تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

سرویس Twitter Blue با اشتراک ماهانه 2.99 دلاری در راه است

توییتر پیشتر اعلام کرد در حال بررسی ارائه سرویس پولی و اشتراکی در پلتفرم خود به منظور دسترسی کاربران به برخی قابلیت های خاص این شبکه اجتماعی است.

حال محققی به نام جین مانچون وانگ با انتشار توییت، اطلاعاتی را در خصوص هزینه پرداخت اشتراک ماهانه و همچنین نام این سرویس ارائه داد. طبق گفته وانگ، سرویس پولی توییتر، توییتر بلو (Twitter Blue) نام دارد و دسترسی به آن نیازمند پرداخت 2.99 دلار در ماه است.

بر اساس آخرین اطلاعات، کاربران توییتر بلو به ویژگی‌هایی چون Undo Tweets و بوک‌مارک کالکشن (ذخیره و دسته‌بندی توییت‌های موردعلاقه) دسترسی خواهند داشت. با کمک «آندو توییت» کاربران ‌می‌توانند

وانگ معتقد است که توییتر تلاش دارد تا از طریق ارائه قابلیت‌هایی پیشرفته، تجربه‌ای متفاوت از کار با پلتفرم خود را برای کاربرانی که اشتراک خریداری ‌می‌کنند، فراهم کند. سخنگوی توییتر هنوز واکنشی را در این خصوص نشان نداده است.

این شرکت در طی هفته‌های اخیر، از اعمال تغییراتی جدید در پلتفرم خود خبر داد که از جمله آن‌ها ‌می‌توان به ارتقای قابلیت پیام هشدار برای توییت‌های توهین‌آمیز، ارتقای الگوریتم برش تصاویر به منظور جا دادن و نمایش بهتر تصاویر عمودی در فید کاربران، اضافه کردن قابلیت سرچ در پیام‌های دایرکت برای کاربران اندروید و عرضه قابلیت Tip Jar برای ارسال کمک مالی به تولیدکنندگان محتوا، روزنامه‌نگاران و غیره اشاره کرد.

اوایل ماه جاری میلادی نیز تویتر شرکت Scroll را خریداری کرد. «اسکرول» یک سرویس اشتراکی 5 دلاری در ماه است که تبلیغات را از وب‌سایت‌ها حذف ‌می‌کند. توییتر همچنین اعلام کرد که سرویس Nuzzel در اسکرول نیز که پیا‌می‌حاوی استوری‌های تاپ است، برای کاربران عرضه خواهد شد.

طبق آنچه پیشتر تونی‌هایل، مدیرعامل سابقه اسکرول و از مدیران فعلی تیم محصولات توییتر اعلام کرده، احتمالا یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در اختیار کاربران پولی توییتر قرار خواهد گرفت، تجربه بدون تبلیغات استفاده از این پلتفرم خواهد بود.

توییتر در تازه‌ترین گزارش از عملکرد مالی عنوان عنوان کرد که در سه ماهه نخست سال 2021 میلادی، توانست سود 68 میلیون دلاری و درآمد 1.04 میلیارد دلاری را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا