اپلپوشیدنی هوشمند

کالبدشکافی ردیاب اپل ایرتگ توسط iFixit

هنوز چند روزی از معرفی اپل ایرتگ نمی‌رسد که این ردیاب هوشمند زیر تیغ کالبدشکافی مهندسان iFixit قرار گرفت.

تصاویر اشعه ایکس ثبت شده از این ردیاب هوشمند هوشمند نشان می‌دهد که اپل حداکثر استفاده را از فضای داخلی این محصول برده و به جرات می‌توان گفت که هیچ فضای خالی و بدون‌ استفاده‌ای در این ردیاب مشاهده نمی‌شود. در حالی که در محصولات رقیب، این فضای خالی به وضوح قابل رویت است.

مرکز iFixit در این خصوص نوشت که تیرگی موجود در تصاویر اشعه ایکس مربوط به اسپیکر مرکزی و همچنین کاور فلزی باتری است که تقریبا تمامی‌فضا را اشغال کرده است. همچنین مقایسه ایرتگ با دیگر نمونه‌های موجود همانند سامسونگ اسمارت تگ و تایل میت نشان می‌دهد که ردیاب هوشمند اپل از بدنه جمع‌جورتری نسبت به دو محصول مشابه بهره می‌برد.

در اپل ایرتگ از یک باتری سکه‌ای دو ولتی از نوع CR2032 استفاده شده که در ردیاب سامسونگ نیز مشاهده می‌شود. همچنین به گفته مهندسان iFixit، برای باز کردن ایرتگ و یا محصولات سامسونگ و تایل، نیازی به هیچ ابزار خاصی نیست و تنها با فشار انگشت می‌توان آن را باز کرد. با این حال، از میان این سه محصول، باز کردن ایرتگ کمی‌سخت‌تر بود.

همچنین مطابق با آنچه در تصاویر مشاهده می‌کنید، متخصصان iFixit از یک مته بسیار کوچک، سوراخی را روی بدنه ایرتگ ایجاد کردند که البته قبل از آن، باتری محصول از آن جدا شده بود. در اینجا، بدون آنکه هیچ آسیب یا ضربه‌ای به مدار، تراشه‌ها و آنتن‌های ایرتگ وارد شود، یک سوراخ کوچک روی قسمت پلاستیکی آن ایجاد شد. در پایان کار نیز، ایرتگ همانند گذشته و بدون هیچ مشکلی کار کرد.

کالبدشکافی ردیاب اپل ایرتگ توسط iFixit

کالبدشکافی ردیاب اپل ایرتگ توسط iFixit

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا