و ظاهر خود، اهمیت بالایی می‌دهند.

وقتی ساعت هوشمند بر مچ کاربر نقش می‌بندد، باید تکمیل‌کننده آراستگی ظاهری باشد و حس شیک بودن را برای کاربر و اطرافیان ایجاد کند. ساعت هوشمند HUAWEI WATCH 3 با داشتن لبه‌های خمیده 3D که به مدت 15,000 ثانیه پولیش داده شده و دارای پوشش نانو لایه است، در عین دوام و استحکام بالا، بسیار شیک و زیبا جلوه می‌کند. بدنه این ساعت از استیل ضدزنگ ساخته شده است که به خوبی می‌تواند ساییدگی‌های روزمره و تعریق را تحمل کند.

نسخه WATCH 3 Pro نیز با استفاده از شیشه سافایر و فلز تیتانیوم مورد استفاده در صنایع هوا فضا ساخته شده است که دوام و استحکام بالای آن را تضمین می‌کند. همچنین این ساعت به خوبی شرایط محیطی دشوار نظیر دما و رطوبت را تحمل می‌کند.

قاب پشتی HUAWEI WATCH 3 از سرامیک ساخته شده است که دارای مواد نانو با فناوری پیشرفته است و با طی کردن 42 مرحله ساخت مختلف، بر روی پوست کاربر ایجاد سرما یا حساسیت نمی‌کند و به خوبی با پوست انسان سازگار است. همچنین این قاب ویژه، خللی در دقت بالای حسگر ضربان قلب ایجاد نمی‌کند.

ساعت‌های هوشمند HUAWEI WATCH 3 از دسته‌ی مخصوص کوک کردن سه‌بعدی با بازخورد لرزشی بهره می‌برند که از این طریق کاربر به خوبی متوجه میزان چرخش و دقت تنظیم می‌شود. همچنین می‌توان از دسته‌ی کوک ساعت‌های هوشمند هواوی واچ 3 برای زوم کردن تصاویر و پیمایش گزینه‌های منوها با دقت و راحتی بالا استفاده کرد.

 

هواوی واچ 3 با ظاهری جذاب‌تر و بندهای نوآورانه

کارکرد بند ساعت‌ها تنها به نگه داشتن آنها بر روی مچ کاربر محدود نمی‌شود و باید در عین زیبایی، با پوست انسان سازگار باشد و موجب تعریق یا حساسیت نشود؛ بنابراین جنس و کیفیت بند ساعت‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و باید راحت، بی‌خطر، زیبا و بادوام باشد.

طراحی ساعت‌های هوشمند هواوی WATCH 3

هوآوی ساعت‌ هوشمند WATCH 3 را در شش نسخه جدید برای سلیقه‌های مختلف عرضه کرده است که شامل نسخه اکتیو با بندهای از جنس فلوئوروالاستومر (لاستیک مصنوعی)، نسخه کلاسیک با بند چرمی و نایلونی و نسخه الیت با بند ساخته شده از فولاد ضد زنگ است. ساعت هوشمند واچ 3 پرو نیز در نسخه کلاسیک با بند چرمی قهوه‌ای و نسخه الیت با بند تیتانیومی عرضه می‌شود.

بند فلوئوروالاستومر (لاستیک مصنوعی) که در رنگ‌های مختلفی عرضه شده، مناسب جوانانی است که به زیبایی ظاهری خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. این بندها در برابر تعریق و آب مقاوم هستند و با خیال راحت می‌توان از آنها در باشگاه‌های ورزشی استفاده کرد. بافت ویژه این بندها دوستدار پوست انسان است و موجب حساسیت نمی‌شود.

بندهای فلوئوروالاستومر در مقایسه با بندهای مرسوم سیلیکونی، راحت‌تر، نرم‌تر، با دوام‌تر و سازگارتر با پوست هستند. این بندها که در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند، برای همه سنین و  جنسیت‌ها مناسب است. این بندها در برابر آب و تعریق نیز مقاوم هستند و می‌توان حین شنا یا دویدن از آنها بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.

طراحی ساعت‌های هوشمند هواوی WATCH 3

از سوی دیگر، بندهای چرمی طبیعی نیز با داشتن بافت واقعی و زیبای خود، ظاهر بسیار جذابی را پدید می‌آورند. این بندها بسیار نرم و راحت هستند و در تماس با پوست کاربر موجب هیچ گونه احساس ناخوشایندی نمی‌شوند. همچنین کیفت ساخت و دوام بندهای چرمی بسیار بالاست.

HUAWEI WATCH 3 با بند کشی (نایلونی) در رنگ‌های مختلف نیز عرضه می‌شود. انعطاف‌پذیری این بندها به راحتی بیشتر و تنظیم آسان آن‌ها انجامیده است. همچنین این بندها حاوی مواد ضد باکتری هستند که به‌طور موثری مانع از رشد باکتری‌ها و ایجاد بوی نامطبوع ناشی از تعریق می‌شود.

طراحی ساعت‌های هوشمند هواوی WATCH 3

بلندهای فلزی فولادی و تیتانیومی نیز بسیار شیک هستند و برای اهل بیزینس گزینه‌ای ایده‌آل است. این بندها دارای ساختار پیچیده با طراحی دقیق هستند و طی نزدیک به 300 مرحله ساخته شده‌اند. اندازه این بندها بدون نیاز به هرگونه ابزار اضافی، توسط دکمه پشتی آنها قابل تنظیم است. همچنین این بندها از سگک انحصاری هواوی بهره می‌برند که با خود بند یکپارچه شده و خبری از برآمدگی آزاردهنده نیست؛ این ساختار خاص هواوی موجب راحتی بیشتر کاربر می‌شود.

در نهایت باید گفت ساعت‌های سری HUAWEI WATCH 3 در کنار تمامی ویژگی‌های مورد انتظار از یک ساعت هوشمند پیشرفته، همان ظاهر شیک و جذاب ساعت‌های لوکس و کلاسیک را نیز با خود دارد. ساعت‌های هوشمند هواوی واچ 3 در کنار فناوری‌های نوآورانه برای یک زندگی هوشمندتر، زیبایی را نیز با خود به ارمغان می‌آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا