اپل

اپل پنسل 3 در مراسم این هفته اپل معرفی می‌شود؟

تقریبا سه روز به برگزاری رویداد اپل در فصل بهار باقی مانده و به نظر می‌رسد که در این مراسم از نسل سوم اپل پنسل رونمایی خواهد شد.

این خبر یا بهتر بگوییم شایعه در حالی مطرح شده که در طی هفته‌های اخیر، گزارش‌های متعددی در خصوص تلاش مهندسان اپل برای ساخت نسل جدیدی از قلم هوشمند اپل پنسل منتشر شده است. حال شنیده‌ها از معرفی این محصول در رویداد Spring Loaded پیش رو حکایت دارند.

از آنجایی که رونمایی از نسل جدی آیپد پرو برای این رویداد پیش‌بینی شده، بعید نیست که اهالی کوپرتینو بخواهند که این محصول را مجهز به یک اپل پنسل جدید و ارتقایافته وارد بازار کنند. از طرفی دیگر، هر دو مدل قبلی اپل پنسل به همراه نسخه‌های جدید آیپد پرو معرفی شدند و انتظار می‌رود که این روال در خصوص سومین نسخه از اپل پنسل نیز در پیش گرفته شود.

در حال حاضر، نسل دوم اپل پنسل تنها با آیپد پرو و نسل چهارم آیپد ایر سازگاری دارد و کاربران دیگر محصول اپل می‌بایست از نسل اول اپل پنسل استفاده کنند. با این حال، دو مدل قبلی اپل پنسل در رویدادهای فصل پاییز معرفی شدند؛ اما اگر قرار به معرفی آیپد پرو جدید در مراسم 20 آوریل اپل باشد، این محصول می‌تواند یک قطعه جانبی کلیدی برای این تبلت پرچمدار باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا نسل سوم اپل پنسل تنها با مدل‌های پرو سازگار خواهد بود یا دیگر مدل‌ها نیز می‌توانند از قابلیت‌های این قلم بهره ببرند. اما در خصوص مشخصات این قلم هوشمند باید گفت که با توجه به تصاویر و اطلاعات منتشر شده، این محصول از طراحی شبیه به نسل دوم اپل پنسل برخوردار خواهد بود اما با این تفاوت که از سطحی براق‌تر و سیقلی‌تر بهره می‌برد.

اپل در طراحی نسل دوم اپل پنسل، طراحی براق نسل اول را کنار گذاشت و از طراحی مات به همراه لبه‌های صاف بهره برد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت باری دیگر استفاده از طراحی بدنه براق و سیقلی را در دستور کار قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا