ایران

پرداخت‌یار دیجی‌پی؛ رمز موفقیت خیلی از کسب‌وکارهای آنلاین در بلندمدت

شما هم صاحب فروشگاه اینترنتی هستین و دنبال راهکاری مؤثر برای پرداخت‌های آنلاین می‌گردین؟ آيا دوست دارین مشتری‌های کسب‌وکارتون هزینه خدمات شما رو به‌صورت آنلاین و بدون دردسر به حسابتون واریز کنن؟

پرداخت موفق، مهم‌ترین خواسته هر صاحب کسب‌وکار آنلاین یا فروشگاه اینترنتی در فرایند پرداخت است. کاربران و مشتری‌های فروشگاه هم اگه تراکنش موفقی داشته باشن، اعتماد بیشتری به اون فروشگاه پیدا می‌کنن. پس می‌شه درگاه پرداخت رو مهم‌ترین حلقه در زنجیره پرداخت اینترنتی دونست.

هر درگاه پرداختی که قصد داره رضایت کاربران رو جلب کنه، باید ایمن، مطمئن و سریع باشه. البته چنین درگاه‌هایی معمولا به‌شرط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، برای کسب‌وکارهای اینترنتی راه‌اندازی می‌شن.

اما اخذ این نماد اعتماد، معمولا زمان و انرژی زیادی می‌گیره. چه‌بسا بعضی‌ها در این میان امید خودشون رو از دست می‌دن، راه‌حل چیه؟ چطوری می‌شه بدون دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی راه انداخت و درگاه پرداخت مطمئن و امنی هم داشت؟

بانک مرکزی برای تسهیل فرایندهای پرداخت الکترونیکی، به شرکت‌هایی مجوز «پرداخت‌یاری» می‌ده. این شرکت‌ها با توانایی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که در اختیار دارن، می‌تونن افراد حقیقی و حقوقی رو به شبکه الکترونیکی پرداخت متصل کنن.

دیجی‌پی یکی از شرکت‌های معتبر پرداخت‌یاری است که چنین خدماتی داره. اکثر کسب‌وکارها و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، می‌تونن از خدمت پرداخت‌یاری دیجی‌پی استفاده کنن.

استفاده از این سرویس دیجی‌پی، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان، به کسب‌وکارهای کوچک‌تر اعتبار هم می‌ده؛ به این معنا که کسب‌وکارهای کوچک، از همون سازوکاری برای انجام تراکنش روی وب‌سایت خودشون استفاده می‌کنن، که کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ دیگه هم دارن.

مسلما شما که صاحب فروشگاه اینترنتی یا کسب‌وکار مجازی هستید، از اهمیت درگاه پرداخت مناسب برای فعالیت‌های آنلاین، به‌عنوان اصل مهم در زنجیره پرداخت خبر دارید. درگاه پرداخت خوب می‌تونه تضمینی برای عملکرد پایدار وب‌سایت یا اپلیکیشن موردنظر باشه.

اما اگه چنین تضمینی وجود نداشته باشه و کاربر تجربه پرداخت خوبی رو پشت سر نگذاره چطور؟ اینجاست که اعتمادش نسبت به فروشگاه اینترنتی سلب می‌شه؛ بعد هم با کاهش سطح تعامل مشتری‌ها، نرخ فروش کم و کمتر می‌شه.

بنابراین درگاه پرداخت امن، مطمئن و سریع، نقش مهمی در شکل‌گیری تجربه خرید و بهبود اون ایفا می‌کنه. این درست همون هدفی که پرداخت‌یاری دیجی‌پی داره؛ یعنی درگاه پرداخت واسط مطمئنی در اختیار شما می‌ذاره که هم به‌راحتی راه‌اندازی و استفاده کنید، و هم مشتری‌هاتون ازش راضی باشن.

خیلی از کسب‌وکارها، با پرداخت‌یاری دیجی‌پی، اعتبار بیشتری بین مشتری‌هاشون پیدا کرده‌اند. این‌ها فقط تعدادی از ویژگی‌های خدمت پرداخت‌یاری دیجی‌پی هستن:

  • صرفه‌جویی در هزینه و زمان: با پرداخت‌یار دیجی‌پی می‌تونید امکان پرداخت الکترونیکی رو در سریع‌ترین زمان ممکن برای وب‌سایت خودتون فراهم کنید.
  • امنیت و سرعت بالا در انجام تراکنش: درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی امنیت و سرعت بالایی برای فرایند پرداخت روی وب‌سایت شما به ارمغان میاره.
  • بدون نیاز به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی: استفاده از پرداخت‌یار دیجی‌پی، نیاز به هیچ مجوزی نداره . شرکت دیجی‌پی همیشه سعی داشته با راحت کردن مسیر پرداخت اینترنتی، صاحبان فروشگاه‌های مجازی رو در دستیابی به هدفشون یاری کنه.
  • بدون نیاز به هزینه راه‌اندازی: دیجی‌پی مستندات مربوط به راه‌اندازی درگاه پرداخت رو در اختیارتون می‌ذاره و شما رو راهنمایی می‌کنه، تا در سریع‌ترین زمان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای درگاه پرداخت رو فعال کنید.
  • تسویه حساب خودکار: شما این امکان رو دارید که مجموع مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده روی درگاه پرداخت وب‌سایت‌تون رو به‌صورت روزانه هم دریافت کنید.
  • پشتیبانی ‌حرفه‌ای: گروهی از کارشناس‌های حرفه‌ای دیجی‌پی در تک‌تک مراحل دریافت، راه‌اندازی و استفاده از درگاه پرداخت واسط این شرکت، در کنار شما هستن تا در صورت بروز هر مشکلی، کمک‌تون کنن.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا