اسنپایرانتکنولوژی

گزارش عملکرد اسنپ در سال ۱۳۹۹منتشر شد

اسنپ در گزارش سالیانه خود رفتار ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۹۱۵ کاربر این سوپراپ را مورد بررسی قرار داده است. از این تعداد که نشان می‌دهد بیش از نیمی از جمعیت کشور از خدمات اسنپ استفاده می‌کنند، ۹ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۰۲ نفر از آن‌ها در سال گذشته به جمع کاربران اسنپ پیوسته‌اند.

برند اسنپ که از ابتدا فعالیت خود را به صورت یک تاکسی اینترنتی آغاز کرد، در حال حاضر پس از ۶ سال فعالیت به یک سوپراپ تبدیل شده و سرویس‌های متنوع دیگری از جمله امکان سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت، شارژ سیم‌کارت، ارسال بار، خرید بلیت، رزرو اقامتگاه و مشاوره پزشکی هم به کاربران خود ارائه می‌دهد. طبق آمارهای ارائه شده از اسنپ این مجموعه ۴ هزار نفری در پایان سال گذشته، ۱۳ سرویس مختلف برای ارائه خدمات داشته‌اند که ۴ سرویس آن در همین سال راه‌اندازی شده. بیمه، گیشه و خدمات خودرو از سرویس‌های جدید به شمار می‌آیند که در سال گذشته به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند. همچنین پزشک و مشاوره، سرمایه‌گذاری، اسباب‌کشی و فروشگاه هم در سال ۹۹ در این سوپراپ ارائه شده‌اند.

در این گزارش آمده که اسنپ تریپ با همه چالش‌هایی که در سال گذشته به واسطه پاندمی و به دنبال آن قرنطینه برای صنعت گردشگری به وجود آمده بود، رشد ۱۶۹ درصدی را تجربه کرده است. همچنین اسنپ فین‌تک که شامل ارائه خدماتی مانند خرید شارژ و بسته اینترنت می‌شود در سال گذشته ۷۲۷ درصد رشد داشته است و اسنپ مارکت هم رشد حدود ۱۰۳ درصدی را تجربه کرده است. آمارهای اسنپ نشان می‌دهند که بیشترین رکوردهای ثبت‌شده توسط کاربران این سوپراپ، در بهمن و اسفند سال ۹۹ ثبت شده است. بیش از  ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار سفر در یک روز بهمن ماه، ۱۹۱ هزار سفارش از سرویس‌های اسنپ‌فود، ۱۹۹ هزار سفر باکس، بایک و وانت، و ۳ هزار و ۴۷۵ مشاوره در یک روز از ماه اسفند از جمله رکوردهای اسنپ به شمار می‌آید.

 بیش از 8 میلیون کاربر روزانه

در گزارش اسنپ آمده است که در سال ۹۹، در مجموع بیش از ۳ میلیارد و ۱۱۵ میلیون بار کاربران اسنپ به این اپلیکیشن سر زده‌اند و ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار بار در طی یک روز به سراغ این اپلیکیشن رفته‌اند. طبق آمارهای اسنپ از هر ۱۰ کاربر، حداقل ۲ کاربر هر روز اسنپ را باز کرده است.   اسنپ در اپلکیشن کمپینی به نام اسنپ‌باز راه‌اندازی کرده است که کاربران می‌توانند در این قسمت جایزههای متنوعی برنده شوند که با توجه به استقبالی که از این کمپین شده است، بنر آن به عنوان جذاب‌ترین بنر سال ۹۹ در این پلتفرم شناخته شده است. همچنین اسنپ اعلام کرده که بخش امتیاز اسنپ‌کلاب که کاربران می‌توانند از امتیازهای کسب‌شده در این قسمت، برخی از خدمات اسنپ را با تخفیف استفاده کنند، محبوب‌ترین بخش این سوپر اپ شود که کاربران بیش از ۳۹ میلیون بار به سراغ آن رفته‌اند.

اسنپ هدف خود را از سوپراپلکیشن بوده ارائه راه‌های جدیدی برای انجام سریع‌تر، بهتر و مطمئن‌تر کارها و ارائه‌ی خدمات متنوع و باکیفیت برای برطرف کردن نیازهای مختلف کاربران اعلام می‌کند.

خودرو؛ اولین و همچنان محبوب‌ترین سرویس اسنپ

اسنپ می‌گوید که پس از ۶ سال فعالیت و ارائه بیش از ۱۳ سرویس، همچنان درخواست خودرو اولین سرویس اسنپ برای کاربرانش بود، جزو محبوب‌ترین سرویس‌ها نزد کاربران به شمار می‌آید. طبق گزارش اسنپ، در سالی که گذشت کاربران در سال ۹۹، بیش از ۱۳۱ میلیون و ۹۹۸هزار و ۳۸۵ ساعت را در اسنپ سپری کردند که این عدد در مقایسه با سال ۹۸، حدود ۳۷ درصد کاهش داشته است. طبق آمارهای ارائه شده هر سفر با اسنپ به طور میانگین ۱۶ دقیقه طول کشیده و ۹.۳۵ کیلومتر برای انجام آن‌ها طی شده است. به طورکلی مجموع مسافت طی شده در سال ۹۹ توسط اسنپ، عددی ۴ میلیارد و ۵۸۷ میلیون کیلومتر محاسبه شده است که با این مسافت می‌توان از تهران، ۸۷۴ هزار بار به پاریس یا یک میلیون و ۷۳۸ هزار بار به قاهره سفر کرد.

 

در این گزارش آمده است که در سال گذشته، بیش از ۲ میلیون و ۴۳۱ هزار راننده ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد،  ۶۳هزار و ۳۸۳ نفر که شامل ۲.۶ درصد راننده‌ها می‌شود را زنان و ۹۷.۴ درصد باقی‌مانده را هم راننده‌های مرد تشکیل می‌دهند.

پاسخگویی به بیش از ۲۱میلیون تماس در پشتیبانی اسنپ در سال ۹۹

اسنپ آمارهایی از عملکرد سالانه‌ی تیم پشتیبانی سرویس‌های خودرو، باکس و وانت ارائه داده است. در این بخش آمده است تیم پشتیبانی اسنپ شبانه‌روزی پاسخگوی ۲۱ میلیون و ۹۶۵ هزار تماس برای رفع مسائل و مشکلات کاربران بوده‌اند که در مجموع یک میلیون و یکصد هزار ساعت می‌شود. به گفته اسنپ اگر قرار بود تا فقط یک نفر موظف به پاسخگویی به تماس‌ها باشد، باید ۱۲۶ سال از عمر خود را صرف این مکالمات می‌کرد.

در این گزارش آمده است که تغییر وضعیت سفر، اعتراض به کنسلی، پرداخت نشدن کرایه و سهمیه بنزین اشاره از جمله پرتکرارترین موضوعات تماس‌های برقرار شده با پشتیبانی توسط رانندگان بوده و پرتکرارترین تماس‌های مسافرین هم شامل تغییر مقصد سفر، کرایه پرداخت نشده و اطلاع از وضعیت سفر بوده است.

اسنپ اعلام می‌کند که بیشترین تماس در یک روز آذر ماه ۹۹، انجام شده است که عددی معادل ۴۶ هزار و ۲۳۵ تماس است. همچنین به طور کلی در اسنپ بیش از ۳ میلیون تماس ورودی از شماره‌های غیرتکراری و یک و نیم میلیون تماس خروجی با شماره‌های غیرتکراری توسط پشتیبانی ثبت شده است. در گزارش اسنپ آمده است که در خودروهای اسنپ در سال ۹۹.۵ نوزاد به دنیا آمده است.

آماری از منابع انسانی مجموعه اسنپ

اسنپ در بخشی از گزارش خود آمارهایی از منابع انسانی این مجموعه ارائه داده است. به گفته اسنپ هزار و ۷۵۵ نفر در بخش‌های اسنپ خودرو و باکس فعالیت می‌کنند که این عدد نسبت به سال ۹۸،  ۱۳ درصد افزایش داشته است. که تعداد نیروها در بخش پشتیبانی ۶۱۷ نفر و در قسمت عملیات  ۵۵۱  نفر هستند. تیم پس از آن تکنولوژی با ۳۲۰ نفر در بالاترین جایگاه قرار دارد. طبق گزارش اسنپ ۳۵ درصد از این نیروها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند که ۳۸ نفر از آن‌ها مادر هستند. کمتر از ۱۰ درصد از نیروهای اسنپ نیز ایفاگر نقش پدر در خانواده خود هستند. اسنپ از جمله پیشتازان اجرای دورکاری با شیوع کرونا بوده است و دورترین کسی که از دفتر مرکزی دورکاری می‌کند واقع در شهر زاهدان است که هزار و ۴۹۱ کیلومتر با تهران فاصله دارد. کارمندان اسنپ این فرصت را دارند که در زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر کشور تاثیرگذار باشند؛ چه برنامه‌نویسی که با اضافه کردن قابلیت‌های جدید به دنبال بهبود تجربه‌ی کاربران در سوپراپلیکیشن است، چه بازاریابی که برای معرفی برند اسنپ در یک شهر کوچک تلاش می‌کند.

پیتزای آمریکایی محبوبترین سفارش ثبت‌شده در سال ۹۹

از دورانی که حرف «ر» در دفترتلفن‌ها پر بود از شماره‌ی رستوران‌های مختلف و برای سفارش غذا باید تماس تلفنی می‌گرفتیم زمان زیادی نگذشته، اما حالا تصورش هم سخت است! این راحتی و دسترسی آسان به سوپرمارکت‌های فوری، نانوایی، شیرینی‌فروشی، میوه‌فروشی، پروتئینی و… را از اسنپ‌فود داریم.  اسنپ‌فود مدت مدیدی است که که دیگر تنها یک سرویس سفارش غذا نیست و دسترسی آسان به سوپر مارکت، شیرینی‌فروشی، نانوایی، میوه‌فروشی، پروتئینی و… را برای کاربرانش فراهم ساخته است. در این گزارش آمده است که شهرهای تهران، اصفهان و مشهد بیش از سایر شهرهای دیگر از اسنپ‌فود استفاده می‌کنند.

طبق گزارش سالیانه اسنپ کارکنان اسنپ‌فود یک هزار و ۲۳۲ نفر هستند که حدود ۳.۶ درصد آن‌ها ایفاگر نقش پدر یا مادر در خانواده خود هستند. همچنین تعداد مدیران اسنپ‌فود کمتر از ۵ درصد از کل کارکنان این شرکت است.

بر اساس گزارش اسنپ، ناهار پرطرفدارترین وعده غذایی و شام و صبحانه در رتبه‌های بعدی هستند. همچنین گران‌قیمت‌ترین وعده غذایی که در اسنپ‌فود سفارش داده شده است مبلغی برابر ۳ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان بوده که با این پول می‌توان ۷۵ عدد همبرگر سفارش داد.

اسنپ اعلام کرد که پیتزای آمریکایی با بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار بار سفارش جزو محبوب‌ترین سفارش در سال ۹۹بوده است که طرفداران زیادی در مشهد، تهران، اصفهان و تبریز دارد. در گزارش اسنپ آمده است که در بین نان‌ها نیز سنگک بیشتر از همه در بین مردم خواهان دارد و بعد از آن نان تافتون، بربری و لواش قرار دارند.

 

 

اسنپ مارکت؛ پیشنهادی برای خرید اینترنتی

در سالی که گذشت، تمایل مردم به خرید آنلاین مایحتاج‌شان به دلیل کرونا افزایش چشمگیری داشت. سرویس سوپرمارکت اسنپ هم تلاش کرد تا با افزایش ظرفیت و پوشش‌دهی شهرهای مختلف به این نیاز پاسخ دهد. در این گزارش آمده است که بزرگترین سبد خرید سال 99، شامل ۱۴۹ کالا در یک سفارش بوده است که  ۲۵۰ هزار کیلوگرم سیب‌زمینی توسط کاربران این پلتفرم خریداری شده است. درواقع سیب‌زمینی پرتکرارترین محصول خریداری شده بوده است. همچنین اسنپ می‌گوید که سریع‌ترین ارسال اسنپ مارکت در تنها ۱۵ دقیقه صورت گرفته است که ثبت سفارش یک دقیقه، آماده‌سازی آن ۱۲ دقیقه و تحویل از فروشگاه ۲ دقیقه زمان برده است.

آمارهایی از درخواست اسنپ‌باکس، اسنپ‌بایک و  وانت بار

در سال گذشته، مردم بیش از همیشه به سفارش آنلاین و خرید از راه دور تمایل نشان دادند. همین باعث شد درخواست‌های باکس در همه‌ی شهرها رشد چشمگیری داشته باشد و حتی در روزهای قرنطینه هم درخواست‌های ارسال بسته افت قابل ملاحظه‌ای نداشت.

بر اساس گزارش اسنپ، تعداد کل سفرهای باکس و بایک در سال 99،  ۳۵ میلیون و ۷۴۹ هزار سفر بوده است که ۸۹ درصد آن مربوط به سرویس باکس است. بر اساس این گزارش بیشترین درخواست توسط کاربران تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و کرج بوده است.

در این گزارش آمده است که  اسنپ باکس در سال ۹۹ رشد ۷۰ درصدی را تجربه کرده است اما در همین مدت اسنپ‌بایک افت ۶ درصدی داشته است.

طبق گزارش اسنپ در حال حاضر تعداد راننده‌های ثبت‌نامی در این دو سرویس ۱۶۵هزار نفر است که معادل ۸ درصد از موتورهای موجود در تهران است.

اسنپ می‌گوید که ۱۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر بیشترین مسافتی است که یک راننده اسنپ‌باکس طی کرده است. بر اساس گزارش اسنپ یک مشتری با ثبت بیش از ۲۵ هزار سفارش، رکورددار استفاده از اسنپ‌باکس در سال ۹۹ است.

در گزارش اسنپ پرسفرترین مشتری سرویس اسنپ‌بایک فردی از قم معرفی شده است که ۲۳۴۵ سفر با این سرویس انجام داده که اگر هر سفر را نیم ساعت در نظر بگیریم، حدود ۴۸ روز از عمر خود را با اسنپ‌بایک همراه بوده است.

همچنین در سرویس  وانت نیز تاکنون ۲ میلیون و ۶۳۱ هزار سفارش ثبت شده است  که بیش از ۷۷ درصد آن مربوط به سال ۹۹ بوده است. در گزاش اسنپ آمده است که بیشترین مسافت طی شده توسط یک راننده حدود ۳۶ هزار کیلومتر و یک کاربر با ثبت ۶۹۱ سفر، پرسفرترین مشتری سرویس وانت اسنپ بوده است. سرویس درخواست وانت در سالی که گذشت خدمات خود را با اضافه کردن انواع وانت و شهرهای جدید گسترش داد. سرویس «اسباب کشی» هم در ماه‌های آخر سال به سوپراپ اسنپ اضافه شد تا برای جابه‌جایی تمام بارها با خیال راحت بتوانید روی اسنپ حساب کنید.

ثبت بیش‌از 20 هزار درخواست برای استفاده از اسنپ دکتر

 

اضافه شدن امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ی آنلاین با بهترین پزشکان و روانشناسان در تمام ساعات شبانه‌روز برای بسیاری از کاربران در دوران کرونا راهگشا بود. سرویس مشاوره‌ی پزشکی اسنپ در اولین سال تولد خود افزایش کاربران و تنوع بخشیدن به خدماتش را بر اساس نیاز کاربران در دستور کار قرار داد. بر اساس گزارش اسنپ تعداد پزشکان و مشاوران فعال اسنپ دکتر به ۲هزار و ۸۷۳ نفر می‌رسد که تقریبا ۲ درصد از کل پزشکان فعال در ایران را شامل می‌شود. اسنپ می‌گوید که  بیش از ۲۰ هزار درخواست برای خدمات پزشکی و پرستاری در منزل داشته است. در این گزارش آمده است که  ۶۷ هزار نفر از  مشاوره روابط احساسی سالم در اسنپ‌دکتر استفاده کرده‌اند و مشاوره‌های مرتبط با کرونا نیز در سال ۹۹ حدود ۵۶ هزار مورد بوده است که شامل ۲.۳۶ درصد از کل مبتلایان به این بیماری تا هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۰ است. اسنپ اعلام می‌کند که ۳۶ درصد از کارمندان تیم اسنپ‌دکتر را زنان تشکیل می‌دهند.

آمارهایی از اسنپ‌تریپ در سال ۹۹

در سال ۹۹ گردشگری بیش از سایر حوزه‌ها از کرونا آسیب دید، اما راهکارهای جدید و اعمال پروتکل‌های بهداشتی کمک کرد تا مسافران بتوانند سفرهای ضروری خود را انجام دهند. در گزارش اسنپ آمده است که فروش بلیت نسبت به سال ۹۸ حدود ۱۶۹ درصد افزایش داشته‌است. تهران، مشهد و شیراز جزو محبوب‌ترین مقاصد برای پرواز و رزرو هتل بوده‌اند و تهران، اصفهان و شیراز نیز پرطرفدارترین مقصدها برای مسافرینی بودند که اتوبوس را برای سفر انتخاب کرده بودند.

براساس گزارش اسنپ همچنین بیشترین تعداد بلیت هواپیمای خریداری شده در مسیرهای تهران به مشهد و بالعکس بوده است.

 

اسنپ‌روم یکی از سرویس‌های اسنپ است که اتاق‌های با کیفیت را با بهترین قیمت به کاربرانش پیشنهاد می‌دهد. شیوع کرونا رزرو اقامتگاه‌های اقتصادی را به دلیل کاهش سفرها تحت‌الشعاع قرار داد، اما اسنپ‌روم تلاش کرد تا خدماتش را با شرایط تطبیق دهد و با افزایش پروتکل‌های بهداشتی امکانات مناسبی را برای سفرهای ضروری کاربرانش فراهم کند.  بر اساس گزارش اسنپ در مجموع ۵۴ هزار و ۴۸۵ رزرو در سال ۹۹ انجام شده است که بیشترین تعداد رزرو به ترتیب مربوط به تهران و مشهد است. حدود ۵ درصد رزروهای انجام شده برای خوابگاه و الباقی جهت اقامتگاه بومگردی یا مسافرخانه بوده است.

آمارهایی از اسنپ‌فینتک؛ خدمات مالی و سرمایه‌گذاری در سال ۹۹

سرویس‌های اعتباری، بیمه، شارژ سیم‌کارت، خرید بسته‌ی اینترنت، پرداخت قبض و خدمات مربوط به سرمایه‌گذاری، بخش مالی و سرمایه‌گذاری اسنپ را تشکیل می‌دهند. در این بخش تلاش می‌شود، با ارائه‌ی راه‌حل‌های نوین مالی، فعالیت‌های مربوط به این حوزه برای کاربران آسان‌تر شود. در این گزارش آمده است که تا کنون ۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر در سرویس اعتباری آن ثبت نام کرده‌اند و هزینه بیش از ۴۶۸ هزار سفر که مسافتی معادل ۶۲۱ بار سفر از تهران به پاریس است، با این سرویس پرداخت شده است. جوان‌ترین و مسن‌ترین کاربرانی که از سرویس اعتباری اسنپ استفاده کرده‌اند هم خانم ۱۸ ساله از شیراز و آقای ۸۸ ساله از قزوین بوده‌اند. بر اساس این گزارش ۷۵ درصد از کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند، هزینه سفر خود را با سرویس اعتباری پرداخت کرده‌اند.  هزینه گران‌ترین سفر ۱۹۹ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است که به صورت اعتباری توسط خانمی از تهران پرداخت شده و هزینه ارزان‌ترین سفر انجام شده با استفاده از این سرویس نیز ۴۵۰۰ تومان محاسبه شده است.

سرویس بیمه، سرویس جدیدی از گروه اسنپ در زمینه‌ی فروش انواع بیمه‌نامه و ترکیب خدمات بیمه‌ای با محصولات دیگر اسنپ است. در این گزارش آمده است که در ماه‌های پایانی  ۴ هزار و ۲۶۱ راننده بیمه‌ی شخص ثالث خود را از این سرویس خریداری کرده‌اند. در این گزارش آمده است که هیوندا ولستر، گران‌ترین ماشین بیمه شده است که بیش از ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و قدیمی‌ترین ماشین بیمه شده هم فولکس واگن ۲۹ ساله،است.

یش از ۴۰۰هزار کاربر راننده از خدمات باشگاه رانندگان اسنپ خدمات دریافت کردند

در گزارش اسنپ آمده است که تسهیلات باشگاه رانندگان اسنپ در سه دسته‌ی کلی قرار می‌گیرند؛ خودرویی (لوازم یدکی و جانبی خودرو)، درمانی (کلینیک‌های درمانی) و رفاهی (پوشاک، لوازم خانگی و موبایل). با شیوع ویروس کرونا، دسته‌ی جدیدی تحت عنوان تسهیلات مقابله با ویروس کرونا نیز به خدمات باشگاه رانندگان اضافه شده است که طبق گزارش اسنپ بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در تهران، شیراز، کرج، مشهد و قم ضد عفونی شدند؛ جداکننده داخل خودرو به بیش از ۱۵۰ هزار راننده تحویل داده شد و بالغ بر ۵۰ هزار پکیج ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و کد تخفیف اسنپ‌دکتر و اسنپ‌فود بین رانندگان توزیع شد

اسنپ اعلام کرد که در سال ۹۹،  ۴۰۰ هزار کاربر راننده از خدمات باشگاه رانندگان استفاده کردند که این عدد در مقایسه با سال ۹۸ با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است. اسنپ اعلام می‌کند  ۱۲۳ هزار نفر لاستیک خودرو با تعرفه دولتی دریافت کردند. همچنین ۱۰ هزار سیم کارت ایرانسل ویژه رانندگان خریداری شده است.

مسئولیت اجتماعی اسنپ در سال ۹۹

اصلی‌ترین طرح‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ در سال ۹۹ در دو دسته‌ی کلی قرار می‌گیرند.

* معافیت از کمیسیون کاربران راننده:

یکی از طرح‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ، معافیت از کمیسیون برخی از راننده‌هاست. این معافیت در سال گذشته شامل رانندگان دارای معلولیت، جانبازان، ایثارگران، خانواده‌ی شهدا، زنان سرپرست خانواده و بیماران مبتلا به هموفیلی شده است.

در مجموع هزینه‌ی معافیت از کمیسیون تمام این رانندگان در سال ۹۹ به بیش از ۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

طرح‌های حمایتی مربوط به دوران کرونا

۱. وام‌های حمایتی باشگاه رانندگان اسنپ: اسنپ از آغاز شیوع ویروس کرونا اعطای وام‌های حمایتی ۲ و ۵ میلیون تومانی را به رانندگان خود در پیش گرفته است. در این طرح رانندگان مبتلا به کرونا با همکاری وزارت بهداشت شناسایی و به‌طور موقت غیرفعال می‌شوند و اسنپ برای پشت سر گذاشتن دوران درمان به آنها وام بدون کارمزد می‌دهد. در سال ۹۹ بیش از ۵ هزار وام حمایتی به راننده‌های اسنپ اعطا شده است.

در مجموع حدود ۱۵میلیارد تومان اعتبار وام به راننده‌های اسنپ در طول یک سال پرداخت شده است.

2. کمپین «به هم دلگرمیم»

از مهم‌ترین طرح‌های حمایتی اسنپ در سال ۹۹، کمپینی به نام «به هم دلگرمیم» بود که با همراهی هلال احمر و کاله در ماه رمضان اجرا شد. در این کمپین اسنپ و کاله و هلال احمر ۱۰۰۰ بسته‌ی غذایی از محصولات کاله را برای حمایت از خانواده‌هایی که از کرونا آسیب دیده بودند و اسامی‌شان از سوی هلال احمر ارائه شده بود در نظر گرفتند و از مردم خواستند با مشارکت خود در ریتوییت به اطلاع‌رسانی این کمپین و افزایش بسته‌ها کمک کنند. این کمپین موفق شد رکورد هزار ریتویت را از آن خود کن‍د. در انتها ناوگان اسنپ با توجه به تعداد ریتوییت‌ها ۲۱۰۰ بسته‌ی غذایی به نیازمندان تحویل داد.

۳. راه‌اندازی سرویس نیکوکاری: اردیبهشت سال ۹۹، امکان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای «مجمع خیرین سلامت کشور» از طریق راه‌اندازی سرویسی به نام «نیکوکاری» در اپلیکیشن اسنپ فراهم شد. طی تفاهم‌نامه اسنپ با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت، تمام کمک‌های نقدی کاربران در سرویس «نیکوکاری» به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز می‌شود. تا کنون حدود ۴۰ میلیون تومان از طریق این سرویس جمع‌آوری شده است.

برای مطالعه‌ی نسخه‌ی اصلی گزارش کافی است به  سایت اسنپ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا