ایران

​​مسابقه بزرگ انتخاب “بهترین لندینگ پیج سال”

وقتی یک کمپین دیجیتال برگزار میکنیم یکی از نیازمندی‌های اصلی ما ساخت لندینگ پیج است. همه‌ی ما تمایل داریم لندینگ پیجی بسازیم تا از این طریق، مخاطبان بیشتری را با  کسب و کار خود آشنا کنیم و نرخ تعامل و تبدیل را افزایش دهیم؛ همیشه به دنبال این هستیم تا کاربران، عمل مورد انتظار ما را انجام دهند و به اهداف ما نزدیک شوند؛ جمع‌ آوری لید، هدایت به کلیک یا ثبت نام و…  می‌تواند بخشی از این اهداف باشد. همچنین، علاوه بر نرخ تبدیل مناسب، که از اهداف اصلی لندینگ پیج است، لندینگ پیج ما باید بتواند ظاهری جذاب و کاربرپسند هم داشته باشد. اگر شما هم صاحبان کسب و کار، کارشناسان بازاریابی و طراح هستید، آی تی ایران از شما دعوت می‌کند وارد یک رقابت هیجان‌انگیز شوید تا از این طریق، هم به هدف خود نزدیکتر شوید و هم از لندین هدیه دریافت کنید.

مسابقه بزرگ انتخاب “بهترین لندینگ پیج سال”

لندین، فعالیت خود را از اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ شروع کرده است و امسال در کنار شما دو ساله می‌شود. به همین مناسبت، تصمیم گرفتیم در مهمانی تولد دو سالگی لندین، وارد یک رقابت هیجان انگیز شویم و «چالش بهترین لندینگ پیج سال » را برگزار کنیم. همچنین، با انتخاب بهترین لندینگ پیج‌ها، به نفرات اول تا پنجم جوایزی را تقدیم کنیم. کافیست اشتراک رایگان دریافت و در مسابقه شرکت کنید

hi.Landin.ir/top5

جوایز مسابقه:

  •  Xiaomi Paper Tablet
  •  اشتراک رایگان نوین هاب ( سالانه و ماهانه)
  •  اشتراک رایگان رایچت (سه ماهه)
  •  ریپورتاژ آگهی رایگان در تریبون ( از ۹۰۰ هزارتومان تا ۱.۵ میلیون تومان در سایت های تسنیم، فارس‌نیوز، مشرق‌نیوز، الف، جهان‌نیوز)
  • اشتراک پنل حرفه‌ای پوش نوتیفیکیشن نجوا ( از یک ماه تا سه ماه)
  • پکیج ایمیل مارکتینگ نجوا ( ۱۰ تا ۲۰ درصد تحفیف)
  • اشتراک سالانه لندین

چطور می‌توانم در این مسابقه شرکت کنم؟

برای شرکت در این مسابقه کافیست به صفحه مسابقه “ بهترین لندینگ پیج سال” مراجعه و ثبت نام کنید. در نهایت، کد اشتراک یک ماهه رایگان لندین را دریافت و در لندین ثبت نام کنید و پکیج خود را با کد هدیه ارتقا دهید. حال می‌توانید بدون نیاز به دانش فنی، شروع به طراحی لندینگ پیج خود، با ابزار لندینگ پیج ساز لندین کنید. علاوه بر آن به‌دلیل ساختار طراحی بخش به بخش لندین شما می‌توانید لندینگ پیج خود را متناسب با سلیقه خود بسازید و این لندینگ پیج، شباهتی با سایر لندینگ پیج‌ها نخواهد داشت.

 لندینگ پیچ چیست؟

شما هم برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار متناسب با ویژگی‌های کاربران کمپین‌های تبلیغاتی اجرا می‌کنید یکی از چالش های همیشگی این است که بتوانیم با کمترین هزینه در کانال‌های تبلیغاتی مخاطبان بیشتری را جذب کنیم و به مشتری خود تبدیل کنیم. لندینگ پیج یا صفحه فرود به شما کمک می‌کند تا کلیک‌های بیشتری در صفحه شما به مشتری شما تبدیل شوند.یک لندینگ پیج از صفحه وب مستقل است. جایی که بازدیدکننده را هنگام کلیک بر روی تبلیغات دیجیتال فرود می‌آوریم.

لندین چیست؟

لندین یک سرویس لندینگ پیج ساز است که می‌توانید با چند کلیک ساده بدون دانش فنی و هدر رفت زمان لندینگ پیج حرفه‌ای خود را بسازید. همه ما می‌دونیم وقتی بخوایم یه کمپین دیجیتال اجرا کنیم متناسب با هدف کمپین و مخاطب‌هامون نیاز به یه لندینگ پیج استاندارد داریم که نرخ تبدیل مناسبی داشته باشه. شما تو لندین می‌تونید براساس ساختار و چارچوب های تعیین شده با هویت بصری و پکیج‌های تصویرسازی آماده لندینگ پیج خودتون بسازید. لندینگ پیج خود را می‌توانید به راحتی به سایر سرویس ها از جمله گوگل آنالیتیکس، تک منیجر، رایچت، یکتانت متصل کنید تا بتوانید عملکرد بهتری را تجربه کنید.

در مرحله آخر لندینگ پیج خود بر آدرس دلخواه بر روی بستر زیرساخت لندین بسازید و در صورت تمایل با اسکریپت اتصال از لندینگ پیج خود در هر آدرسی که دوست دارید بارگذاری و استفاده کنید. برای بهتر دیده شدن لندینگ پیج از چه ابزارهایی می‌توانم استفاده کنم؟!

پس از ساخت لندینگ پیج خود در لندین، حال نوبت به تبلیغات می‌رسد تا مخاطبان واقعی وارد لندینگ پیج شما شوند و عمل مورد انتظار شما را انجام دهند. شما می‌توانید:

  • با استفاده از نوین هاب، با قابلیت‌های انتشار و زمان‌بندی، مدیریت، دانلود کامنت و آنالیز مدیریت شبکه‌های اجتماعی، رشد کسب‌و‌کار،ساخت برند و تعامل بیشتر با مخاطبین را تجربه کنید.
  • همچنین رایچت، (پلتفرم گفت و گوی آنلاین) را به لندینگ پیج خود اتصال کنید تا از این طریق با مخاطبان خود به راحتی گفت و گو کنید و نرخ تعامل را افزایش دهید.
  • با استفاده از نجوا، پرطرفدارترین سرویس پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ ایرانی، تبلیغات ایمیل مارکتینگ و پوش نوتیفیکیشن خود را ارسال کنید.
  •  و در نهایت با استفاده از تریبون، به‌صرفه‌ترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی، در پربازدیدترین و معتبرترین سایت‌های کشور می‌توانید از کمپین‌های رسانه‌ای و رپورتاژ آگهی خود بهترین نتیجه را به‌دست آورید.

سعی کنید لندینگ پیج خود را به نحوی بسازید تا نرخ تبدیل بیشتری نسبت به سایر شرکت کنندگان به‌دست بیاورید.

بهترین لندینگ پیج‌ها چگونه انتخاب می‌شوند؟

  • چند تا از مهم ترین پارامترها و ویژگی‌های بهترین لندینگ پیج سال شامل :
  • طراحی جذاب و کاربر پسند
  • تبلیغات و هدایت مخاطبان به لندینگ پیج خود در لندین
  • نرخ تبدیل مناسب مخاطبان با توجه به هدف لندینگ پیج خود

شرایط شرکت در مسابقه؟

شرایط خاصی ندارد! مهم این است با خلاقیت و سلیقه خود بتوانید یک لندینگ پیج جذاب بسازید.

مهم است که قبل از ساخت لندینگ پیج، هدف خود را مشخص کنید تا کاربران به راحتی بدانند به‌صورت شفاف، چه عملی را باید در لندینگ پیج شما انجام دهند؟

هدف شما جمع آوری لید است؟!

یا کلیک کردن برای هدایت به لینکی برای ثبت نام یا خرید و یا…

پس قبل از هر فعالیتی، هدف خود را مشخص کنید تا به‌راحتی بتوانید مقدار موفقیت لندینگ پیج خود را اندازه گیری کنید. به یاد داشته باشید، هدف این است که بتوانید علاوه بر کاربر پسند بودن، نرخ تبدیل بالاتری به‌دست بیاورید.

آیا نیازی به پرداخت هزینه برای ساخت لندینگ پیج برای مسابقه وجود دارد؟

خیر. نیازی به پرداخت هزینه نیست. پس از ثبت نام در صفحه مسابقه، می‌توانید با کد هدیه مربوطه اشتراک رایگان یک ماهه دریافت و لندینگ پیج خود را بسازید و در مسابقه شرکت کنید.

من در گذشته در لندین اشتراک داشتم آیا می‌توانم در مسابقه شرکت کنم؟

اگر شما قبلا در لندین اشتراک تهیه کردید، نیازی به دریافت مجدد اشتراک ندارید؛ کافیست در صفحه مسابقه فقط ایمیل خود را ثبت کنید تا لندینگ پیج‌های حساب کاربری شما در مسابقه شرکت داده شوند.

همین حالا با چند کلیک ساده می‌تونید در مسابقه شرکت کنید و لندینگ پیج خود را مطابق با سلیقه خود بسازید.

https://hi.landin.ir/top5/

مهلت شرکت در مسابقه تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا