ایرانتکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

دادستان کل کشور: یوتیوب برای برخی اقشار رفع فیلتر می‌شود

دادستان کل کشور اعلام کرد که فیلترینگ و رفع فیلترینگ برای دستگاه‌ها در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تصویب شده است و در حال فراهم کردن مقدمات آن هستند. روز گذشته معاون وزیر ارتباطات خبرهایی مبنی بر رفع فیلتر یوتیوب را برای برخی اقشار مانند خبرنگاران، استادان دانشگاه و دانشجویان تایید کرد.

محمدجعفر منتظری در آیین معارفه دادستان نظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رفع فیلتر یوتیوب برای برخی از افراد مانند دانشجویان و خبرنگاران را تایید می‌کنید یا خیر؟ گفت: این موضوع را چندین ماه است که تصویب کرده‌ایم، دستگاه‌ها حسب مورد هرکدام باید نیازهای خودشان را اعلام کنند تا بعداز اینکه نیازشان به کارگروه رسید در دبیرخانه کارهای لازم انجام شود.

دادستان کل کشور افزود: بنابراین ما این آمادگی را داشتیم، پیگیری هم کردیم، پیرو هم به وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه زدیم تا کار انجام شود، مقدماتش فراهم شده است اما دستگاه‌ها مقداری در انجام کار تاخیر دارند.

در پاسخ به این سوال که آیا فیلتر “کلاب هاوس” در دستور کار قرار دارد یا خیر؟ گفت: هنوز راجع به این مساله تصمیم گیری نشده است.  کلاب هاوس از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی این روزها است که در بین کاربران ایرانی نیز طرفدار پیدا کرده است.

در همین زمینه بخوانید : وی پی ان قانونی چیست ؟

منبع
ایسنا

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا