ال جی

ال جی رسما از بازار موبایل خداحافظی کرد

پس از حضوری 12 ساله در بازار گوشی‌های اندرویدی، ال جی رسما از پایان خط تولید گوشی‌های هوشمند در این شرکت خبر داد.

این شرکت کره‌ای به تازگی اعلام کرد که به دنبال این تصمیم، تمامی‌فروشگاه‌های فروش گوشی‌های ال جی تا 31 ژوئیه سال جاری میلادی تعطیل خواهند شد. با این حال، چنین تصمیمی‌از سوی ال جی چندان هم غیرمنتظره نبود، چراکه کسب‌وکار تولید گوشی ال جی در طی 23 فصل گذشته، روی نوار زیان‌دهی بوده و آخرین سالی که این کسب‌وکار رنگ سود را به خود دید، 2014 بود.

هنوز مشخص نیست که چه بر سر گوشی‌هایی چون ال جی رولبل (LG Rollable) که اخیرا اطلاعاتی از آن منتشر شده، خواهد آمد. این گوشی جدید از نمایشگری با قابلیت رول شدن بهره می‌برد و در خلال رویداد CES 2021 معرفی شد.

در آن زمان، ال جی اعلام کرد که این گوشی در ماه‌های نخست سال 2021 وارد بازار خواهد شد. اما اکنون و با اعلام خبر تعطیلی کسب‌وکار گوشی‌های ال جی، مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این گوشی جدید و البته متفاوت خواهد بود. ال جی نیز هنوز هیچ حرفی در این خصوص نزده است.

در طی سال‌های اخیر، ال جی هرگز نتوانست عملکرد موفق خود در برخی حوزه‌ها با به کسب‌وکار تولید گوشی‌های هوشمند خود نیز بکشاند. این بخش اغلب از گوشی‌های سامسونگ الگوبرداری می‌کرد اما با بازاریابی ضعیف راه به جایی نمی‌برد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا