تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

عرضه چت روم صوتی «Spaces» توییتر برای کاربران اندروید

توییترکه چندی پیش عرضه قابلیتی جدید Spaces را برای کاربران آی او اس و به منظور رقابت با کلاب‌هاوس آغاز کرده بود، اکنون عرضه این ویژگی را برای کاربران اندروید پلتفرم خود نیز اغاز کرد..

تا پیش از این، Spaces تنها در اختیار کاربران آی او اس توییتر قرار داشت و حال، میلیون‌ها کاربر اندروید نیز می‌توانند از امکانات این قابلیت که می‌تواند امکان چت صوتی را برایشان فراهم کند، بهره‌مند شوند. با این حال، قابلیت مذکور در مرحله آزمایشی یا همان بتا است و نمی‌توان از تمامی‌امکانات آن استفاده کرد.

طبق گفته توییتر، از این پس کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن توییتر نیز می‌توانند به چت روم‌های صوتی ایجاد شده ملحق شوند و با دیگر کاربران به صورت صوتی گفت‌وگو کنند. این شرکت همچنین اعلام کرد که فعلا امکان ایجاد چت روم تنها در اختیار کاربران آی او اس توییتر قرار دارد اما به زودی دارندگان دستگاه‌های اندروید نیز می‌توانند چت روم‌های خود را ایجاد و از دیگر کاربران میزبانی کنند.

اگرچه هدف اصلی از عرضه Spaces، رقابت با اپلیکیشن کلاب‌هاوس بود اما توییتر در حال تست و ارزیابی قابلیت‌های صوتی متنوع دیگری نیز است. این شرکت در تابستان گذشته، به صورت آزمایشی قابلیت اضافه کردن کلیپ‌های صوتی در توییت‌ها را آزمایش کرد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی، امکان پیاده‌سازی متون برای فایل‌های صوتی و ویدیویی را نیز فراهم خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا