ایرانگوناگون

با نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین بهتایم آشنا شوید

این روزها نیاز وجود نرم‌افزارهای مدیریت پروژه، مدیریت امور جاری و به خصوص دورکاری بیش از گذشته احساس می‌شود. شرایط سیاسی تکیه بر درآمدهای نفتی را به نحوی غیر ممکن کرده است و در کنار تمامی آسیب‌های این موضوع، نکته مثبت این است که سازمان‌ها و شرکت‌ها باید از راه افزايش بهره‌وری و اثربخشی و کارآیی هزینه‌های خود را کاهش و سود خود را افزايش دهند. در ابعاد جهانی نرم‌افزارهای خاصی برای این موضوعات وجود دارد. خوش‌بختانه در کشور ما نیز ظهور این نرم‌افزارها بیش از گذشته به چشم می‌خورد.

یکی از نرم‌افزارهایی که در این عرصه حرف جدی برای گفتن دارد، نرم‌افزار مدیریت پروژه و تایم‌شیت (گزارش‌کار روزانه) بهتایم، محصول شرکت باسابقه بهساد است که تا پيش از این نرم‌افزار مدیریت پروژه خود را به صورت نسخه نصبی در اختیار سازمان‌ها قرار می‌داد. گرچه شاید پيش فرض ذهنی خیلی از ما این باشد که استارتاپ‌ها ماحصل فعالیت‌ جوان‌ترها و تازه فارغ‌آلتحصیلان است، اما فعالیت بهساد این نکته را مشخص کرده است که شرکت‌های با سابقه نیز ناگزیر از درک فضای جدید کسب و کار و راه‌اندازی کسب و کارهایی هستند که بتواند با نیاز امروز تطابق داشته باشد.

بهتایم با فراهم آوردن امکاناتی مانند تسک‌بورد، تقویم فعالیت‌ها، گانت‌چارت و با ارائه یک داشبورد مدیریتی جامع و گزارش‌های مختلف می‌تواند فرآیند برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه و حتی پیگیری امور اجرایی در شرکت‌ها را تسهیل نماید و اطلاعات خوب و به موقعی را برای مدیران فراهم بیاورد که منجر به تصمیم‌گیری‌های موثر و کاهش هزینه‌ها در این حوزه شود. اگر فکر می‌کنید که این گزارش‌ها و داشبوردها کافی نیستند، آن‌گاه داشبوردساز و گزارش‌ساز اختصاصی بهتایم به کمک می‌آید و کاربران و مدیران می‌توانند مطابق با نیاز و سلیقه خود نمودار و گزارش مورد نیاز را تهیه کنند.

از جمله امکانات بهتایم در کنار مدیریت مستندات امکان چت بر روی فعالیت‌ها و پروژه‌ها به نحوی است که سابقه این گفتگوها برای مراجعه‌های بعدی و یا حتی مدیریت یادگیری سازمانی به کار خواهد آمد.

بهتایم دارای دو نسخه ابری و نصبی می‌باشد که نسخه ابری آن با توجه به قیمت‌های درج شده در وب‌سایت آن مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

در نهایت اپلیکیشن اندروید بهتایم نیز در دسترس آن‌هایی است که این روزها کار با تلفن همراه را به کار با دسکتاپ ترجیح می‌دهند. کاربران iOS هم می‌توانند با دسترسی به نسخه وب آن در آیفون‌ها و آیپدهای خود محیط یک اپلیکیشن را تجربه کنند.

اگر شما هم فکر می‌کنید که شرکت و سازمان شما نیاز به یک ابزار مدیریت پروژه فارسی آنلاین دارد، بد نیست بهتایم را  هم در آدرس behtime.ir  امتحان کنید. نسخه آزمایشی این نرم‌افزار به مدت 14 تا 28 روز به صورت رایگان در اختیار کاربران است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا