ارز دیجیتال

آغاز تحقیقات از بایننس ، بزرگترین صرافی رمزارز جهان

مقامات نظارتی و مرتبط با جرایم مالیاتی و پولشویی آمریکا تحقیقات خود را از کارگزاری رمزارز بایننس آغاز کردند.

بایننس یک صرافی رمزارز  آنلاین است که امکان مبادله رمزارزهای متعددی را فراهم می‌آورد.

بر اساس گزارش بلومبرگ کارگزاری رمزارز بایننس از سال 2017 فعالیتش شروع شده و هم اکنون بزرگترین صرافی رمزارز مورد مبادله در جهان است. شرکت پشت این رمزارز در جزایر Cayman  است و دفتری هم در سنگاپور دارد.

مرتبط: افزایش ۴۰ درصدی ارزش دوج کوین در یک روز

بر اساس این گزارش تحقیقات کمیسیون  (CFTC)  در آمریکا متمرکز بر این موضوع است که آیا بایننس به آمریکایی‌ها اجازه تجارت‌های غیر قانونی از طریق این پلتفرم را می‌دهد یا نه.

ساکنان آمریکا تنها مجاز به معاملاتی هستند که این کمیسیون قبلا اجازه آنها را داده است. بایننس قبلا گفته بود که مانع از انجام معاملات غیرقانونی آمریکایی‌ها از این وب سایت می‌شود و به متخلفان هشدار داده که حساب‌های آنان را مسدود می‌کند.

تحلیل‌گران رمزارزها در سال 2019 تخمین زدند که 756 میلیون دلار از 2.8 میلیارد دلار معاملات خلافکارانه که از طریق بیتکوین انجام گرفته از طریق این کارگزاری انجام گرفته است.

یک سخنگوی بایننس به سایت ورج گفته است که این شرکت در مورد مسایل و تحقیقات خاص اظهار نظر نمی‌کند اما تعهدات قانونی خود را جدی تلقی میکند.

به گفته این مقام بایننس : ما سخت تلاش کرده‌ایم تا یک برنامه کنترل قوی بسازیمکه اصول مبارزه با پولشویی و ابزارهای مورد استفاده نهادهای مالی برای ردیابی و رسیدگی به فعالیت‌های مشکوک را داشته باشد. ما همچنین سابقه طولانی در کمک به نهادهای اتنظامی در سراسر جهان از جمله در ایالات متحده راه داریم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا