اپل

رونمایی از آیپدهای جدید اپل طی چند روز آینده

به نظر اپل در حال تدارک مراسم رونمایی از نسل جدید محصولات خود در ماه آینده میلادی یعنی آوریل است.

بلومبرگ با انتشار گزارشی نوشت که در این رویداد، شاهد رونمایی از آیپدهای جدیدی خواهیم بود که در میان آن‌ها، آیپدپروهای پیشرفته‌ای مجهز به دوربین ارتقایافته، پردازنده سریع‌ و نسل جدید نمایشگرهای مینی LED به چشم می‌خورند.

به گفته این منبع، این مدل‌ها از لحاظ ظاهری و ابعاد با مدل‌های 11 و 12.9 اینچی آیپد پرو موجود، برابری  می‌کنند. در حال حاضر، مدل 11 اینچی آیپد پرو با قیمت پایه 799 دلار و برادر بزرگ‌تر نیز با قیمت پایه 999 دلار به فروش می‌رسد.

رونمایی از محصولات جدید در حالی رقم خواهد خورد که کسب‌وکار آیپدهای اپل در طی ماه‌های اخیر و با شروع همه‌گیری کرونا، جان تازه‌ای به خود گرفت و میزان فروش آن، رشد محسوسی را تجربه کرد. اپل چندی پیش اعلام کرد که در سه ماهه پایانی سال 2020، رشدی 42 درصدی را به نسبت مدت زمان مشابه سال گذشته تجربه کرد. این شرکت در گزارش خود آورد که در بازه زمانی مذکور، حدود 8.4 میلیارد دلار آیپد را در بازار به فروش رساند.

با این حال، اپل غالبا در رویدادهای فصل پاییز از محصولات سخت‌افزاری جدید خود همچون آیفون رونمایی می‌کند اما با نگاهی به تقویم رونمایی‌های این شرکت، مراسم فصل بهار نیز به چشم می‌خورد که در آن، چند محصول جدید به ویژه آیپد معرفی می‌شود.

البته در طی هفته‌های اخیر، منابع متعددی از تصمیم اپل برای برگزاری این رویداد در ماه آوریل خبر داده‌اند که نقطه مشترک همه آن‌ها، رونمایی از مدل‌های جدید آیپد و همچنین محصولاتی چون ردیاب هوشمند ایرتگ بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا