تکنولوژی

امکان اضافه کردن استیکر به فلیت‌ها در توییتر فراهم شد

توییتر اخیرا عرضه قابلیتی جدید را آغاز کرده که امکان اضافه کردن استیکر به فلیت را برای کاربران این پلتفرم فراهم ‌می‌کند.

همانطور که ‌می‌دانید توییتر چندی پیش، ویژگی مشابهی همانند استوری را تحت عنوان فلیت (Fleets) به پلتفرم خود اضافه کرد که با استقبال قابل توجهی نیز از سوی کاربران همراه شد. حال به این ویژگی که در اختیار تما‌می‌کاربران اندروید و آی او اس توییتر قرار دارد، قابلیتی جدید اضافه شده است.

به لطف این قابلیت، کاربرانی که فلیت‌هایی را به اشتراک ‌می‌گذارند، قادر خواهند بود از طریق تپ کردن روی آیکون چهره خندان که در قسمت پایینی صفحه جای گرفته، استیکرها را به فلیت‌هایشان اضافه کنند.

در این ویژگی، توییتر چندین استیکر و اموجی متحرک را طراحی و آماده کرده که حتی امکان جست‌وجو از فضای وب نیز برای کاربران مهیا شده است. در واقع، با زدن دکمه سرچ، گیف‌های مختلف و متنوعی از منابعی چون Tenor و Giphy نمایش داده خواهند شد.

البته این قابلیت و فرآیند استفاده از استیکرها شبیه به همان کاری است که کاربران اینستاگرام یا اسنپ‌ چت در حین ارسال استوری انجام ‌می‌دهند. چند سالی است که این ویژگی در این دو اپلیکیشن وجود دارد اما توییتر اخیرا چنین ویژگی مشابهی را تحت عنان فلیت برای کاربران خود عرضه کرده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا