ایرانتکنولوژی

سهمیه بنزین ناوگان‌ وانت‌بار کسب‌وکارهای آنلاین به ۶۰۰ لیتر در ماه افزایش پیدا می‌کند

این طرح از ماه آینده با آماده سازی وب‌سرویس وزارت کشور و همگام سازی آن با کسب‌وکارها اجرا می‌شود

سهمیه بنزین ناوگان وانت‌بار کسب‌وکارهای آنلاین  از ۲۰۰ لیتر به حداکثر۶۰۰ لیتر ماهانه برای وانت‌بارهای بنزینی پرمصرف و حداقل ۴۰۰ لیتر برای وانت‌های کم مصرف افزایش پیدا می‌کند. به گفته رئیس هیات مدیره کسب‌وکارهای مجازی، ناوگان‌های وانت‌بار برای دریافت این سهمیه باید پروانه کسب از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، پروانه شهرداری و جواز اشتغال داشته باشند.

رضا الفت‌نسب در خصوص دلایل این تصمیم در گفت‌وگو با آی‌تی ایران گفت: «در دوران کرونا و با رواج پیدا کردن خرید اینترنتی مسائل لجستیک اهمیت زیادی پیدا کرد. از این نظر ما طی نامه‌نگاری‌ها و جلساتی که با دهیاری و شهرداری داشتیم، تصمیم بر این شد که ناوگان‌های وانت‌بار کسب‌وکارهای آنلاین، با درنظر گرفتن یک پیمایش مشخص، سهمیه بنزین را برای آن‌ها افزایش پیدا کند. این کار کمک زیادی به رونق و توسعه خدمات‌دهی کسب‌‌وکارهای آنلاین می‌کند.»

به گفته وی پیش‌بینی می‌شود از ماه آینده با آماده سازی وب‌سرویس وزارت کشور و همگام سازی آن با کسب‌وکارها، این طرح به مرحله اجرا برسد. همچنین ناوگان‌‌های موتور هم می‌توانند درخواست خود را برای افزایش سهمیه در اتحادیه ثبت کنند و در صورت تایید از افزایش سهم بنزین بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا